inge,
heb je toch een test gedaan of niet???
IndootjeOud lidBerichten: 1.012Lid sinds: 1 januari 2005
ingearts schreef:@ moon!!
oh dat zou echt heel mooi zijn zeg als het dan zou lukken,
zijn allemaal mooie getallen dus ook 1 voor n mooi klein wondertje?
@ nluiten weet je al hoelang je zwanger bent precies?
Misschien heb ik daar overheen gelezen!
@ all ook even het lijstje aangepast.
Ingearts------ ---December -------Gelderland-----------2e ronde---------NOD 11-5
Lein80------------September-------Noord-Holland-------5de ronde-------NOD (ong) 14-5
Mariekepiek------Februari---------Gelderland----------7e ronde----------NOD (ong. 5-5)
Moon80----------November--------N. Holland-----------5e ronde--------NOD 15-5
Reehtje----------December--------N. Brabant`---------4e ronde---------NOD 16-5
Speedy28--------Oktober----------Drenthe-------------3e ronde---------zwanger
Tara28----------Augustus---------Flevoland-----------4e ronde---------NOD 20-4
Veldroosje--------Januari-----------??----------------4e ronde-----------NOD 17-4
Xxxangelique-----Juni------------- Gelderland-----------4e ronde
Andrea80--------December-------Z-Holland------------4e ronde---------NOD 29-4
Nluiten----------mei--------------N-Holland---------ik geloof nu 10e ofzo)--- zwanger
Boba80---------November---------Z-holland-----------8e ronde-----------NOD tussen 2 en 6 mei
nluiten schreef:AAAAAAAAAAAAH! Heb vanmorgen getest is positief! 😃 😃 😃
Ik zag een piepklein streepje... En liep naar mijn vriend; ik weet niet hoor maar hij is wel heeeeel licht. Nou, zegt ie, het is overduidelijk een streep. Ha! En jahoor hij was dat kleine stukje van de badkamer naar de slaapkamer ineens een stuk duidelijker geworden!!
nluiten schreef:Ingearts------ ---December -------Gelderland-----------1e ronde---------NOD 19-4
Lein80------------September-------Noord-Holland-------5de ronde-------NOD (ong) 14-5
Mariekepiek------Februari---------Gelderland----------7e ronde----------NOD (ong. 5-5)
Moon80----------November--------N. Holland-----------5e ronde--------NOD 15-5
Reehtje----------December--------N. Brabant`---------4e ronde---------NOD 16-5
Speedy28--------Oktober----------Drenthe-------------3e ronde---------zwanger
Tara28----------Augustus---------Flevoland-----------4e ronde---------NOD 20-4
Veldroosje--------Januari-----------??----------------4e ronde-----------NOD 17-4
Xxxangelique-----Juni------------- Gelderland-----------4e ronde---------NOD 23-4?????
Andrea80--------December-------Z-Holland------------4e ronde---------NOD 29-4
Nluiten----------mei--------------N-Holland---------ik geloof nu 10e ofzo)--- zwanger
Boba80---------November---------Z-holland-----------8e ronde-----------NOD tussen 2 en 6 mei
Indootje---------Maart/April--------Utrecht------------1e ronde-------------NOD tussen 2 en 9 mei
En deze moet ik dan natuurlijk ook aanpassen ;)
Tara28 schreef:nluiten: GEFELICITEERD! Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn om te weten dat je zwanger bent. Geniet ervan!
Hier NOD, maar heb nog geen test in huis ofzo. Voordat ik de pil slikte was ik heeeel soms wel eens een dag te laat met mn ongi, dus tot morgenavond durf ik nog nergens op te hopen. Je zult het zien...ik wordt vast gewoon toch ongi......
X
Tara
@speedy, hoe gaat ie nou??? is het allemaal al een beetje doorgedrongen??? al last van zwangerschapskwaaltjes??
vind het ook wel fijn dat jullie hier gewoon blijven kletsen, zijn jullie een beetje onze experts
moon80 schreef:Idd lekker blijven kletsen hier hoor. Echt hardstikke leuk voor jullie. Ik ga voor ronde 5 en heb er een goed gevoel over. Mijn eisprong komt ws op of rond mijn 1 jarig huwelijk en het is in ronde vijf en we kennen elkaar op onze huwelijksdag 5 jaar. Dit moet hem helemaal zijn al zeg ik het zelf. Ik ga er gewoon helemaal voor!!! :D
Tara28 schreef:nluiten: GEFELICITEERD! Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn om te weten dat je zwanger bent. Geniet ervan!
Hier NOD, maar heb nog geen test in huis ofzo. Voordat ik de pil slikte was ik heeeel soms wel eens een dag te laat met mn ongi, dus tot morgenavond durf ik nog nergens op te hopen. Je zult het zien...ik wordt vast gewoon toch ongi......
X
Tara
Lein80 schreef:Spannend Tara,succes morgen!
Ben blij voor de meiden die zwanger zijn,hopelijk brengen jullie ons ook geluk!
