Beebielove schreef:Ok ik ga een weekje niet op de weegschaal staan, deal! 😃
Ik denk dat ik pas volgende week maandag ga testen als ik niet ongi wordt, want mijn vorige cyclus was 31 dagen, dus kan best zijn dat dat nu ook weer zo is.
Maar ik denk dat ik wel ongi ga worden, heb niet echt het gevoel dat het raak is deze ronde.
Liefs Beebielove.
Hahaha, Ik heb nu ook hetzelfde.. Weegschaal vermijd ik. Wil nu eerst wel is zien of ik met die drinkvoeding deze week iets haal. Ik vind het moeilijk om me er echt aan te houden om 3 van die pakjes extra te nemen. Niet dat ze vies zijn ofzo maar ik lijk het soms te vergeten.
Ik had zelf afgelopen donderdag ongi moeten worden, uitgaand van mijn cyclus sinds dit jaar, veranderd nog al is bij me maar dit jaar is ie constant. Een banner maken heb ik maar niet gedaan. Ik heb nu ook het gevoel dat het ieder moment kan komen. En zelfs al zou het niet komen.. Ik zou dan nog alleen maar durven te dromen dat het raak is, voor mijn gevoel is het dan meer oow deze maand is het dus weer een hele lange cyclus van misschien wel weer een maand of 3.
Heb denk alles in totaal al zo'n 60 testen gedaan sinds we bezig zijn. Steeds maar weer negatief, op die ene keer na dan, durf er echt geen rekening meer mee te houden dat het bv deze maand maar wel zo zou kunnen zijn.
Om nog even terug te komen op het "mager" verhaal. Tijdens een verjaardag bv ook kan ik me zo ergeren als je gebak krijgt aangeboden en je zegt dan nee dankje ik heb net pas gegeten.. Dan is het ach jij kan het hebben hoor, ja hop hop hop gewoon door eten.. Was het maar zo makkelijk 😞 Misschien een stomme vraag erbij maar hebben jullie toevallig ook dat je door het ondergewicht nogal wit in je gezicht ziet? Ik voel me verder op en top maar ik zie soms lijkbleek en dan krijg je helemaal reactie's van eet je wel goed bla bla bla..
Groetjes Patricia