Mieke25Oud lidBerichten: 1.608Lid sinds: 25 februari 2009
Mieke25 schreef:Hallo het gaat gelukkig terug beter met opa. Volgens de dokter kan het zijn dat hij een nieuwe kleine hersenbloeding heeft gehad maar ze zijn niet zeker. Ben wel vies geschrokken gisteren hoor. Gelukkig heb ik vroeger altijd EHBO gevolgd bij het Rode Kruis, ging zelfs mee naar motorcross wedstrijden enzo. Wist dus gelukkig wel wat te doen maar toch bij je eigen familie is het iets heel anders.
Ilana goed gezien hoor, ik had het fout gezet, moet inderdaad 16/7 zijn. En dat temperaturen, ze zeggen dat je enkele keren een temp stijging hebt als je zwanger bent dus wie weet. Mijn temp is nu 's morgens tussen 36,8 en 37°C. Die was normaal 36,2 voor de eisprong en 36,6 na de eisprong. Spannend!
Joyce hoop ook dat jullie juist geklust hebben en dat de slofjes over niet al te lange tijd aan kunnen.
Goosje schreef:wat fijn dat het weer iets beter gaat met je opa mieke!! Kan me voorstellen dat ehbo bij je opa vreemd is om te doen, maar wel fijn dat je iets hebt kunnen betekenen voor hem.
en voel je je al een beetje zwanger? ga je nog opnieuw testen?
Monalisa geniet lekker van je vakantie, en ontspan!!! gaan jullie nog weg of blijven jullie lekker thuis?