naatje83Oud lidBerichten: 1.377Lid sinds: 1 januari 2005
Tja dat is waar wordt dan wel een hele grote koffer he!
suzzie schreef:hmmmmmm meiden
ik heb geen idee wat dat kan zijn.
Toeval??? Nee ik heb echt geen idee.
naatje83 schreef:Toch maar even langs de HA dames.
naatje83 schreef:Heel verstandig dat je het laat onderzoeken. Had de HA enig
idee wat het kan zijn?
siena schreef:Nou, ik had tot een kwartier geleden al een week geen bloed or anything else of the kind... Zit nu op dag 21 van mijn eerste (hopelijk echte, met eisprong) cyclus. Nu wat bruinig bloed... Ik weet nog niet of het door gaat zetten natuurlijk. Ik had een half uur geleden wel krampen alsof ik ongesteld moest worden maar ik ga er eigenlijk nog steeds vanuit dat het heel lang kan duren voor ik na 11 jaar pil weer ongesteld word. Ergens hoop ik wel dat ik de komende dagen ongesteld ga worden, want dan weet ik iig dat mijn lichaam weet hoe het weer moet werken! We wachten het af...
Monalisa en en Cyindiromy: beterschap en blijf er inderdaad maar niet te lang mee rondlopen!
Goosje schreef:meiden bedankt hoor...echt heel lief...
ik heb morgen een afspraak voor de echo, maar we gaan er van uit dat het niet goed is....
ik verlies nog steeds veel bloed/stolsels en heb krampen. Echt zooo kut!!
Boraya schreef:Nu al ongi, mijn eitje springt of nestelt zich in???
Oftewel ik heb buikkramp!!! Vanaf eind van de middag zeurend en begint nu echt geen leuke vormen aan te nemen.
Het is nu 19m dagen geleden dat ik ongi werd als gevolg nog van de pil.
Om een beetje mijn cyclus in de gaten te houden heb ik een aantal ovu testen gedaan, die afgelopen zaterdag net zo donker was als het controle streepje. Dus eitje kan zo'n 24 tot 48 daarna springen.
Vanaf donderdag hebben we bijna dagelijks geklust en ik heb vanaf zaterdagochtend ook al last van mn buik. Maar dat is alleen 's ochtends en was zeurend. Nu heb ik echt het gevoel dat ik ongi moet worden!!! En vooral steken midden links.
Wat zal het zijn? Natuurlijk hoop ik het laatste, maar dat zal wel niet. Maar het is in ieder geval niet grappig
Mieke25 schreef:Suzzie gefeliciteerd! Je neefje boft maar even met een tante als jij. Had je nog iets creatiefs gemaakt voor ze??
siena schreef:
Ikzelf heb al een paar dagen 'ongesteldheidskrampen', maar er komt maar niks... :roll: Nou zit ik pas op dag 28 van mijn eerste cyclus, maar met pil betekenden die krampen altijd dat ik binnen een half uur ongesteld werd. Nu dus iedere keer checken op het toilet, maar weer niks... Frustrating :shock: Ach, het komt vanzelf wel!
Zijn er naast Suzzie nog meiden waar het spannend voor wordt?
suzzie schreef:
@ Boraya, je hebt toch wel een luxeprobleem hoor 😉 wij hebben überhaupt maar twee slaapkamers. De onze en de nu studeerkamer. Helaas ook geen zolder. (maar komt hier ook wel goed hoor)
.
Boraya schreef:suzzie schreef:
@ Boraya, je hebt toch wel een luxeprobleem hoor 😉 wij hebben überhaupt maar twee slaapkamers. De onze en de nu studeerkamer. Helaas ook geen zolder. (maar komt hier ook wel goed hoor)
.
Haha, ja ik weet dat het best wel een luxe probleem is. Maar we wonen hier nu bijna 4 jaar en jeetje wat een troep kun je in die lege kamertjes proppen :D
suzzie schreef:
Ik heb nog steeds geen trek.
Niet meer zo misselijk, maar echt lekker ben ik ook niet.
Maar ben ook moe en hangerig dus wat dat betreft................
Doe gewoon lekker rustig aan.
Boraya schreef:suzzie schreef:
Ik heb nog steeds geen trek.
Niet meer zo misselijk, maar echt lekker ben ik ook niet.
Maar ben ook moe en hangerig dus wat dat betreft................
Doe gewoon lekker rustig aan.
Heel herkenbaar, zo voel ik me ook al. Zal het dan toch??? een Sinterklaascadeautje zijn?
Nog een week wachten....zucht.....