hope10Oud lidBerichten: 15Lid sinds: 1 januari 2005
ohnee dus...haha
Elisa20 schreef:@Linda.
Ik ben nu ook al 2x flauwgevallen en vraag me dat idd ook af.
Ik ga morgen naar de verloskundige dus dan zal ik het ff vragen. Heb je je bloeddruk al laten controleren?
brusje schreef:hoi hope10 gefeliciteerd!
en ik ben wel snel duizelig maar niet flauw gevallen...zou gewoon rustig doenniet te snel opstaan enzo..
morgen 11 uur mn echo..spannend!!
Lindy schreef:Hey meiden ik zou het zowiezo even melden bij de VK, maar misschien dat onderstaande jullie inmiddels een beetje geruststelt, staat op http://www.kindjeopkomst.nl
Succes!! Liefs Lindy
Flauwvallen
Tijdens de zwangerschap kan flauwvallen voorkomen als gevolg van een plotselinge daling van de bloeddruk, waardoor de hersenen kortdurend een zuurstofgebrek hebben. Snel uit liggende houding overeind komen, een te warme, benauwde omgeving kunnen allemaal tot flauwvallen leiden. Flauwvallen is niet schadelijk voor de baby mits de vrouw binnen enkele minuten weer "bij" is. Flauwvallen voelt en ziet men meestal aankomen doordat de vrouw niet lekker wordt, het klamme zweet uitbreekt en wit wegtrekt. Om valpartijen te vermijden is het verstandig om op de grond te gaan zitten of eventueel te gaan liggen. Door het hoofd tusen de knieën te buigen, zodat het bloed naar de hersens kan stromen, is het flauwvallen soms nog tegen te
angelangel schreef:laat je ons wel even weten hoe het was? Ik heb woensdag mijn echo.
angelangel schreef:wij s'avonds om 21hr. Kan mijn man ook mee. Hebben dan ook meteen de intake vandaar.
Spannend nu de eerste mensen de echo gaan krijgen. Ben benieuwd naar alle ervaringen.
Lindy, fijn he dat je onbeperkt kan testen en niet perse naar een huisarts ervoor hoeft. Wij hebben vorige week ook nog een test gedaan, omdat we het nog steeds niet kunnen geloven, ondanks de klachten.
Elisa20 schreef:Wat leuk dat zoveel de echo nu hebben. Hopelijk is het bij iedereen allemaal goed.
Ben vandaag naar de verloskundige geweest en heb gevraagd naar het flauwvallen maar dit kan gelukkig geen kwaad voor het kindje. Mijn bloeddruk was te laag dus daar ligt het aan. Er is helaas niks aan te doen maar heb het er allemaal voor over.
brusje schreef:http://img510.imageshack.us/img510/6724/dscf0532.jpg
8 weken en 1 dag..met een mooi kloppend hartje! blijjjjjjjj
Elisa20 schreef:@angelangel
Mijn bloeddruk stijgt niet. Heb zoiezo altijd al een lage bloeddruk gehad maar door de zwangerschap is die nog lager dus dat zal de hele zwangerschap duren. Verloskundige zegt dat drop enzo waarschijnlijk niet goed zal helpen omdat mijn bloeddruk te laag is om met drop omhoog te krijgen maar ik doe wel overal wat extra zout over want het zal wel een beetje helpen lijkt me. Mijn oma had hier ook last van toen ze zwanger was en viel ook vaak flauw.
angelangel schreef:Kop op riesjan, dat hummeltje heeft vast al een flinke groeispurt ondergaan.
hope10 schreef:hoi hoi,
Ik meld me weer af. Net echo gehad nav bloedverlies en buikkrampen en er is niets te zien. Ze denken aan BBZ dus wordt extra gecontroleerd nu. Vrijdag weet ik meer.
Voor alle zwangere geniet van je zwangerschap en ik ga duimen dat alles goed mag blijven gaan.
Ik hoop tot snel weer,
liefs Wen
RIESJANNELA schreef:hope10 schreef:hoi hoi,
Ik meld me weer af. Net echo gehad nav bloedverlies en buikkrampen en er is niets te zien. Ze denken aan BBZ dus wordt extra gecontroleerd nu. Vrijdag weet ik meer.
Voor alle zwangere geniet van je zwangerschap en ik ga duimen dat alles goed mag blijven gaan.
