Patricia19 schreef:Beebielove schreef:Ik heb er altijd zo'n hekel aan dat waar je ook kijkt, op internet, televisie en tijdschriften, er altijd alles staat over diëten en hoe je het beste kan afvallen..
Maar nooit heb je iets staan over hoe je kunt aankomen.
Het lijkt wel of heel de wereld zeurt over dat ze te dik zijn en willen afvallen, en iedereen in mijn omgeving zegt altijd: Ik zou willen dat ik zo'n lichaam als jouw had.
Maar dan denk ik: HALLO, ik wil wel iets bijkomen!
Dit is zo herkenbaar voor mij, Ik heb wel is via internet proberen te zoeken naar een "wondermiddel" om bij te komen, maar zelfs daar vind ik niks in. het is zo frustrerend als je wel wil maar het niet lukt.
pff 26 mei naar de gyn toe. Zal ik wel weer te horen krijgen maar mevrouw u bent nog steeds te mager 😈 Snappen ze niet dat dat ook kwetsend kan zijn? Omdat het in hun wereld een mooi figuurtje zou zijn?
Gr Patricia
Helemaal mee eens meiden. Het is vaak: jij kunt het hebben. Ja grrrrrrrr maar ik wil verdorie aankomen! Mensen snappen het ook niet. Want zelf komen ze wel makkelijk aan en denken dus vaak dat ik bewust zo mager ben, dat ik te weinig eet enzo. Nou NIET dus :twisted: :twisted: Als ik een keer griep zou krijgen, dan moet ik verdorie nog uitkijken ook. Ik wil dus gewoon een paar kilo te zwaar zijn, beetje buffertje hebben. Lijkt me helemaal geweldig om mezelf met wat meer gewicht te zien!
Ik kan me ook zo storen aan al dat geblabla op tv. Zucht. Misschien moeten we het met z'n allen een keertje aankaarten bij een tv programma, of bij Sonja Bakker (waar ik overigens me rot aan erger, wat zij vertelt / schrijft kan iedereen toch zelf wel verzinnen denk ik dan...). Zo, de frustraties komen omhoog bij mij 😃