Tante80Oud lidBerichten: 278Lid sinds: 1 januari 2005
He juk Elmo... zeur maar raak hoor. Sterkte meis!
ingearts schreef:@ annemiek,
bedankt voor je reactie ik hoop dat je je weer helemaal top voelt.
we zijn inderdaad al bijna n jaar bezig ronde 11 zijn we nu denk ik..
maarja ooit zullen we ook trotse ouders worden.
en hoop dat moeder natuur het me gunt..
tot nu toe genieten we lekker van ons pete kindje (zoontje van mijn vriendin)
en de rest van alle baby;s van vrienden die eraan komen..
al onze vrienden met partners dan zijn zwanger dus.....
ingearts schreef:het is heel frustrerend al die aangekondigde zwangerschappen.
Maar er is nog 1 stel die bezig zijn om zwanger te worden die nog niet zwanger zijn.
dus zolang hun nog niet komen ben ik nog tevreden erg he.hahahah maar toch voelt het zo.
maar annemieke het lijkt me toch aardig frustrerend dat je partner steeds met die vruchtbare periodes niet aanwezig is.
dat met carnaval dat ken ik wel daar hebben wij hier ook last van.
gelukkig houdt mijn vriend het alleen met vieren en zit hij niet in n vereniging, dus dat scheelt.
maar jij zit nu ook in je vruchtbare periode ik ook..
maar we gaan het gewoon proberen deze maand en ik moet eerlijk zeggen dat ik er dit keer n goed gevoel bij heb.
dus ik ga er van uit dat het deze ronde gewoon raak is hahaaha
positief denken..
mss helpt het!
ingearts schreef:hey rakker1980, tuurlijk mag je hier mee babbelen gezellig.
Ik ben ook van december en wordt dan ook de magische 30!!
ook ik heb altijd gezegd dat ik voor mijn 30 kinderen wil.
dus we hebben beiden hetzelfde doel.
Maar wat balen zeg dat je 2 keer n miskraam hebt gehad. het lijkt me echt heel erg frustrerend..
en snap je verdriet heel erg.
weet je ook waarom je steeds n miskraam krijgt is er mss n bepaalde aanleiding voor.
Zo weet ik nl dat mijn tante ook n paar miskramen heeft gehad, en zo heeft mijn nichtje ook al 2 miskramen gehad/
wel kun je het ook positief bekijken!! Je weet dat je zwanger kunt worden! en dat is ook mss wel n gerustelling!
Zo redeneert mijn nichtje tenminste.
hoe dan ook welkom!!!
en hoop dat je snel weer zwanger gaat worden en dat het ook goed gaat deze keer.
Elmo80 schreef:@ Rakker, zit jij nu nog te wachten op je ongi? k** tijd is dat he?
downunder schreef:@ Babyangel: je hebt lang genoeg mogen wachten nu dus hopelijk zijn die 2 dagen overtijd niet voor niets!! Ik duim heeeeel hard met de andere dames mee!!
@ Rakker: inderdaad, weet niet of het me echt gaat lukken om er minder gefocust op te zijn maar je hoort wel dat als je het wat loslaat in sommige gevallen juist raak is! Nou, we zullen zien. Ennuh...misschien is het niet eens nodig en deze ronde raak. Nog 2 dagen tot mijn NOD, had rond mijn ei een goed gevoel maar weet het niet meer, nog ff wachten dus.
@ Elmo: hoest met jou meid?
Ik ga nu eerst ff mijn bedje in, tot morgen allemaal!
Rakker1980 schreef:Ga voor je duimen dat het deze ronde gewoon raak is meid. Weet je al wanneer je gaat testen?
Elmo80 schreef:@Downunder: hier alles prima hoor, zo lang ik goed struisvogel gaat het prima. Heb je al klachtjes mbt je NOD?
Elmo80 schreef:Ha Annemieke,
Eens even kijken of ik je kan helpen... Ben namelijk ook blond 😉 Heb je wel het knopje URL gebruikt & dan plaats je de link tussen de haakjes in dus http://www..." rel="nofollow noopener" target="_blank">en dan hier de http://www...
Lukt dat?!