hahaha, ik val buiten de toon dan, mijn man is van 78. Maar anna, ik snap helemaal wat je bedoeld, ik dacht ook eerst maar eens carriere maken en dan zien we het wel. Maar goed, ik heb het al eerder hier genoemd toen had ik een ex die 11 jaar ouder was en een eigen zaak had. Dus kinderen kwamen eigenlijk nog niet zozeer bij ons op. Pas toen ik zelf begon te beseffen dat de 30 eraan kwam dacht ik wat nu? Is carriere wel echt zo belangrijk voor me of ga ik nu toch voor kinderen? Het werd dus het laatste en dus ook einde relatie (want hij wilde ze echt niet). Een half jaar later kwam ik mijn huidige man tegen en toen we 2 maanden bij elkaar waren heb ik de pil al laten staan en 7 maanden erna was het raak. Afgelopen december zijn we getrouwd, toen kende we elkaar een jaar. En wat denk je, ik heb ook promotie gekregen en een vast contract (terwijl ik zwanger ben!). Dus achteraf is alles pas op zijn plek gevallen voor mij. Natuurlijk denk ik soms nog wel na over wat als ik straks weer terug kom etc. Hoort er denk ik bij omdat je weet dat je leven er straks toch heel anders uitziet. Daarom kan je je er eigenlijk niet op voorbereiden.
Nu je bij mij echt begint te zien dat ik zwanger ben word het nu ook echt leuker, echter heb ik wat vwz zegt nu ook veel last van bandenpijn. En op de een of andere manier weet mijn kleintje elke keer mijn schaambeen te vinden...en heb ook het idee dat er een enorme blauwe plek op mijn kont zit, terwijl je niets ziet...
@vwz, hier een link waarbij je kan zien wat automatisch geregeld wordt omdat je aangifte doet en wat je allemaal zelf nog moet regelen:
http://zwanger.jongegezinnen.nl/Bevalling-Kraamtijd/Voorbereiding/Alle-regeldingen-op-een-rijtje.htmIk heb op deze site al heel veel dingen gelezen, echt superhandig!
Oh ja en superleuk die pretecho, met nog een krappe 11 weken te gaan kan ik me voorstellen dat je nu wel echt nieuwsgierig wordt. Zelfs bij mij komt het nu al een beetje (maar ik weet niet wat het wordt). Succes met al die spullen, is ook echt superleuk om dat allemaal in elkaar te zetten.