jeetje Boba wat hoop ik voor je dat het niet doorzet,
ik zal voor je duimen!
ingeartsOud lidBerichten: 329Lid sinds: 1 januari 2005
Mariekepiek schreef:ik word denk ongesteld morgen. Mijn temperatuur is gedaald en heb een negatieve ultratest.
Tara28 schreef:En boba....weet je al iets meer?
moon80 schreef:Hier vandaag even een dipje. Een kennis van mij vertelde dat ze zwanger is, ongepland en gewoon door de pil heen. Zij 😂 ik :roll: Ja ik weet eigenlijk niet wat ik moet voelen. Toen ze het vertelde kreeg ik een steek in mijn buik en super misselijk. Ik merk dat ik het erg moeilijk vind!!!!
Moest het ff kwijt hoor, blehhhh
VeldRoosje schreef:Het is heel frustrerend als mensen vragen wanneer je aan kinderen gaat beginnen...merk dat je nu echt in een leeftijd begint te komen dat dit soort vragen frequent gesteld gaan worden. We zijn nu zelf een half jaar bezig en ik weet wel dat ik dit soort vragen niet meer ga stellen, want het kan heel pijnlijk zijn....gelukkig denken mensen nog niet dat wij echt willen 'beginnen' dus houden ze zich in....
Moon veel plezier in Duitsland..wanneer kom je terug?
Welkom Tallie!
Marcel schreef:Sorry beetje door de war in welk onderwerp ik zat. Dacht dat ik bij de NOD lijst Mei zat. Hier kan ik mij uiteraard weer aan de lijst toevoegen 😊
Indootje--------Maart/April--------Utrecht------------1e ronde-------------NOD +/- 6 mei
Reehtje---------December---------N. Brabant`---------4e ronde---------NOD 16-5
Tallie------------Augustus----------Noord-holland------11e ronde---------NOD ongeveer 22-5
Tara28----------Augustus---------Flevoland-----------5e ronde----------NOD 23-5
Elfy-------------februari-----------noord-holland-------4e ronde----------NOD 24-5
Xxxangelique----Juni------------- -Gelderland-----------5e ronde---------NOD ongeveer 26-5
Andrea80--------December---------Z-Holland------------5e ronde---------NOD 26-5??
Veldroosje-------Januari-------------??----------------5e ronde-----------NOD 28-5
Boba80---------November---------Z-holland---------- 9e ronde-----------NOD +/- 4-8 juni
Ingearts--------December ---------Gelderland---------3e ronde----------NOD 5-6
Mariekepiek----Februari---------Gelderland---------8ste ronde----------NOD 8-6
Moon80---------November---------N. Holland-----------6e ronde---------NOD 10-6
Marcel-----------Januari------------Utrecht-------------5e ronde---------NOD 10-6
Speedy28--------Oktober----------Drenthe-------------3e ronde---------zwanger
Nluiten-----------mei--------------N-Holland---------ik geloof nu 10e ofzo)--- zwanger
Lein80-----------september-------N-Holland---------5de ronde--------------Zwanger
dames ik mijn NOD even aangepast
amber5 schreef:oke, bij deze:
Indootje--------Maart/April--------Utrecht------------1e ronde-------------NOD +/- 6 mei
Amber5---------Januari------------Gelderland---------heelveel rondes------NOD ongeveer 8 mei(testen negatief)
Reehtje---------December---------N. Brabant`---------4e ronde---------NOD 16-5
Tallie------------Augustus----------Noord-holland------11e ronde---------NOD ongeveer 22-5
Tara28----------Augustus---------Flevoland-----------5e ronde----------NOD 23-5
Elfy-------------februari-----------noord-holland-------4e ronde----------NOD 24-5
Xxxangelique----Juni------------- -Gelderland-----------5e ronde---------NOD ongeveer 26-5
Andrea80--------December---------Z-Holland------------5e ronde---------NOD 26-5??
Veldroosje-------Januari-------------??----------------5e ronde-----------NOD 28-5
Boba80---------November---------Z-holland---------- 9e ronde-----------NOD +/- 4-8 juni
Ingearts--------December ---------Gelderland---------3e ronde----------NOD 5-6
Mariekepiek----Februari---------Gelderland---------8ste ronde----------NOD 8-6
Moon80---------November---------N. Holland-----------6e ronde---------NOD 10-6
Marcel-----------Januari------------Utrecht-------------5e ronde---------NOD 10-6
Miekie1980-------Juli----------------Z-Holland-----------5e ronde---------NOD 10-6
Speedy28--------Oktober----------Drenthe-------------3e ronde---------zwanger
Nluiten-----------mei--------------N-Holland---------ik geloof nu 10e ofzo)--- zwanger
Lein80-----------september-------N-Holland---------5de ronde--------------Zwanger
Tara28 schreef:Nee zit niet echt heel erg spanning, omdat ik de hele dag al het idee heb dat ik ongi ga worden 😞 Misschien zet het niet door, maar kan me dat eigenlijk niet voorstellen. Morgen weet ik vast meer!
X
Tara