Droomwens schreef:@misslola: dank je wel! Ik vind het nog onwerkelijk eigelijk dat we voor een 3e gaan aangezien mijn man het eerst niet zag zitten. Dus iedere keer dat ik er aan denk word ik weer helemaal antausiast. Hoe gaat het met je zwangerschap? Kan je partner de kleine ook al long voellen schoppen of is dat nog maar net. Weet zelf niet meer met hoeveel weken dat bij mij was.
Dan ging ik wel eens tegen mijn man aan staan of liggen en zei ik: schop je vader eens nu kan het later krijg je er voor op je kop. :mrgreen:
Mijn vriend voelt de kleine al een aantal weken. Is ook echt een druktemakertje. De buik gaat dan echt op en neer. Zegt mijn vriend, wel een beetje lief zijn voor mama 😉 !
Voor de rest mag ik eigenlijk niet klagen qua zwangerschap. Nu sinds twee weken heb ik echt een buikgroeispurt. Voor twee weken terug kon ik nog mijn eigen kleren aan.
Ben natuurlijk super trots dat ik zwanger ben, maar dat zwanger zijn nu zo leuk is. Kan ik niet echt zeggen. Geen roze/ blauwe wolk. Het eten heeft nog steeds een nasmaak waardoor de eetlust er niet echt is. En de buik zit me in de weg, terwijl die echt nog niet groot is en zeker nog groter zal gaan worden.
Maar nogmaals, ben trots dat ik zwanger ben maar die lichamelijke veranderingen vallen me toch zwaar!