Ik zat gisteren een beetje doelloos te surfen,toen kwam ik op een site waarop je kan zien op welke dag je kindje uitgerekend zou zijn als het m'n eerstvolgende eitje gaat lukken..
Héééél toevallig zou 't dan geboren worden op de dag dat m'n vriend en ik 13 jaar 'verkering' hebben,dan móet het bijna zo zijn hè?! ;)
Lein80 schreef:Spannend Tara,succes morgen!
Ben blij voor de meiden die zwanger zijn,hopelijk brengen jullie ons ook geluk!
Ik zat gisteren een beetje doelloos te surfen,toen kwam ik op een site waarop je kan zien op welke dag je kindje uitgerekend zou zijn als het m'n eerstvolgende eitje gaat lukken..
Héééél toevallig zou 't dan geboren worden op de dag dat m'n vriend en ik 13 jaar 'verkering' hebben,dan móet het bijna zo zijn hè?! ;)
Lein80 schreef:@Indootje..ik heb gezocht in m'n geschiedenis,maar ik kan de site niet meer vinden!
Ik zag wel dat op de site van Predictor ook zoiets staat:
http://www.predictor.nl/content.asp?page=641
Heej nluiten, als ik in jouw schoenen stond dan had ik het tijdens mijn verjaardag al wel verteld hoor!! Misschien ook een leuk idee om het tegen je ouders en schoonouders te zeggen met moederdag ( 10 mei ) en tegen de rest dan nog niets maar ja dat is voor iedereen verschillend. Ik zou het in ieder geval niet voor me kunnen houden maar ja dat ben ik.
nluiten schreef:Geregeld. We hebben een afspraak voor een eerste echo en intake op 20-4.
En als alles dan goed is, kunnen we het vertellen op 22-4 als ik mijn verjaardag vier 😃
Ik hoop idd dat ik tot die tijd mijn mond kan houden .. ga volgende week met mijn familie uit eten haha!
Hebben jullie nog wat meegemaakt vandaag?
Tara28 schreef:Hey allemaal. Heb een beetje goed nieuws. Ben nu echt overtijd, maar heb nog niet getest. Nu durf ik er wel echt aan te denken dat ik misschien zwanger ben. Heb nog nooit een cyclus gehad die langer was dan 28 dagen (en die 28 was maar heeeeeel soms) en na vanavond is ook die dag echt om. Had gisteren bedacht dat ik vandaag uit mn werk wel even een testje kon halen, maar was even vergeten dat ik vandaag cursus op mn werk had en daar ook zou eten. Waren de winkels al dicht tegen die tijd dat ik vrij was. Moet ik dus nog wachten tot morgen. Nou ja, geeft niet. Die dag gaat ook wel weer voorbij.
X
Tara
rheetje schreef:@speedy, kan me voorstellen dat je het iedereen verteld hebt, zou ik ook doen ook al is het wat vroeg 😉 dan kunnen ze er in ieder geval rekening mee houden 😊
@andrea, spannend!!! hopelijk test je volgende week positief 😉
@angelique, laten we hopen dat je idd te vroeg getest hebt 😉 !! Enne jezelf gek maken met testen doen heb ik idd ook. Het is niet altijd even fijn dat de uitslag negatief is maar we hopen gewoon dat hij toch positief word, toch!!
In ieder heel veel succes met testen, hopelijk blijven de :twisted: :twisted: weg ;)
xxxangelique schreef:Hoi Indootje, volgens de test kan ik 4 dagen voor m'n nod al testen. Ik ben uitgegaan van mijn langste cyclus en dat is 30 dagen dus op dag 26 kon ik testen en dat heb ik gister gedaan maar vorige week maandag had ik pas een positieve ovu test dus dag 26 zat pas 6 of 7 dagen na mijn eisprong.
Tara28 schreef:Hier een beetje nieuws in die zin dat ik nog steeds niet ongi ben. Hiep hoi, 2 dagen overtijd! Denk dat ik straks uit mn werk maar eens een test ga halen.
moon80 schreef:Hey Lein80 ik zie dat we gelijk op gaan, zelfde ronde, praktisch zelfde NOD. Volgende week dus weer flink aan de klus :D
Mariekepiek schreef:ooooh meiden vind het zo spannend dat ik mijn ei heb gehad om mijn persona. En nu maar hopen dat zaadje en eitje elkaar vinden.
Ik denk dat ik maar die testen van matcare ga bestellen via de website. Ze zijn in de aanbieding. 9 stuks voor 15 euro. Dan blijft het tenminsten betaalbaar om af en toe te testen. Heeft iemand ervaring met die testen. Het gaat dan om de midstream versie. Denk dat ik de ultra niet nodig heb. Die vind ik vrij duur en dit toch al ruim na mn nod.
Tara28 schreef:@ speedy: ik heb die testen besteld. Als het goed is zitten ze morgen bij de post. Dus zondagochtend gooi ik er dan denk ik maar weer een test tegenaan. Hopelijk met hetzelfde resultaat als bij jou!