Mieke: wat een leuk bericht om te lezen!! gefeliciteerd!
Billy: sinds maart ben ik gestopt.. nog geen regelmaat te zien ( cyclus: 76-64-17-9 )dus duurt ook nog wel even vermoed ik!! en jij?
HimeOud lidBerichten: 21Lid sinds: 1 januari 2005
Tina schreef:Welkom Petek, hopelijk kun je snel door naar het 'zwanger zijn' forum!
Hier verder geen nieuws. Eindelijk geen bruin slijm meer, dus we kunnen weer beginnen! 😊 Ben benieuwd wanneer mijn eisprong is!
Tina schreef:
@Hime, welkom hier! En wat een bijzondere cycli heb jij... Is dat wel goed? Zo kort...
ilana schreef:
Vandaag ga ik beginnen met de ovu testen!! áls het goed is moet deze week ergens mijn ei sprong zijn!!
Liefs
welpje schreef:ik kom ook uit 1983 en voel me op dit moment een beetje beroerd en onzekerwaarom dat?
naatje83 schreef:
@Suzzie hoe is het met jullie?
Goosje schreef:haha Billy creatief hoor!! Ik blijf meestal ongeveer 10min op mn rug liggen met mn knieën opgetrokken :oops: en dan naar de wc
Ze zeggen ook weleens dat je handstand moet doen haha! Nou misschien als ik na 4 jaar nog niet zwanger ben maar nu nog maar ff niet!!
wvermeulen welkom! En heel veel succes!
Billy schreef:@Ilana:Volgens mij is je slijm het vruchtbaarst als het wat dikker is en als je het tussen duim en wijsvinger doet slierten van kan trekken. Hier nog geen vruchtbaar slijm te zien, maar we gaan wel gewoon verder met klussen. Denk dat we einde van de week toch maar voor iedere dag gaan, dat zijn deze maand wel de belangrijkste dagen voor ons 😉
@Tina: Ik hoop ook voor je dat je je ei snel gaat voelen, schept toch weer wat zekerheid. Zelf voel ik m'n ei niet, moet het hebben van de temperatuur maar dan ben je al te laat...
Oh enne een kussen hadden we ook al onder m'n kont gedaan 😃 Dat hebben we zelfs geoefend tijdens de oefenrondes :oops: Ik zei gister dus ook doodleuk tegen hem: pak jij het kussen, zoals we hebben geoefend haha Eigenlijk zou je dit moeten filmen, je lacht je ziek.
Billy schreef:Hé Goosje, ik heb laatst ook zo'n prop gehad. Bij mij was dat dus net voor de eisprong. Is bij mij alleen de eerste cyclus geweest, schrok me rot zag er best eng uit. Daarna heb ik dat niet meer gehad, maar misschien is het bij jou dan ook je eisprong?