JelskeOud lidBerichten: 2.974Lid sinds: 12 maart 2009
nee, nog geen ongi maar wel het gevoel dat het eraan zit te komen. vandaag stiekem tóch getest maar natuurlijk negatief 😉 geen bloed geeft moed maar het zal niet lang duren voordat oma komt......
Jelske schreef:nog geen enkele dag, moet eigenlijk nog 2 dagen wachten met testen ;-)
1976 schreef:Heb vandaag nog een digiale van CB gedaan op het scherm gaf ie; niet zwanger aan, maar toen ik de testpatroon eruit haald zag ik wel 2 streepjes staan. Heeft iemand vanjullie weleens met die ge-test, het is niet diegene waar je ook bij ziet hoeveel weken je bent.
1976 schreef:Sorry voor de later reactie, kreeg mijn ouders het weekend en heb nu even een gaatje voor achter de pc.
Sas84: Wat een geweldig nieuws zeg !!!! Gefeliciteerd !!!
Ik ben helaas gisterenavond ongesteld geworden, vandaag komt het echt met bakken eruit, heb ik nooit zo gehad. Maar misschien is het dan ook weer snel over.
jel schreef:hai allemaal
hoest met iedereen al allemaal lekker aan het genieten van de vakantie?
of moeten jullie nog eventjes werken ik moet helaas nog eventjes werken hoor!
@tinkerbel het gaat nu eindelijk beter ben eindelijk opgeknapt ja leuk he zon kleintje weer ik ga volgende week do naar een collega van mij die heeft ook een kleintje gekregen!
ga je al bijna op vak?
@jelske ik zie het toch 😂 lekker dat je het zo naar je zin hebt!
jel schreef:hai
ben helaas weer ongesteld geworden! :roll:
wel apart alleen mijn eisprong op dag 18 en op dag 39 ongesteld! :evil:
jel schreef:hai
ben helaas weer ongesteld geworden! :roll:
wel apart alleen mijn eisprong op dag 18 en op dag 39 ongesteld! :evil: