En weer is het extreem rustig hier 😞 Hoe kan dat toch steeds??
Iedereen leuke koninginne dag gehad???
FreeOud lidBerichten: 5.758Lid sinds: 5 februari 2009
harriette1988 schreef:hey hey
koninginnendag weer als van ouds lekker feesten.
wel van een wijntje genoten nu kan het nog hahah
was vanmorge wel brak hahaha.
hoe is het bij jullie gegaan???
b0llie schreef:eej meissies
hier n berichtje van mij
mijn koninginnedag was super
lkkr de vrijgezel uitgehangen hahaha
vanmorgen is ook eindelijk mn ongi doorgebroken
vanavond weer aan de pil beginnen
hoe gaat t met jullie?
jullie kunnen altijd n pbtje doen hoor
lees hier nog af en toe mee
wil wel weten hoe t mn meisjes vergaat
flower22 schreef:Hey Meiden,
ik had even een vraag,,,
weet iemand of je tijdens een provera kuur vruchtbaar bent...?
ik heb ovu testen gedaan tijdens provera / 4 positieve testen van sensitest klopt geen bal van, maar ik was toch benieuwd omdat het natuurlijk aantal dagen later je ongi ongeveer opwekt, dus weet iemand dat?? en zo ja op de hoeveelste dag van provera...?
liefss mij
flower22 schreef:Hey Meiden,
ik had even een vraag,,,
weet iemand of je tijdens een provera kuur vruchtbaar bent...?
ik heb ovu testen gedaan tijdens provera / 4 positieve testen van sensitest klopt geen bal van, maar ik was toch benieuwd omdat het natuurlijk aantal dagen later je ongi ongeveer opwekt, dus weet iemand dat?? en zo ja op de hoeveelste dag van provera...?
liefss mij
ikke44 schreef:Flower, was ik 😉 Nou ga voor je duimen hoor 😉
Nien, jeetje das wel spannend hoor, heb je nog helemaal niet even getest om het toch maar even zeker te weten? Geloof dat ik dat wel had gedaan. Een vriendin van mij dacht eerst dat ze ongi was geworden maar dat was maar heel licht en maar 3 dagen, dus toen heeft ze uiteindelijk toch maar getest en was ze gewoon zwanger....hoop het voor jou ook 😉
Liefs ikke
mayella schreef:Bollie, Nala, Limi, Flower leuk dat jullie weer eens komen buurten!!! Dikke knuffel voor jullie!!!
Nien, spannend meis!! Ga voor je duimen!!!
Ik heb vandaag wat last van mn benen en onderin mn buik.. Gisteren teveel gedaan denk ik 😞 Zo maar lekker wat rommelen in huis..
mayella schreef:Neeej niet aftellen, t gaat allemaal zo snel :shock: t huis is nog niet eens klaar :shock:
van mij mag t nog wel even duren 😉 Maare idd niet als t stikheet is.. Pfff lijkt me niets..
Alhoewel, moet in t ziekenhuis bevallen dus daar zal t toch niet stikheet zijn.. :?
Nala22 schreef:LIMIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII :P
Nee, we gaan er nog niet voor meis...Ben afgelopen maandag voor et eerst ongi geworden en ben weer ff begonnen met de pil. Merk dat ik er nog niet klaar voor ben...
Als ik babies zie denk ik: IK WIL OOK!!!
Maar ben gewoon zo bang dat et weer fout gaat 😞 Zie nu al heel erg tegen de uitgerekende datum op... En mijn beste vriend zijn vriendin is zwanger en die is een maand later uitgerekend dan dat ik was, dus dat gaat ook nog wel zwaar worden...
Blijf me nu ff vasthouden aan 2 weken kroatië volgend jaar en dan zien we wel...Denk dat ik dan ook weer ga stoppen met de pil, of misschien iets daarvoor...
b0llie schreef:lieve lieve lieve meisjes van me
een hele dikke knuf voor lim, meisje, wat n rotnieuws zeg 😢
baal echt met je mee zeg, pff
dat jullie op deze manier maar heeeel snel zwanger mogen raken
gun t jullie zo
@flowertje, eej meissie
wat goed dat je toch verder mag
en dadelijk lkkr op vacantie
ga er lkkr van genieten hoor
@mayel, bijna is t zover,
nog maar ruim n maand
jeetje, wat is dat voorbij gevlogen voor mn gevoel
@ankie,ik denk ook aan jou meissie
bijna je bruiloft,
word de mooiste dag van je leven
@naal, lieverd van me 😂
ook aan jou denk ik
jullie zijn echt schatten
ik heb weer n hoop liefde uit te delen merk ik, jeetje
wat verliefd zijn al niet met je doet hahaha
deze doos werd zo gelukkig wakker vanmorgen
met n smsje van de liefste van de wereld hahaha
:oops:
mayella schreef:Limi, wat een ongelovelijk Kut nieuws... Had zo gehoopt dat t jullie bespaard zou blijven.. Denk aan je meis!! Sterkte voor jou en je mannetje!!
Flower, fijn dat je verder mag!! Ga voor je duimen meis!
Bollie is vliefd 😂 Ben zo blij voor je meid! Geniet er maar lekker van en je niet te druk maken he 😉 Aan alles kun je wennen!! 😛
Jaaa Ankie, volgende maand wordt voor ons beiden spannend!! 😃 Jij gaat de 26e (of was t 25..? OF zit ik helemaal verkeerd?? 😛 ) een super dag mee maken!!
Nien, ikke hoe is het met jullie???
Deze aankomende mama is onwijs moe, en gaat dus zo bedje op zoeken.. Papa slaapt al op de bank :roll:
Nala22 schreef:@Bollie:
Niet zo onzeker doen meis 😊
Komt allemaal wel goed!
En als ie geen tijd heeft bewijst dat alleen maar hoe lomp hij is hoor!
@Ikke44:
Ach ja, niks aan te doen...Die mensen heb je er nou eenmaal tussen zitten!
Wordt alleen nog wel een klote tijd voor me dan...
@Hier:
Begin nu weer zo erg te twijfelen of ik wel of niet verder wil pfff
Heb echt weer een baal dag...Dat komt omdat er 2 mensen om me heen zwanger zijn en daar gaat het wel gewoon goed. Heb nog nooit gehad dat het zo dicht om me heen was...Ik wil sowieso nog wel ff wachten, maar ik denk niet dat ik et uit kan stellen tot volgend jaar hoor. Moeilijk,moeilijk,moeilijk...
finaly87 schreef:was ik ook weer ff!
wat lees ik,,, bollie een vriend en verliefd..? dus momenteel niet (meer) bezig met zwanger worden.. :? ik kom ook maar zo binnen vallen, want ken t verhaal verder helemaal niet hahaha.. sorry voor mn onbeschoftheid, maar ook ik ben nieuwsgierig!
alles goed hier verder!??
volgende maand ben ik alweer jarig.. 23.. *zucht.. tijd vliegt!
niki87 schreef:Dankjewel dames!!
@ Mayella, ik ben van 5 feb! Zit lekker dichtbij elkaar!!
Jaslynne schreef:Hallo meiden,
Ben hier al een hele tijd niet geweest, had gewoon ff een baal maand. Maar, juist na deze maand, blijkt dat ik 5 weken zwanger ben!!! Het is allemaal heel pril en eng 😉 Het kan natuurlijk allemaal nog misgaan, maar daar gaan we maar niet vanuit..
Groetjes Jaslynne