tineke-1980Oud lidBerichten: 42Lid sinds: 1 januari 2005
Ik hoop t ook , laat t zeker weten !
tineke-1980 schreef:@ susannelilian
Ze kunnen dus nog helemaal niets zien op de echo en daar maak ik me toch een beetje zorgen om
Erica-J schreef:Annemiek, die medicijnen heeft hij allemaal al gehad en die doen dus niets meer.. De volgende stap is chemo, maar dat stellen ze zo lang mogelijk uit. Daar wordt pas mee gestart als zijn psa waarden ineens heel sterk zouden stijgen, of als er op de scans uitzaaiingen in het bot te zien zijn.
Nu wordt hij maandelijks gecontroleerd en wordt er per maand bekeken of het nodig is te starten met de chemo.
helendeviet schreef:nee is niet de eerste ronde na miskraam die was laatste week december. ben in februari voor het eerst ongi geweest en vorige maand voor de 2e keer...
en intussen nog steeds... niets! ook dus geen kenmerken zo raar.
zaterdag maar weer testen als er dan nog niets is......
Erica-J schreef:We weten al dat hij nooit meer beter zal worden sinds eind 2008, maar het is een jaar lang goed onder controle geweest met hormoontherapie. Als dat nog zou aanslaan had hij daar misschien nog wel 10, 15 jaar mee vooruit gekund. Helaas werken de hormonen bij mijn vader nu niet meer, en dan is de volgende stap chemo.. Hij voelt zich inderdaad nu nog best prima, doet gewoon alles nog en bijna geen pijn. Het is afwachten hoe lang dat nog zo blijft..
Erica-J schreef:Tineke, sterkte meis. moet niet meevallen.. Je klinkt iig wel sterk, of is het kwartje gewoon nog aan het vallen?
Helen met een vage cyclus.. ook voor jou een virtuele knuf.
En voor Annemiek natuurlijk, ookal had je er wel een beetje op gerekend, valt toch altijd vies tegen als die duivels dan toch echt komen he..
Nou, ik heb een gruwelijke off-day.. ik trek het allemaal ff niet meer.. ik had me denk ik toch iets teveel vastgebeten in deze ronde.. Vrige week maandag toch mijn ei, en sinds donderdag/vrijdag alweer bloedverlies in toenemende mate. Zit nu een kleine week voor NOD en moet al inlegkruisjes gebruiken gezien de hoeveelheden rood 😞 Ik word er zo moedeloos van. Ik had stiekum wel een beetje hoop, we hebben goed getimed met klussen, en als het wel wat was geweest had ik als alles goed was geweest mijn papa op zijn verjaardag het ultieme cadeautje kunnen geven.. Ik had zo berekend dat ik dan net de eerste echo gehad moest kunnen hebben..
Daarnaast is valt het me zwaar dat het nu een jaar geleden is dat ik zwanger was, idioot genoeg was de mk de vorige keer op mijn pap's verjaardag.. en ik voel gewoon dat het goed mis is ergens, na een jaar nog steeds niet opnieuw zwanger, plus dat irritante onwijs vroege bloedverlies.. dat kan niet goed zijn..
Ik heb nu gewoon het idee dat als dit nog lang zo voortduurt dat ik dan of in een gesticht of ik de nor eindig..