Hallo dames,
Iedereen die is uitgerekend in december klets gezellig mee. ๐
Ik ben uitgerekend op 4 december.
๐
Elisa20Oud lidBerichten: 401Lid sinds: 28 oktober 2007
Elisa20 schreef:Hallo dames,
Iedereen die is uitgerekend in december klets gezellig mee. ๐
Ik ben uitgerekend op 4 december.
:D
Elisa20 schreef:Gefeliciteerd Helene!!
Al last van zwangerschapsverschijnselen of niet?
brusje schreef:herkent iemand een beetje een gek gevoel onder in je buik?? is dit erg??
tis geen pijn beetje trekkerig gevoel..
brusje schreef:herkent iemand een beetje een gek gevoel onder in je buik?? is dit erg??
tis geen pijn beetje trekkerig gevoel..
margie schreef:elisa, verschilt misschien per zwangerschap?
ik ben bang dat t deze keer weer misgaat kan niet echt genieten nog..
durf t ook aan niemand te zeggen dat ik zwanger ben, durf zelf niet eens na dokter toe.
ben dr veel te veel mee bezig moet t van mij afzetten dat ik misschien weer een miskraam kan krijgen.
bij alles wat ik voel in mijn buik denk ik al, oh jee daar heb je t al..
pff wat een ellende is hier iemand die mijn angst begrijpt?
groetjes margie
margie schreef:elisa, verschilt misschien per zwangerschap?
ik ben bang dat t deze keer weer misgaat kan niet echt genieten nog..
durf t ook aan niemand te zeggen dat ik zwanger ben, durf zelf niet eens na dokter toe.
ben dr veel te veel mee bezig moet t van mij afzetten dat ik misschien weer een miskraam kan krijgen.
bij alles wat ik voel in mijn buik denk ik al, oh jee daar heb je t al..
pff wat een ellende is hier iemand die mijn angst begrijpt?
groetjes margie
margie schreef:elisa ik kan me voorstellen dat je je gestresst voelt hoor. je verwacht ander nieuws..
maar laat je niet gek maken hoor..
dat doe ik wel..
de druk van mijn borsten is weg dus ik ben bang voor een miskraam.
ik loop mezelf hele dag gek te maken, met deze gedachte, ik heb alweer zwangerschapstesten besteld , ik hoop ze morgen te hebben, om te zien of mijn lichaam mij nou vor de gek houd of ik zelf..
pffff word dr niet goed van.
heb dit vorig jaar ook al beleefd druk van de borsten weg en bingo 2 dagen later een miskraam.
mijn vriendin zegt dat ik me geen zorgen hoef te maken omdat ik dit afgelopen weekend ongestels moest worden, en t daarom wel kan wezen dat mijn borsten toen zo gevoelig waren..
in ieder geval ik hoop echt dat t deze keer goed zal gaan!!
liefs margie
margie schreef:elisa ik kan me voorstellen dat je je gestresst voelt hoor. je verwacht ander nieuws..
maar laat je niet gek maken hoor..
dat doe ik wel..
de druk van mijn borsten is weg dus ik ben bang voor een miskraam.
ik loop mezelf hele dag gek te maken, met deze gedachte, ik heb alweer zwangerschapstesten besteld , ik hoop ze morgen te hebben, om te zien of mijn lichaam mij nou vor de gek houd of ik zelf..
pffff word dr niet goed van.
heb dit vorig jaar ook al beleefd druk van de borsten weg en bingo 2 dagen later een miskraam.
mijn vriendin zegt dat ik me geen zorgen hoef te maken omdat ik dit afgelopen weekend ongestels moest worden, en t daarom wel kan wezen dat mijn borsten toen zo gevoelig waren..
in ieder geval ik hoop echt dat t deze keer goed zal gaan!!
liefs margie
margie schreef:even offtopic. noam je komt uit leeuwarden zie ik, ik ook!!
margie schreef:noam, ik woon in nylan ๐ en jij?
ik heb wat last van rugpijn en ik ben aan t googelen en kom op bbz uit.
pff hoe kan je je zelf gek maken zeg..
gister al omdat de druk van mijn borsten was afgenomen, wat nu trouwens wel weer goed is..
maar bah wat kan je onzeker wezen zeg, en ik kan pas 29 april naar de vk. tot die tijd moet ik t zo maar uithouden..
Fiemo schreef:Ik heb vanmorgen getest en toen was het negatief dus ga nu braaf wachten tot de testen van MatCare binnen zijn. Ik hoop dat de post door Goede Vrijdag niet uitgesteld wordt tot zaterdag...zucht.
margie schreef:fiemo, succes morgen met testen!
als de post inderdaad komt morgen.
t is wel ideaal hoor zo via internet bestellen, ik wist dit ook niet en stond steeds met een vuurrood gezicht in de drogist om een test te vragen :oops:
haha hoezo valse schaamte ๐ :D
Fiemo schreef:hahaha, herkenbaar ๐
Dit had ik vanmorgen ook toen ik nieuwe testen ging kopen (jawel...buiten de MatCare die ik vanmiddag besteld heb, ik heb nu echt genoeg in huis), zegt de verkoopster behoorlijk hard (of was dat my imagination) 'weet u hoe het werkt, want elke test werkt toch anders, hรจ' ... pfff... ik mompelde iets van ja ja en rende maar hard de winkel uit...
Fiemo schreef:hahaha, herkenbaar ๐
Dit had ik vanmorgen ook toen ik nieuwe testen ging kopen (jawel...buiten de MatCare die ik vanmiddag besteld heb, ik heb nu echt genoeg in huis), zegt de verkoopster behoorlijk hard (of was dat my imagination) 'weet u hoe het werkt, want elke test werkt toch anders, hรจ' ... pfff... ik mompelde iets van ja ja en rende maar hard de winkel uit...
margie schreef:bah riesjanella daar is niks aan. zo lang t maar niet helder bloed word zeggen ze..
kan me voorstellen dat je er onzeker van word.
ik ben ook een mafkees eigenlijk, ik schreef hier eerder van de week dat ik niks voelde dus alweer testen bij matcare had besteld. nou die kwamen vanmiddag binnen.
dus ik weer een test doen en de strepen knallen haast van de test af..
neemt iets van mijn onzekerheid af. en hoop dat deze zwangerschap goed blijft gaan ;)
RIESJANNELA schreef:nou meiden hier is het mis! Ben vandaag toch ongie geworden dus een vroege miskraam!
Dinsdag doe ik voor de zekerheid nog een test en dan bel ik de gyn om tekijken wat we moeten doen!
Gatver, ik ken het gevoel. Vorige ronde ging het bij ons precies zo.
Sterkte meid en vol goede moed door naar de volgende ronde.
Stieken hoop ik voor je dat je op mijn moeder lijkt: die werd namelijk drie maanden lang nog gewoon ongesteld bij alle zwangerschappen.
Fiemo: Je NOD is toch pas begin volgende week? Wellicht heb je gewoon nog niet genoeg hormoon aangemaakt en is het nog niet meetbaar.
fijne paasdagen allemaal