Ankie, dankje, jij een heeeeleee fijne dag gewenst morgen, geniet van elk moment want de dag gaat zo snel voorbij, veel plezier 😉
Liefs ikke
ikke44Oud lidBerichten: 2.501Lid sinds: 29 maart 2010
ikke44 schreef:Nala, leuk dat je er weer voor gaat, hoop voor je dat het snel raak mag zijn.
Mayella, jammer dat de draaipoging niet gelukt is. Ik heb eens gehoord dat je het ook op een andere manier kan draaien (weet alleen niet meer hoe dat heet) Dat hebben ze bij een nichtje van mijn man gedaan. Hoop voor je dat je wel 'gewoon' kunt gaan bevallen. Maar als het toch een keizersnede moet worden is het natuurlijk niet voor niets, ik heb bij mijn dochter ook een keizersnede gehad en dat viel reuze mee, het herstel is alleen iets langer (moest echt 6 weken rustig aan doen) maar ik heb er bijna geen last van gehad alleen de eerste week met hoesten en niezen (was verkouden).
Ankie, hoe was je bruiloft, hoop dat je een mooie dag hebt gehad (vast wel 😉 )
Sparkje, welkom en succes met zwanger worden 😉
Hier gaat de klusweek weer beginnen, vrijdag is mijn ei (als het goed is).
Liefs ikke
ikke44 schreef:
Hier gaat de klusweek weer beginnen, vrijdag is mijn ei (als het goed is).
Liminous schreef:
Sparkje welkom hier! Stel idd gerust al je vragen.. Ook wij waren allemaal leken toen we hier net op t forum zaten 😉
Is niet zo erg hoor, maar ik heb echt al heel veel gelezen haha
@ hier: Dag 5 inmiddels en mn ongi is zo goed als voorbij.. Ga deze ronde echt wel weer ovu testen gebruiken want zonder is me toch niet zo bevallen afgelopen ronde!
Volgende week moeten we ook weer naar de FA, en ik hoop echt dat we dan te horen krijgen wanneer we mogen starten met IUI. (stiekem hoop ik dat we deze ronde al mogen beginnen) Maar goed, we zien het wel!
ikke44 schreef:Jeetje hoe doen jullie dat zeg, school, werk, huishouden en dan ook nog zo veel berichtjes hier typen :shock: :shock: 😂
Pfff ik heb me hier al weken een stapel strijk liggen (op zolder dus zie het gelukkig niet 😉 ) En ik werk maar 24 uur en zit niet op school :oops: Maarja heb dan wel een peutertje rond lopen en die vraagt natuurlijk ook veel aandacht (goed excuus he 😉 ) Maar is echt zo hoor sinds ik die kleine heb kom ik niet echt goed meer aan het huishouden toe :roll:
Mayella, dat bedoelde ik inderdaad. Mijn man zijn nichtje heeft dat met 36,5 week gehad toen, maarja jij bent al verder he, hoop dat je toch op de natuulijke manier kunt bevallen hoor 😉 Je laat het toch wel zo snel mogelijk weten he als je bevallen bent 😛
Limi, nou hoop voor je dat je inderdaad deze ronde nog kunt starten met iui..
Nien, jij had bijna je nod? spannend hoor, duim voor je 😉
Tjee er is hier echt te veel geklets, kan het niet meer onthouden :oops:
Liefs ikke
Nala22 schreef:@Limi:
Hoe is et gegaan meis?
Hier gaat het wel goed opzich!
Ben alleen helemaal gebroken van m'n 4 daagse training ghehe
Blauwe plekken, pijn in m'n polsen en schouders, maar buiten dat wel goed dus 😉
@Nien:
Wat raar zeg die soort ongi-achtige pijn...
Lekker met die kruik tegen je buik aan hoor!
@Mayella:
Snap echt heel goed dat je baalt hoor...Tis gewoon klote dat et allemaal op zo'n manier moet...
Maar (niet dat je er nu wat aan hebt) ik denk dat je er later wel om zal lachen, omdat je mannetje nu al zo eigenwijs is 😉
Ik hoop dat je vannacht weer lekker slaapt!
@Flower:
Ja,klopt!
Zit nu op dag 20...Ben ook benieuwd hoe lang deze ronde gaat duren zo na de pil!
@Ankie:
Nog gefeliciteerd!!! 😃
Hoe was het? En de huwelijksreis?
Heb je het er nog wel over gehad met je MAN? :P
Nala22 schreef:@Limi:
Hoe is et gegaan meis?
Hier gaat het wel goed opzich!
Ben alleen helemaal gebroken van m'n 4 daagse training ghehe
Blauwe plekken, pijn in m'n polsen en schouders, maar buiten dat wel goed dus 😉
@Nien:
Wat raar zeg die soort ongi-achtige pijn...
Lekker met die kruik tegen je buik aan hoor!
@Mayella:
Snap echt heel goed dat je baalt hoor...Tis gewoon klote dat et allemaal op zo'n manier moet...
Maar (niet dat je er nu wat aan hebt) ik denk dat je er later wel om zal lachen, omdat je mannetje nu al zo eigenwijs is 😉
Ik hoop dat je vannacht weer lekker slaapt!
@Flower:
Ja,klopt!
Zit nu op dag 20...Ben ook benieuwd hoe lang deze ronde gaat duren zo na de pil!
@Ankie:
Nog gefeliciteerd!!! 😃
Hoe was het? En de huwelijksreis?
Heb je het er nog wel over gehad met je MAN? :P
ikke44 schreef:Ankie, nog gefeliciteerd! Fijn dat je een mooie dag (en huwelijksreis) hebt gehad.
Mayella, Tja vervelend dat je er zo mee zit dat het een keizersnede wordt. Heb je daarover ook met de arts gepraat dat je er zo tegen op ziet, en zie je tegen de operatie op of is het omdat je het graag 'zelf' zou willen doen, hoop voor je dat het allemaal erg mee gaat vallen, dikke knuf voor jou....
En bedankt voor het duimen 😉 (nog ff blijven doen want heb pas volgende week vrijdag mijn nod 😛 😉 )
Liefs ikke