Bambi80Oud lidBerichten: 6.223Lid sinds: 8 oktober 2008
heeh jij ook gefeliciteerd. Maar is al weer een tijd geleden. verwacht niet dat dit nog van je miskraam is hoor!maar weet het ook niet zeker hoor. hoeveel weken ben je toen zwanger geweest?
ingearts schreef:ik wil dat morgen mijn :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: NIET komen!!!!!!
grrrrrrrrrrrrrr ik wordt gek wiebel wiebel wiebel wiebel..
moon80 schreef:hey Angelique, goed van je dat je erover gepraat hebt met je vriend en dat jullie weer op een lijn zitten.
Marieke thnx ik heb hier veel aan, als ik het ff niet meer zie zitten dat ik ff terug gaan naar jou berichtje. Dat helpt vast.
Hier nog steeds fijn aan het menstrueren. Heb een maansteen gekocht, tja wie weet helpt het hahahaha
moon80 schreef:hey Angelique, goed van je dat je erover gepraat hebt met je vriend en dat jullie weer op een lijn zitten.
Marieke thnx ik heb hier veel aan, als ik het ff niet meer zie zitten dat ik ff terug gaan naar jou berichtje. Dat helpt vast.
Hier nog steeds fijn aan het menstrueren. Heb een maansteen gekocht, tja wie weet helpt het hahahaha
moon80 schreef:ik weet het ook omdat ik ovulatietesten gebruik anders had ik het ook niet geweten.
Nu maar hopen dat onze steentjes z'n werk doen boba. Zullen we voor de volgende maand gaan samen??
Ach ik probeer ook maar wat.