affijn ik ga al naar boven voordat hij nog echt gaat dreigen mt zo'n pakje :shock:
truste en handjes onder dekens he! 😉
YnniOud lidBerichten: 1.191Lid sinds: 1 januari 2005
Ynni schreef:Ik lag van mn stoel, toen kwam hij kijken, toen werd het erger 😮 en nou heb ik straf :lol:
Ynni schreef:Nou op dit moment ist even stilletjes aan het front ik geloof dak hem een beetje uitgput heb ondanks het supermanpakje 😂 maar anders zou ik zeggen batman??? 😃
Geeft ook niet or want ik ben zelf ook helemaal de bout af! Gisteren ging ik rond 21.00 uur al naar mn bed!! Echt bizar! ;)
miss_amy schreef:he hallo ik eet gewoon lekker hollands aardappels groente en vlees 😞 dalijk moet ik ma tattoo bij laten werken haha..
dus dat moet ik ook nog doen om 7 uur..
mijn zwanger belde mij *26 jaar woont bij pappie en mammie*
dat hij geen geld had en niet kon reiden en dat hij geen geld had om eten te kopen pff.
en hij denkt dat ik ff helemaal daarheen kom om ff een pannetje aardappels te brengen ja doeii,,
ben niet goed maar wel gek :P;..
zijn probleem hij kan niet een svoor zichzelf zorgen
ja als je 8 keer per week pizza besteld gaat je geld hard
miss_amy schreef:nee joh die staat om de haverklap hier om geld te zeuren pff.
:?
hij denkt dat ik een een of andere bediende ben.!
ben niet gek !
hij werkt zelf in de beveiliging en heeft een salaris van 1700 euro .. dan niet voor jezelf kunnen zorgen terwijl je alleen je ziekefonds je auto en telefoonrekening hoef te betalen :S..
ik snap dat niet
Ynni schreef:Djuuuu echt niet?? En we gaan nog wel zo gelijk op! Heeeej nou moeten we wel allebei zwanger worre hoor anders ist niet leuk! 😞 Niet dat ik er vanuit ga dat ik het al ben or want die klachten is volgens mij allemaal vanwege de stress en de hormonen kan nie anders... :shock:
Ynni schreef:Ow en gisteren waren het geen medaillons meer (vergeten uit de diepvries te halen stooooooooooom!!) Gisteren was het piperade met kabeljauw, zelfgemaakt ijs met banaan en karamel en voor 's avonds bij de koffie zelfgemaakte appeltaart met marsepijn en calvados...burp :oops:
Vanavond dus de medaillons met zelfgemaakt truffelijs toe...mjam...
Ynni schreef:sja je weet t je ben welkom 😉 tis nu toch rustig ant front (z'n superman pakkie ligt in de was hahahaha!!!) :D
miek4 schreef:Ynni schreef:sja je weet t je ben welkom 😉 tis nu toch rustig ant front (z'n superman pakkie ligt in de was hahahaha!!!) :D
Die van mij is weer thuis!!! Ga morgen toch ook eens kijken voor een mooie outfit voor 'm...
mayella schreef:Wij gaan zo zelf pizza maken :D
kaka888 schreef:Wij hebben taco's gegeten lekker makkelijk...