Als eerste wil ik iedereen in dit forum feliciteren met hun zwangerschap.
Ook ik ben afgelopen zaterdag erachter gekomen dat ik zwanger ben 😃 .
Zaterdagochten getest, zag een + maar een streep was een stuk vager dan de andere.
S'avonds nog een weer een + maar toen nog onduidelijker. Ik dinsdag de HA gebeld voor een afspraak. Maar omdat ik bleef twijfelen dinsdag na mijn werk nog een test gedaan, maar nu een digitale, en die zei duidelijk zwanger 2-3 weken. Wat dus inhield tussen de 4-5 weken.
Woensdag bij de HA geweest. En teruggeteld ben nu 5 weken zwanger 😂 . En mijn uitgerekende datum is 16 december 2009.
Had niet gedacht dat ik zo snel zwanger. Wij hadden besloten om te stoppen met de pil. En gelijk in de eerste ronde zwanger 😂 . En dat terwijl ik de eerste 2 pillen van de strip nog gepakt had.
IK heb ook veel last van buikpijn, een soort zwaar gevoel in mijn onderbuik. En regelmatig steken. Vooral nadat ik gegeten heb. Ben voornamelijk vaak s'avond misselijk. En ben heeeeeeeeeeeeeel erg moe. Verder heb ik nog niet zoveel klachten.
Wel ben ik bij de steken/krampen vaak bang dat het mis gaat. Weet dat ik hier niet vanuit moet gaan. Maar is voor mij de eerste keer dat ik zwanger ben. En ben erg onzeker.
Ook heb ik sinds gister meer last van afscheiding. Hoop niet dat dat kwaad kan?
Liefs, Linda