Ik ben van 1980 en wil heel graag zwanger worden dit jaar, ik denk dat ik een van de vele ben dus sluit je aan dacht ik zo dan maken we er een gezellig clubje van.
groetjes Moon
moon80Oud lidBerichten: 268Lid sinds: 1 januari 2005
xxxangelique schreef:Nee dit forum is speciaal voor meiden van 1980 😃SERIEUS???????? haha :mrgreen: 😂 :mrgreen:
Possie schreef:xxxangelique schreef:Nee dit forum is speciaal voor meiden van 1980 😃SERIEUS???????? haha :mrgreen: 😂 :mrgreen:
Wel jammer dan hoor 😢
moon80 schreef:en hoelang moet je nog wachten??? ik zit nog in ronde 4 maar ik weet gewoon dat mijn 😈 😈 morgen of overmorgen begint!! Dus vandaar alvast ronde 5. Wel spannend hoor voor je!
ingearts schreef:ja tuurlijk is het daar ook gezellig en ik klets ook daar mee maar vind dat deze gewoon gericht moet blijven op 1980 anders hadden we heb niet op moeten richten toch moon?
ingearts schreef:op dit moment wonen de meeste 80 ers in gelderland jippie hahahha
Mariekepiek schreef:jouw nod is bijna moon! ik bedoelde met voor het hoofd stoten, dat ik apeldoorn de hoofdstad van gelderland woon. Als we elkaar tegenkomen bij de verloskundige of zwangerschapsgym is alleen maar ontzettend grappig. Kunnen we gelijk een theekransje oprichten. WHAHAHA
Lein80 schreef:Joehoe,hier nog een 1980'er!
Goed bouwjaar hè? 😉
Ik ben gestopt met de pil in december 2008.
Wat jullie precies met 'rondes' bedoelen weet ik niet..ben nog een newbie hier,maar ik vermoed het aantal keren ongesteld?
Eigenlijk hou ik m'n cyclus pas sinds 3 keer bij,maar geloof dat ik sinds december 5 keer ong. ben geweest.
Als ik van mijn langste cyclus tot nu toe uit moet gaan (hij wordt elke maand langer,is dat normaal??) zou ik 14 mei mijn NOD moeten hebben.
Ik hoop dat het ons in iedere geval allemaal gaat lukken om vóór ons 30ste moeder te worden,maar daar ga ik helemaal vanuit!
speedy28 schreef:Zo dat gaat snel met aanmeldingen, leuk zoveel uit 1980, en zie ook wel dat een aantal al gauw hun NOD hebben. Hebben er al dames getest????
Moon, wanneer is jou NOD dan, dat staat er nog niet bij??
Vraagje, ik heb vandaag vopr het eerst een test gedaan, voelde me gister heel raar in mijn buik en hoofdpijn. Had steeds het idee dat ik ongesteld moest wordern. Nou heb ik een test gedaan en was er een heel licht streepje te zien, echt heel licht. Heeft iemand hier al ervaring in wat dat betekent, want ik dus niet. Voel me vandaag ook nog steeds raar in mijn buik....
Groetjes van een onzekere
nluiten schreef:wanneer is jouw NOD dan moon?
als het bij mij dit weekend niet komt, ga ik ook zondag testen!
Het is misschien beter om nog een dag of 2 te wachten, maar ik heb daar echt geen geduld voor :lol:[/quote
Ik had mijn menstruatie gisteren wel verwacht, gezien het altijd twee weken na de positeve ovutest is had ik het zelfs nog eerder verwacht want dat was donderdag. Maar tot nu toe niets maar een zwangerschapstest dinsdag (zo'n gevoelige) was ook negatief. Nog maar ff wachten dus. Snap het ook niet.
Indootje schreef:Hallo allemaal,
Soms heb ik het gevoel dat ik de enige ben die al zo "oud" is, maar gelukkig, er zijn er nog meer
moon80 schreef:Hier is mijn menstruatie ook begonnen, niet de moeite maat het zet morgen wel door denk. Op naar de volgende ronde.
nluiten schreef:AAAAAAAAAAAAH! Heb vanmorgen getest is positief! 😃 😃 😃
Ik zag een piepklein streepje... En liep naar mijn vriend; ik weet niet hoor maar hij is wel heeeeel licht. Nou, zegt ie, het is overduidelijk een streep. Ha! En jahoor hij was dat kleine stukje van de badkamer naar de slaapkamer ineens een stuk duidelijker geworden!!