zonneschijn80 schreef:He meiden,
Ik ben een poosje niet op het forum geweest. Ik wilde het allemaal wat loslaten. Merkte dat ik er heel erg mee bezig was en doordat ik iedere keer lange rondes had en dus lang op mijn menstruatie moest wachten, had ik elke maand weer hoop dat ik zwanger zou zijn. Daarnaast om mij heen de een na de ander 'zomaar' zwanger (zoals ik daarnet ook al las in een paar berichten). Ik wilde er dus even niet zo mee bezig zijn...
En jullie raden het nooit (of wel): inderdaad: ik ben zwanger!!!! Net als babyangel had ik op 3 maart een positieve test in mn handen...
Nou ik stond echt met trillende handen met die test in mn hand. Heb savonds nog een test gedaan (die van 't kruidvat, daar had ik er nog 2 van thuis) met mn man erbij, en ik hoefde niet eens te wachten... Het tweede streepje verscheen tegelijk met het eerste streepje.... Wat een wonder!!!!!
Zaterdags nog een CB digitale test met indicator gedaan. En hoe idioot het misschien ook klinkt: ik was stik nerveus of daar wel ZWANGER in beeld zou komen te staan. Maar gelukkig, dat was het geval. Er achter staat 3+, dus was toen al minstens 5 weken zwanger. Dat is het aparte van die wisselende cycli, je hebt geen idee hoever je precies bent.
Heb afgelopen maandag de huisarts gebeld, en kreeg de assistente er aan. Nou, die reageerde idioot. Ik vertelde dat ik een positieve zwangerschapstest had. Toen zei ze: nou, dan mag je wel even de verloskundige bellen. Dit is het telefoonnummer. EN verder helemaal niets; niet iets van gefeliciteerd, of wat fijn of wat dan ook. Terwijl ik zelf duidelijk had laten doorshcemeren dat we er heel erg blij mee zijn. Gelukkig was de verloskundige vriendelijker (of de assistente daar) en leuker. Heb aanstaande donderdag mn eerste afspraak en volgens haar ben ik nu 7 weken en 4 dagen zwanger (uitgaande van de eerste dag van mijn laatste menstruatie (die was op 19 januari). Ze vroegen verder niet naar d elengte van mijn cyclus ofzo.
Ik ben echt zooooooooo ontzettend blij.... We zijn bezig vanaf mei vorig jaar, ik vond het wel lang, maar vergeleken met sommige anderen is het nog niet zo lang. Maar ik besef super goed wat voor groot wonder het is. En nu moet het nog goed gaan natuurlijk....
Heb wel wat last van misselijkheid en gespannen borstn, dus dat herinnert me er aan dat het echt zo is. Verder zie je antuurlijk niets, dus dat maakt het soms moeilijk om te beseffen.
Hoewel ik hier dus niet zo vaak meer was, wilde ik dit wel even laten weten, want volgens mij stond ik nog wel in de NOD lijst.
Ik wens de dames die nog bezig zijn echt hheel erg veel moed toe om vol te blijven houden en het vertrouwen te kunnen houden dat het geluk hen ook gegund is. En dan denk ik bv even aan poohtje en Erica J. Meiden: ik gun het jullie zo!!! Ik noem nu namen en dat is misschien niet zo slim, want ik gun het echt iedereen die er mee bezig is. Of dat nou heel lang is of nog maar net. Als je eenmaal de knoop hebt doorgehakt en zwanger wilt worden, is elke maand wachten te lang....En ik hoop dat mijn verhaal vertrouwen geeft aan meiden met een onregelmatige en lange cyclus, want ook dan kan het dus prima!
Hele dikke knuffel van Zonneschijn 80
Zonneschijn!! ik weet dat bovenstaand bericht al heel oud is, maar ik kon je ff nergens anders vinden.
wat super al 34 zwanger zie ik, van harte gefeliciteerd, wat is het je gegund!
weet nog dat we samen in het forum zaten en op dezelfde dag konden testen, ik was zwanger en jij niet, natuurlijk was ik blij, maar voelde me ook meteen schuldig.
wat heerlijk dat het gelukt is! Geniet er maar lekker van, ik word nu alweer 'jaloers' als ik dikke buiken om me heen zie haha, maar we zijn erg gelukkig met ons heerlijke mannetje. Super zwangerschap gehad en bevalling was ook prima te doen 5,5u!
Hopelijk lees je dit bericht nog.
Voor alle andere dames:
ik weet dat iedereen het zegt, maar het is ECHT zo: houd moed, jullie tijd komt ook nog wel al lijkt het soms van niet!
moeilijk om jullie een hart onder de riem te steken en hopelijk vinden jullie het niet vervelend dat ik het TOCH probeer, kom op!
ps. als iemand weet waar ik Zonneschijn kan terugvinden (ander forum) hoor ik het graag.