suzzieOud lidBerichten: 1.768Lid sinds: 13 april 2009
@ siena, ga je voor de zekerheid binnenkort toch testen?
cyndiromy schreef:
Heb nu al dagen last van menstruatiekrampen en me nod is 01-11-09 dus nu 4 dagen overtijd 😞 test zegt niet zwanger en verwacht ook een 😈 maar ja we zien het wel is de eerte ronde pas.
siena schreef:Goosje: heel veel sterkte! Het lijkt me ontzettend moeilijk dat het op deze manier moet, want het is al erg genoeg eigenlijk. Pas goed op jezelf en plan alvast wat leuke dingen om binnenkort te gaan doen zodat je wat afleiding hebt.
suzzie schreef:cyndiromy schreef:
Heb nu al dagen last van menstruatiekrampen en me nod is 01-11-09 dus nu 4 dagen overtijd 😞 test zegt niet zwanger en verwacht ook een 😈 maar ja we zien het wel is de eerte ronde pas.
haha, ik denk 1-12
anders ben je nu een maand overtijd 😊
Is heel normaal de eerste maanden hoor!
suzzie schreef:Ja IK, ik vloeide meestal een week.
Nu is het bij mij ook maar 3 tot max 5 dagen.
suzzie schreef:@cyndiromy, wat vreemd.
En ook wel spannend, wanneer verwacht de huisarts de uitslag?
Hier gaat het nog steeds helemaal goed.
Geen bloed en wel afscheiding!!!!
Blijven hier netjes afwachten
siena schreef:Wat een gezelligheid hier vannacht 😉 !
En wat is wachten toch moeilijk... Ik duim voor jullie meiden!
Hier geen nieuws. Zondag bruin bloedverlies en gisterenmiddag ook. Maar tot op heden... niets... Ik denk dat ik dus nog gewoon in mijn eerst cyclus zit (dag 40 dan)... Ik ben sinds ik gestopt ben met de pil op 26 oktober echt veeel te vaak 'overvallen' door bruin bloedverlies, getver! Ik kende dat helemaal niet, maar nu moet ik er bij wijze van spreken iedere keer rekening mee houden, voor zover dit kan (het komt iedere keer zomaar). Dit kan toch geen menstruatie zijn? Dan moet er toch twee dagen na elkaar helder rood bloedverlies zijn? Herkent iemand mijn verhaal?