Nou meiden ik ben aan het werk. Dus er valt weinig leuks te melden 😉
Hoe is het verder met iedereen?
naatje83Oud lidBerichten: 1.377Lid sinds: 1 januari 2005
naatje83 schreef:Augustus
Naam------------- Provincie--------Ronde-------------- NOD
Cindy------------- Limburg----------- 2----------------- 2-8-2009
Babe--------------N-Holland---------4----------------- 6-8-2009
Billy---------------Overijssel---------geen ronde------- 14-8-2009
Tina---------------N-Holland---------2-----------------17-8-2009
Monalisa-----------Z-Holland---------9-----------------17-8-2009
Yvl_me------------Gelderland---------2-----------------26-8-2009
September
Naam------------- Provincie---------Ronde------------- NOD
Suzzie------------ Utrecht------------6---------------- 4-9-2009
Goosje------------Overijssel----------3---------------- 5-9-2009
Bikergirl----------- Limburg------------1---------------- 7-9-2009
Ilana--------------Utrecht------------1----------------11-9-2009
Hanneke----------Utrecht-------------3 (na mk)--------11-9-2009
Naatje83----------Z-Holland-----------6 (1e na mk)-----16-9-2009
Hoera Zwanger!!
Naam------------- Provincie-----------Ronde------------Postief getest---------Uitgerekend
Sabine------------N-Holland-----------4----------------17-5-2009--------
Mookies-----------N-Holland-----------2-------------------------------------------------
NoaM------------- Groningen-----------4--------------------------------------18-10-2009
Molemieke---------Limburg (B)---------5----------------16-7-2009--------
Joyce2911-------- Gelderland----------7----------------26-7-2009---------
Anna123---------- N-Holland -----------1 (na mk)------- 11-8-2009---------
Babywensje------- N-Brabant-----------3---------------12-8-2009---------
Heb mezelf er ook meer weer tussengezet en dan zien we wel waar het schip strand.
Toch!! Is wel erg ver weg hoor! 16 September maar ja het is dan de 26e trouwdag van
mijn ouders dus wie weet brengt het geluk.
Mieke25 schreef:Tina en monalisa hopelijk toch een positieve test! Het bloedverlies wat ik had was zoals altijd aan het begin van de ongi. Duurde 3-4 dagen en het was toch wel de moeite hoor, niet zomaar even een paar drupjes maar toch enkele inlegkruisjes. Lekker hé!
Tina schreef:Dank je, Suzzie! Weer even beide beentjes op de grond hier... Morgenochtend testen en de kans op een teleurstelling is natuurlijk groot.
Tina schreef:Anna, wat ongelooflijk k*t!!! Ik denk aan je!
Suzzie, ik vind het ook fijn als mensen realistisch blijven. En achteraf gezien maar goed ook, want de test was negatief. Gewoon een rare menstruatie dus... En toch ben ik nog steeds niet helemaal overtuigd, maar ik denk dat ik nu gewoon naïef ben! :oops:
Billy schreef:Suzzie, hoop voor je dat je lekker nuchter blijft deze maand, is zeker beter voor je. Te geforceerd gaan klussen lijkt me ook al niet heel erg goed. Wij hebben daarom alleen één week vastgesteld waarin we even flink moeten klussen, geen dagen ofzo. Mijn vriend weet ook niet op welke dag mijn ei precies is, om het zo een beetje natuurlijk te houden. Anders denk je al snel dat je "moet" klussen, dat maakt het er denk ik niet spannender op in bed ;)
babywensje schreef:
Ook heb ik gezegd dat ik pijn heb in onderbuik, vooral rechts. Dat kan ivm eerste zwangerschap. Alles verander wat in je lijf. Maar het kan ook een blaasontsteking zijn, omdat dat anders voelt als je zwanger bent. Dus dat moet ik even laten testen bij de dokter. Ga ik morgen maar meteen doen.
Mieke25 schreef:Hallo allemaal! Wij hebben vandaag weer een echo gehad (lekker op mijn verjaardag!) en hebben de kleine zien spartelen met zijn armpjes en beentjes. Alles was goed! Vanavond lekker feest, de hele familie komt dus ik ga nog heerlijk nagenieten vandaag.
De rest heel veel succes met zwanger worden. Hopelijk mogen jullie dit binnnenkort ook allemaal meemaken.