Hey Meiden, ik ben een stuk aan het terug lezen want ik ben er al bijna 3 weken uit en in die 3 weken zijn er hier heel wat leuke en jammer genoeg ook heel wat minder leuke berichten uitgewisseld,het heeft denk ik gee zin om nog te gaan reageren op jullie berichtjes van z'n 3 weken terug maar ik wil wel heel graag weten hoe het met iedereen gegaan is de afgelopen tijd dus ik ben druk met terug lezen 😉 Mocht ik ergens overheen gelezen hebben dan bij deze sorry!
Jeetje Elmo, wat verschrikkelijk erg voor jullie, een miskraam lijkt me zo waanzinnig moelijk te verwerken, je gaat dan van zo intens gelukkig naar een heel groot verdriet, een tweede keer zwanger worden lijkt me dan weer heel erg fijn maar het brengt ook weer veel omzekerheid met zich mee, jullie hebben dit nu dus al voor de vierde keer mee moeten maken,dat lijkt me zo waanzinnig zwaar! Ik wens jou en je mannetje heel veel sterkte en ik hoop echt dat er op medisch gebied iets is wat er voor jullie gedaan kan worden, want het ligt bij jullie toch duidelijk niet aan het niet zwanger kunnen worden.............. is het pure pech of heeft het een oorzaak? Als er een oorzaak is dan kunnen ze er misschien voor zorgen dat daar iets aan gedaan word?
Suzanne, wat erg voor jullie dat je weer ongesteld geworden ben,ik kan me helemaal voorstellen wat je bedoelt met dromen over ongesteld worden, ik droom ook altijd over de dingen die me heel erg bezig houden! Wel heel erg lief van je vriend dat hij je even lekker vastgehouden heeft!
Helendeviet, wat hebben jullie een rot tijd achter de rug, eerst je schoonzusje en dan jij zelf een miskraam, de december maand heeft jullie dus geen vreugde gebracht, ik kan me voorstellen dat het dan een tijdje erg moeilijk is om op het forum te komen,fijn dat je er nu weer bent, ik hoop dat we je kunnen steunen!
Poohtje, wat een geweldig nieuws!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jullie veel te langen wachten is dan eindelijk beloond, wat fijn om hier een goed nieuws verhaal te lezen!Wat zullen jullie blij zijn!
Lieve Erica, ik kan me voorstellen dat je je zo voelt, zelf ben ik pas vanaf oktober bezig en ik vind het af en toe al moeilijk mijn schoonzusje en een van mijn beste vriendinnen zijn beide zwanger, de ene ruim 7 maanden en de ander 5 maanden, natuurlijk vind ik het super fijn voor ze en wil ik er in alles voor ze zijn,maar ik wil ook zo graag mee kunnen praten over baby's die schoppen en zich omdraaien in mijn buik, jij bent al zoveel langer bezig, ik kan me zo goed voorstellen dat het moeilijk is om dan als maar gezellig te blijven reageren op het geluk van anderen, we zijn hier allemaal zo druk bezig met zwanger worden dat we ons denk ik allemaal heel goed voor kunnen stellen dat het na zo'n lange tijd heel veel energie gaat kosten!
Tineke1980,een beetje laat maar van harte welkom hier 😉 ik lees dat ook jij zwanger bent, heel erg gefeliciteerd meid! Ik kan me voorstellen dat het na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap echt heel spannend is om opnieuw zwanger te zijn maar probeer er van te genieten!
Ik zit zelf weer op het wachtbankje,toen ik thuis kwam uit het ziekenhuis zat ik precies voor mijn eisprong dus we hebben dit weekend wel geklust, ik probeer deze keer maar helemaal niet op mijn lichaam af te gaan, want ik heb zoveel klachten dat ik met geen mogelijkheid kan weten of ze wel of niet met een eventuele zwangerschap te maken kunnen hebben, ik temperatuur al een tijdje maar de laatste weken had ik door alle ontstekingen steeds behoorlijk verhoging dus ook daar kan ik nu even niet van uitgaan.
Liefs Annemieke