Tara28 schreef:Nou, ook een berichtje van mij. Hier helaas minder goed nieuws. Vanmorgen hartstikke negatief getest. Zelf niet een twijfelachtig lijntje te ontdekken... 😞 Ik heb die testen van matcare die ook 4 dagen voor je NOD kunnen....Maar ja, ik ben ook nog niet ongi en er zijn ook nog geen tekenen van een naderende ongi. Mn temperatuur was vanmorgen ook nog niet echt gezakt....
Toch vrees ik dat die test toch echt wel gelijk heeft...hij kan tenslotte eerder gebruikt worden als wat ik gedaan heb....Maar ik baal er wel flink van. Dikke kans dat ik nu morgen gewoon ongi word en ik toch weer een cyclus van 27 dagen heb zoals het altijd was voor de pil. Ik ben nu uitgegaan van 26 dagen, omdat dat de laatste 2x het geval was.
@Boba: voor jou natuurlijk super! Van harte! Geniet ervan! Het is je gegund nou al die tijd 😃 Dan was dat op vakantie van een innesteling en was je cylus opeens veel langer als je dacht???? Of was je nou niet echt regelmatig? Had je op je NOD of ervoor ook al een keer getest? Als deze vragen stel ik om te kijken of er voor mij misschien nog hoop is....
Ik had zelf uitgerekend dat ik gisteren m'n NOD zou hebben...ik was dus eigenlijk te vroeg ongesteld geworden.
Ik zat gisteren precies 2 weken na m'n eisprong en zou deze ronde een cylus van 35 dagen hebben....m'n gemiddelde was 30 dagen maar wisselde nogal de ene keer 28 en dan weer 33.
Had het alleen echt niet meer verwacht.
Heb jij deze ronde je eisprong gevoeld of gemeten (met ovu-testen ofzo??), want dan kan je beter uitrekenen wanneer je nod is.
wie weet test je alsnog positief...heb vandaag gezien dat wonderen de wereld nog niet uit zij.
duimpjes blijven voor je draaien