Beebie_Wish schreef:Heeej maar @Jelske ik lees dat jullie ook sinds eind 2006 bezig zijn (alleen jullie al maandje eerder dan wij) maar weten jullie inmiddels waar het aan ligt of proberen jullie het gewoon nog op de natuurlijke manier voor elkaar te krijgen dus zonder de mmm??
Sorry als je dat al eens eerder verteld hebt kan me ff niet herinneren :oops:
Maakt niet uit hoor, ik onthou ook lang niet alles van iedereen... er wordt ook zóveel gepost af en toe! 😉
Wij zijn de mmm al doorgeweest en bij beiden zijn er geen bijzonderheden gevonden. Ik heb div. bloedonderzoeken gehad waaruit blijkt dat ik een eisprong heb en dat m'n eivoorraad ook nog prima is (word 39 komende zomer), op de echo en met inwendige echo ook geen bijzonderheden te zien, hsg toonde een keurige baarmoeder met prima eileiders dus ook geen afwijkingen, sperma is 2x getest en ruim voldoende bevonden dus er is geen reden waarom het op de natuurlijke manier niet zou lukken. Gezien onze leeftijd adviseren ze wel om niet al te lang te wachte met het nemen van een volgende stap. In ons geval zal dat iui worden omdat ik nog láng niet toe ben aan ivf (misschien wel nooit).
Maar goed, vooralsnog eerst vandaag die :twisted: op bezoek gekregen dus de komende dagen weinig klussen. Daarna er maar weer tegenaan, gelukkig zijn we nét een weekendje weg als ik in m'n vruchtbare periode zit :mrgreen: