Prachtig Suzanne! Je bent echt een stralende bruid. Geniet nog maar lekker na van deze prachtige ervaring en alle goeds voor jullie in 2011!
Liefs
Tamara
djinnieOud lidBerichten: 2.029Lid sinds: 22 december 2010
suusgroep schreef:Nou Roos, ongeveer 3 weken na je ei, dat is idd wel de kans op een zeer geslaagde bevruchting 😃 hahaha! Van harte gefeliciteerd! En nu even rustig aan doen zodat ie zich goed kan ontwikkelen, eerste 6-8 weken schijn je rustig aan te moeten doen. Ik heb het ook niet echt gedaan hoor, maar goed ik kreeg die tip dus die geef ik dan ook maar even door! En ook nog je huis verkocht, zoveel gewerkt en dan ook nog ziek zijn, je hebt het er maar druk mee. Maar vooral, geniet er van hoor!
@lein, nou tijdens de onregelmatige diensten zijn die ovu-testen echt een uitkomst, dus kijk maar even, het wil dan misschien meteen lukken.
@djinnie, kijk jij ook uit, lekker slapen hoor. Misschien knap je wel op dan of is er iets chronisch?
Lein schreef:@vwz: dankjewel! Mijn schoonzusje heeft al haar opties verkent om alleen moeder te worden, maarja ze wil dit toch liever samen met een partner doen. En nu haar huidige relatie weer misloopt, is het misschien wel nog een optie voor haar in de toekomst. Ik woon in Limburg, waar woont je vriend??
Ze verdient gewoon een supervent, maar loopt steeds de verkeerde tegen het lijf 😞
Vandaag dagje vrij gehad, heerlijk kunnen uitslapen vanmorgen en lekker getut vandaag. Afspraak gemaakt bij verloskundige voor 14 februari (op valentijnsdag!). Ben benieuwd 😊
Over die film van de bevalling: ik hoef geen film meer te zien, ik heb het 'live' mogen meemaken! Vorig jaar augustus beviel mijn schoonzusje (andere dan waar ik het hierboven over heb) en die had me toch een superbevalling (op nog geen 2 uur tijd). De verloskundige was nèt op tijd anders had ik het kindje moeten halen. Als ik zo'n bevalling krijg.. daar zou ik dus meteen voor tekenen hihi! Dat moment zal ik dan ook nooit vergeten, zo mooi om dat van dichtbij mee te maken!