Mieke25Oud lidBerichten: 1.608Lid sinds: 25 februari 2009
Oh en mijn opa was gisteren al weer wat beter. Bedankt voor jullie berichtjes, deed super veel deugd. Jullie zijn schatjes 😃 .
Mieke25 schreef:
Suzzie doe nog maar even rustig aan hoor. Ben zelf ook zo iemand die maar door blijft gaan en dan is het op een gegeven moment echt wel eens teveel hé.
anna123 schreef:Spannend Joyce! Zal voor je duimen!Voel je je anders dat je al vroeg gaat testen? (of had je dat al gemeld? :oops: )
Tjee Mieke...zou toch wat zijn als die meisjes gelijk hebben! Je hoort vaker van die verhalen he!
Bij mij had mn man opeens gedroomd dat ik zwanger was...en dat was toen ook zo!! Nu vraag ik dus elke ochtend..en heb je het nog gedroomd?? hihi...heeft hij dus niet helaas.. :roll:
x
naatje83 schreef:Ik zit te wachten totdat ik uberhaupt weer een eisprong krijg.
En zoald dat er nu uitziet gaat dat nog wel even duren!
anna123 schreef:Ik zit in een klusmaand!!!
(lastig is het soms om alles bij te houden he..zeker als je in meerdere topics meetypt..soms vraag ik ook weleens dingen dubbel..!)
x
Mieke25 schreef:Bij het temperaturen zie je pas achteraf dat je ei is geweest dus laat je niet vangen hé dames. Na de eisprong gaat je temp een paar graden omhoog en die blijft hoog tot net voor je ongi. Of hij blijft hoog als je zwanger bent. Zelf heb ik ook 1 maand mijn temp bijgehouden maar was er toen zo erg mee bezig dat ik ermee gestopt ben. Dus als je het leuk vind om te doen zeker blijven doen hoor maar pin je er niet teveel op vast.
naatje83 schreef:
@H83 is dit je eerste ronde ik ben er namelijk een beetje uit hier! Want dan kan het
wel eens zo zijn dat je cyclus wat langer duurt.
Mieke25 schreef:Spannend Joyce!
Moest juist trouwens even terugdenken aan het verhaaltje van Suzzie met dat kleintje wat zei baby in de buik. Dinsdag heb ik ook zoiets meegemaakt. We waren gaan barbecuen bij vrienden met 4 kids. De twee meisjes hebben mij geholpen met stokbrood smeren, sla zuiver maken en wassen, saté spiezen, ... Vraagt de oudste van 11 ineens wanneer wordt jij mama? Ik kijk haar even vreemd aan ... zegt ze heb jij een baby in je buik? En de kleine van 5 kijkt naar mijn buik, wijst ernaar en kijkt zus aan met super grote ogen en knikt jaja. Bizzar hé. Ik wist echt even niet wat zeggen.