poohtjeOud lidBerichten: 631Lid sinds: 12 september 2009
ja tuurlijk mag je dat vragen. Wij hadden al sperma onderzoek bij ha gedaan en dat was niet al te best vandaar dat hij ons doorverwees.
Indootje schreef:Hallo allemaal,
Een aantal van jullie ken ik, een aantal niet, maar ik wilde toch weer een berichtje achter laten.
Na mijn 2e miskraam moest ik echt even afstand nemen van het forum.
Daarna ben ik heel druk geweest met de verhuizing en alles.
Maar ondertussen ben ik dus wel weer zwanger en het gaat goed!
Het waren spannende weken, maar nu heb ik wel wat meer vertrouwen gekregen, helemaal na vorige week weer een echo te hebben gehad.
Ik wens iedereen die nog niet zwanger is heel veel geluk en succes toe en ook als je dus al meerdere miskramen hebt gehad is er nog evenveel kans en hoop!
Hierbij wat sterren voor iedereen ****************************************************************************
Elmo80 schreef:@ Maria, Tuurlijk mag je meekletsen! Wanneer heb je voor het laatst getest?
@ angelique, spannend, ik blijf nog steeds voor je duimen, misschien heb je wel een late innesteling... duimduimduimduimduim!
@Helen, klinkt heerlijk zo'n dag vrij en inderdaad een super mooi boek!
helendeviet schreef:kennen jullie deze al!
http://www.ikbenzwanger.com/
kun je een test invullen die mee denkt of je wel of niet zwanger bent ( kan zijn).
kunnen we ons iets gekker maken..
Erica-J schreef:Ik ga zo even bijlezen en reageren.. wilde alleen even kwijt dat ik o zo blij (not) ben met mijn verjaardagskado van gister.. nu al op dag 5 na ovulatie de start van het spotten wat bij mij altijd aanhoudt tot NOD. Oftewel, ik gooi (alweer) de handdoek in de ring voor deze ronde. Ik geloof overigens niet in een innestelingbloeding want daarvoor is het imo en te veel en dat houdt geen dagen aan...
Is er iemand die mij nog wat hoop kan geven...?
poohtje schreef:Laten we hem maar weer es naar boven toveren dacht ik zo
Wachtenden:
Oktober:
Elmo80-----------Februari---------Gelderland-----------1e ronde(again!)--- NOD 17-10
Helen------------ Oktober---------Zeeland-------------3e ronde-----------NOD ong 20/10
susannelilian------November------- Zuid-Holland---------4e ronde---------- Onbekend (hangt af van wanneer ik ongesteld word)
Erica-J ---------- Oktober---------Gelderland-----------11e ronde-- NOD ongeveer 28/10
Suuzje------------April------------Utrecht-------------3e ronde---------NOD 28-10
Ynni -------------December-------Zeeland-------------2e ronde-----------NOD ?-10
Tante80 ---------Januari----------Z-Holland ----------13e ronde ----------NOD 30-10
Canacat ---------December-------Canada--------------1e ronde----------NOD tussen 26-31/10
November:
Zonneschijn80----December-------Overijssel------------4e ronde-----------NOD ???(onbekende cyclus)
Poohtje----------November-------N-Holland------------12eronde-----------NOD 2-11
Ster--------------Mei-------------Drenthe-------------3e ronde-----------NOD 06-11
JDJ--------------augustus---------Gelderland-----------7e ronde----------NOD 10-11
xxxAngelique------Juni-------------Gelderland-----------11e ronde--------- NOD 21-11
Zwangeren:
Indiootje---------Mei---------------Utrecht-------------1e ronde na MK-----------zwanger -->MK
Speedy28--------Oktober----------Drenthe--------------3e ronde-----------------zwanger
Nluiten-----------mei--------------N-Holland-------------ik geloof nu 10e ofzo)----zwanger
Lein80-----------september--------N-Holland------------5de ronde-----------------Zwanger
Elfy-------------februari-----------noord-holland---------4e ronde-----------------zwanger
Veldroosje-------januari------------??--------------------5e ronde----------------zwanger
Miekie1980.........juli......................z-holland------------5e ronde-------------------zwanger
Boba80---------November---------Z-holland------------ 10e ronde----------------zwanger(21-03-2010) van een tweeling!!!
Marcel-----------Januari------------Utrecht--------------6e ronde--------------zwanger
Jesje..................Juli.....................Groningen.................2e ronde------------zwanger
its me (suus)----oktober ------- Noord Brabant ------ 8e ronde ---------zwanger (02-05-2010)
Mariekepiek----Februari---------Gelderland----------- 11e ronde---------zwanger (8-5-2010)
Bente------------juni----------Limburg--------------8e ronde--------------zwanger (14-05-2010)
Sylverstertje----December----------Z-Holland-----------3e ronde---------zwanger (20-05-2010)
Andrea80--------December---------Z-Holland-----------9e ronde--------zwanger (25-5-2010)
Tara28----------Augustus--------Flevoland-----------10e ronde----------zwanger (16-06-2010)