Ik hoop tot snel weer,
liefs Wen
O hope wat erg voor je meid!
ze dachten ook eerst bij mij, dat het een bbz was maar na een paarx hcg prikken en echo's tehebben gehad is dat dus niet zo!
Nou dames mijn echo was super! Dat mijn ukkepuk nog niet Zo groot is als dat het moet wesen komt, door dat ze denken dat ik nog niet zo verben als dat ik zelf dacht. Ik zou nu7 weken moeten zijn maar op de echo blijkt van niet! Hoe ver ik wel ben weten we nog niet presies, over 2 weekjes moet ik terug komen maar ze zij wel dat alles er netjes uit zag!
Liefs
brusje schreef:http://img510.imageshack.us/img510/6724/dscf0532.jpg
8 weken en 1 dag..met een mooi kloppend hartje! blijjjjjjjj
hope10 schreef:hoi hoi,
Ik hoop tot snel weer,
liefs Wen
lady25 schreef:nou dames,
hier alles goed, nu al een hele week niet misselijk geweest! ik heb het idee dat bij de misselijkheid van de vitamine pil kwam ik neem hem nu s´avonds en niet meer s´morgens en nu gaat het goed!
ik moet jullie wel een weekje missen want ik ga op vakantie! in de vakantie gaan we het mijn ouders en broer vertellen dus dat is wel spannend!
tot volgende week allemaal!
iedereen die een afspraak bij de vk heeft of een echo veel plezier en geniet ervan!
liefs
brusje schreef:ik smeer mn hele lijf altijd al lekker in en nu dus ook lekker gewoon met vaseline bodylotion..van de action..lekker goedkoop en heerlijk spul!
maakt volgens mij nik suit of je nou speciale creme hebt of niet gaat om masseren van de bloedsomloop he..en vocht inbrengend
lihram schreef:hallo allemaaal,
Wat gezellig hier. 😃
Ik ben eind December uitgerekend en ga nu mijn 7e week in. Heb alleen nog last van verschrikkelijke vermoeidheid. Maar gelukkig nog niet van misselijkheid.
En heb wel verschrikkelijke last van mijn borsten moet s'nachts echt met een Bh aan slapen. En ook ik heb hiervoor mama borstencreme van Zwitsal gekocht maar kan nog niet echt merken dat het helpt. Maar ik ben ook gek op crempjes en vooral die van Zwitsal. 😃 .
Sofia schreef:@ Lihram: Nou, 1 hijsje kan toch geen kwaad neem ik aan? Maar niet te vaak doen!!
@ Riesjan: Ik heb hetzelfde als jij hoor, te goed naar het toilet kunnen! Maar heb ik vaak, ook voor ik zwanger was.
ultra schreef:hier lekker misselijk aan het worden 🤓 , maar ja het is voor een goed doel. 😊
14 mei naar de vk, nog geen echo dan, alleen een intake. Mijn man hoeft toch geen vrij te nemen voor die keer?
ultra schreef:hier lekker misselijk aan het worden 🤓 , maar ja het is voor een goed doel. 😊
14 mei naar de vk, nog geen echo dan, alleen een intake. Mijn man hoeft toch geen vrij te nemen voor die keer?
da-silva schreef:Hey ladies,
Hebben jullie ook dat je en beetje down bent? Je leest vaak verhalen van vrouwen die stralen van de zwangerschap. Ikzelf had gedacht dat ik me helemaal euforisch zou voelen als ik zwanger zou zijn. Maar ik voel me juist een beetje sip. Ik weet dat de hormonen hier mee te maken hebben en dat ik erg moe en misselijk ben helpt natuurlijk ook niet echt.
Natuurlijk ben ik erg blij dat ik zwanger ben en wil ik dit super graag. Maar op een of andere manier ga ik vanalles overpeinzen en komen de stomste dingen door je hoofd heen schieten: wat gaat er straks allemaal veranderen, zal ik wel een goeie moeder worden enz.
Ik ben benieuwd of jullie hier misschien ook last van hebben....
brusje schreef:zowheee wat een verhaal...kom je van de ene schrik bij krijg je een andere....pff lijkt me idd dat je daar wel even van moet bijkomen hoor..
wel hel fijn dat alles dus goed is..met alle2!
enne voel je absoluut niet schuldig maar luister naar je lichaam hoor!
ik ben ook al eens thuis geweest omdat ik het gewoon niet zou redden (werk ook in de zorg)