Tina schreef:Lin, ik had nog niet op je gereageerd, maar wat fijn dat je toch ongesteld bent geworden (dit is waarschijnlijk de eerste en de laatste keer dat iemand het hier fijn vindt). Hopelijk is de volgende ronde korter, of veel langer (9 maanden).
Suzzie, als jouw lichaam medicijnen zo snel afbreekt en je denkt dat het misschien ook hcg afbreekt, zou dat dan niet gevaarlijk zijn voor een zwangerschap? En terwijl ik dit denk vraag ik me af of je wel misselijk zou zijn (dat komt toch door hcg?) als het hormoon door je lever wordt afgebroken? Misschien eens vragen aan de dokter (of had je dat al gedaan?).
Sylverstertje, werk je ook in het onderwijs? Ik moet ook maandag weer beginnen.
Tina, ik weet het allemaal niet zo goed meer.
Mijn huisarts weet zelf niet wat het allemaal inhoud.
De apotheker wel. Ik was daar pas maar toen was deze op vakantie.
Dus ga denk ik morgen weer eens even langs denk ik.
Het is zelfs zo dat de apotheek de huisarts wel een heeft gebeld dat wat ik slikte levensgevaarlijk voor me was.
(6 paracetamol codeïne op een dag terwijl mijn lever codeïne omzet en heeeeel veeeel morfine ipv een klein beetje, moest toen ook meteen halveren en stoppen, dat het van een ander apotheek gehad de eerste keer, manloief vroeg een van de eerste dagen al wat ik had gerookt of gebruikt, leek knetter stoned volgens vriend, was dus niet gek dat hij dat vond)