Mieke25Oud lidBerichten: 1.608Lid sinds: 25 februari 2009
Haha Naatje toch. Je hebt er een leuke tabel van gemaakt hoor!
molemieke schreef:NoaM bedankt voor de tip! Volgende keer als ik iets of wat steken voel die op eisprong lijken dan gaat mijn ventje eraan geloven hoor 😃 .
Zo ik ga ook maar eens slapen.
naatje83 schreef:Naam ----------- Plaats ----------- Ronde -------------- Nod
Mei
Mookies----------N-Holland---------Ronde 2--------------30-05-09 (was met 28 dgn 24-05-09 maar is er nog steeds niet)
Naatje83---------Z-Holland---------Ronde3--------------30-05-09
Suzzie------------Utrecht------------Ronde 2-------------30-05-09
Juni
Babywensje------N-brabant---------Ronde 1-------------kweet nog niet, 3-06-09 of 8-06-2009
Billy---------------Brabant-----------Geen ronde----------18-06-09 (bij 28 dgn)
Monalisa..............z holland --------- ronde 6....................20-06-09
Molemieke-------Limburg (B)-------Ronde 4-------------23-06-09
cin----------------Limburg (N)-------Ronde 1-------------24-06-09
Anna123..............N Holland...........ronde 4......................24-06-09
Hoera zwanger!
Sabine-----------N-Holland ---------Ronde 4 ------------18-05-09 17-05-09 ZWANGER!!!!!!!!
lady25-----------Limburg------------Ronde 2-------------24-02-09 laatste menstruatie
Hoop dat het er nu gezelliger uitziet. :lol:
molemieke schreef:Oh Anna veel plezier op vakantie!
NoaM wij gaan weer stilaan beginnen met klussen, doen dat meestal om de dag. Het is toch een toevalstreffer denk ik want vorige keren ook 1 dag voor en na eisprong geklust.
Babywensje spannend hoor. Nu ik wil je niet teleurstellen maar mijn eerste ronde was ook ineens korter dus het kan beide kanten op.
Naatje bedoelde je House MD?? Kijk ik ook graag naar.
Zo ik mag nu lekker gaan koken voor mijn man en zijn kameraad die zijn nu hard aan het werken in de tuin. Alhoewel ik andere plannen had met mijn ventje en die andere blijft gewoonlijk plakken tot 's avonds laat 😞 .
babywensje schreef:Vandaag doorschijnende afscheiding met een beetje bruinig er doorheen. Innestelboed ( schijnt vaak bruinig te zijn)? Of beginnende ongi ( is wel vroeg, want bij cyclus van 28 dagen zou dat pas volgende week woensdag zijn, maar begint bij mij wel altijd met bruinig) Hmmm, ik weet het niet. Weet wel dat ik echt óveral op let sinds ik zwanger wil worden. Om gek van te worden!!
Voor iedereen met naderende NOD...Good luck!!
@anna123, fijne vakantie
naatje83 schreef:Nou we hebben al zoveel topics met jaartallen.
Dus ik dacht laat ik 1983 maar opstarten he!
Kunnen we hier ook een beetje kletsen en niet alleen over zwanger
worden maar over echt van alles.
Ik zal zelf even beginnen 😉
Ik ben Nathalie woon samen met mijn vriend, 2 honden, 1 konijn en 1 kat.
Een gezellige boel dus bij ons thuis. Ik word in augustus tante van een babyjongen.
Dat houdt dus in dat mijn kleine broertje (6 jaar jonger als ik) vader wordt. Wij
kijken er nu al naar uit. Wij zijn in februari gestopt met de pil en zijn nu dus flink aan het
klussen ;)
babywensje schreef:Behalve dat ik erg moe ben, en veel meer afscheiding heb dan normaal ( gewoon witte), voel ik niks bijzonders. Ook geen komende 😈 Dus we wachten rustig af!
molemieke schreef:Leuk dat je ook mee komt doen Weegschaaltje. Hopelijk komt spruit nummer drie er binnenkort aan! Ook leuk dat je kinderen maar een jaar verschillen in leeftijd. Dat is bij mij en mijn broer ook zo en wij vonden dat heerlijk.
molemieke schreef:Tuurlijk, die gaan straks nog samen op stap. Heb je jongens, meisjes of van alletwee 1?
Mookies schreef:Hey meiden!
😢 Hier nog steeds geen 😈 ik word het een beetje zat nu, wil dat mijn lichaam alles normaal gaat oppakken. Maar heb nog even zitten googlen en dit is iets wat echt door het 'ontpillen' kan komen gelukkig. Misschien vanmiddag wel voor de zekerheid even de huisarts bellen tijdens telefonisch spreekuur. De laatste test was nu afgelopen zaterdag maar ga er denk ik geen 1 meer doen, dat heeft toch geen zin....
Ik ben trouwens benieuwd, als je wel zwanger bent, weten jullie hoe snel het tweede streepje er dan komt? Er staat drie minuten (afhankelijk van de test natuurlijk) maar het controle streepje is er veel sneller!
@ Babywensje, spannend voor jou morgen! Ik hoop voor je dat het raak is!
@ Weegschaaltje: welkom hier, was het snel gelukt bij je vorige twee kinderen?
Ik zal even het overzicht weer naar voren halen, ben even kwijt waar iedereen nu zit!
@ Molemieke: bij jou begint het toch ook alweer bijna spannend te worden?
molemieke schreef:
@Monalisa veel succes! Las op een ander forum dat jullie goed jullie best hebben gedaan. Hopelijk levert het wat op!
suzzie schreef:Naam ----------- Plaats ----------- Ronde -------------- Nod
Juni
Babywensje------N-brabant---------Ronde 1-------------kweet nog niet, 3-06-09 of 8-06-2009
Mookies----------N-Holland---------Ronde 2-------------Ik weet het niet meer...ergens in juni hoop ik!! Moest zijn: 23/5
Billy---------------Brabant-----------Geen ronde----------18-06-09 (bij 28 dgn)
Suzzie------------Utrecht------------Ronde 3-------------19/23-06-09 (tussen deze data zou het moeten denk ik cycles van 28 en daarna 24 dagen gehad dus.........)
Monalisa..............Z holland...............ronde 6 ..................20-06-2009
Molemieke--------Limburg (B)--------Ronde 4-------------23-06-09
cin----------------Limburg (N)--------Ronde 1-------------24-06-09
Anna123----------N-Holland----------Ronde 4-------------24-06-09
Juli
Naatje83---------Z-Holland----------Ronde 4--------------04-07-09
Hoera zwanger!
Sabine-----------N-Holland ---------Ronde 4 ------------18-05-09 17-05-09 ZWANGER!!!!!!!!
lady25-----------Limburg------------Ronde 2-------------24-02-09 laatste menstruatie
Billy schreef:Hé meiden, sorry dat ik er zolang niet was. Heb het druk gehad met het huis enzo...
Maare strijken moet ik helaas ook en Molemieke dat klinkt bekend, doe het ook net zo lief zelf.
Ik weet trouwens (bijna) zeker dat ik vorige week donderdag m'n eisprong heb gehad. Kleine steekjes onder m'n navel, kan dat kloppen? Als dat zo is zou ik precies de 18e m'n nod moeten hebben, precies volgens een cylcus van 28 dagen dan 😛 Ben benieuwd! Mijn vriend is ook alles wat ik voel mee in de gaten aan het houden, volgens mij vind hij het net zo spannend 😉
xx