benangeliqueOud lidBerichten: 904Lid sinds: 1 januari 2005
mijn uitgerekende datum moet bijgesteld worden naar 18 maart!
marjand schreef:gelukkig - 27 jaar - 1e kindje ---- 4e ronde --------NOD 28 augustus
MG1981---28 jaar---1e kindje----3e ronde--------NOD 12 september
Marjand---28 jaar ---1e kindje ---3e ronde -------NOD 13 september
Lolala-----28 jaar ---1e kindje----3e ronde--------NOD 20 september
Noor----- 28 jaar-- 1e kindje--- 9e ronde -------- NOD 23 september
Wannabeeb ---27 jaar--1e kindje---1e ronde---NOD 26 september
benangelique ---- 28 jaar ------ 1e kindje ------ 1e ronde ---- uitgerekend 6 maart 2010
AM --------------27 jaar -------1e kindje -------3e ronde ---- uitgerekend 4 april 2010
misslola-----------27 jaar--------1e kindje-------5e ronde-----uitgerekend +/- 27 april 2010
Nadine----------- 28 jaar ------ 1e kindje -------5e ronde ----- uitgerekend 4 mei 2010
Tweety27--------27 jaar--------1e kindje-------2e ronde na mk-uitgerekend 6 maart 2010
lolala schreef:Ik heb nu pas door dat we allemaal voor een eerste kindje gaan!! Zouden wij dan laatbloeiers zijn of juist niet?? mening? :DWelnee!!! :mrgreen:
Noor schreef:lolala schreef:Ik heb nu pas door dat we allemaal voor een eerste kindje gaan!! Zouden wij dan laatbloeiers zijn of juist niet?? mening? :DWelnee!!! :mrgreen:
Ik was er gewoon nog niet klaar voor, en nu wel denk ik! Prima toch met m'n 29e de eerste! :mrgreen:
benangelique schreef:dit is net zo'n apart leeftijd; je bent geen twintiger meer echt maar ook geen dertiger. Wilde best 2 jaar eerder, maar toen was hubb er niet aan toe.
Ik voel me goed bij deze leeftijd, heb me kunnen ontplooien waar ik wilde en kunnen genieten van het luxe leven wat je met 2 personen kan leiden.
leeuwinnetje schreef:Hey, zie deze topic nu pas, wil me ook toevoegen!!! 😉
Hier nog iemand uit 1981, 28 jaar, uitgerekend 10 november en zwanger van de eerste 2 kindjes! :D
Sively schreef:Hey
Ik vind ons geen laatbloeiers. Het had iets eerder gemogen, maar aan de andere kant wilden we ook eerst echt genieten van tijd onder ons tweetjes. Heb er geen spijt van dat we pas begonnen zijn, zolang het nu maar geen jaren meer duurt.
@gelukkig: welke bloemen heb je gekocht?
lolala schreef:Ik denk wel dat we op een goede leeftijd zitten daar je inderdaad geen "kind" meer bent maar toch ook nog vrij "jong" bent ...:D
Hoop wel geen jaren te hoeven wachten maar zal na drie rondes maar niet te veel klagen toch 😉 ?
lolala schreef:Nou, dat is even duidelijk 😉
Het lijkt me dat 1981 heel wijze meiden op de wereld heeft gezet en zoals ik hier al las:
2009 en/of 2010 zal dat ook doen laat ons hopen 😉
Wie heeft er eigenlijk al aan namen gedacht :D?
Sively schreef:lolala schreef:Nou, dat is even duidelijk 😉
Het lijkt me dat 1981 heel wijze meiden op de wereld heeft gezet en zoals ik hier al las:
2009 en/of 2010 zal dat ook doen laat ons hopen 😉
Wie heeft er eigenlijk al aan namen gedacht :D?
Ik geef je volledig gelijk 😉
Mijn man en ik hebben onze namen al een paar jaar geleden gekozen, maar die kunnen natuurlijk nog altijd veranderen eens we zover zijn!
leeuwinnetje schreef:Wij zijn pas met namen begonnen, toen ik zwnager was en nu zijn we er nog niet 100% uit, we blijven soms wisselen en we blijven het moeilijk vinden!
Ben al 30 weken, dus het wordt onderhand wel tijd dat we definitief gaan beslissen!! 😉
Maar goed, soms hoor je ook, dat mensen de naam nog wisselen, als ze net bevallen zijn, bij mijn moeder was dit ook het geval!
leeuwinnetje schreef:Wij zijn pas met namen begonnen, toen ik zwnager was en nu zijn we er nog niet 100% uit, we blijven soms wisselen en we blijven het moeilijk vinden!
Ben al 30 weken, dus het wordt onderhand wel tijd dat we definitief gaan beslissen!! 😉
Maar goed, soms hoor je ook, dat mensen de naam nog wisselen, als ze net bevallen zijn, bij mijn moeder was dit ook het geval!
wannabeeb schreef:Wij hebben ook samen nog geen namen bedacht. Maar ik heb al wel een paar ideeen. Moet ze alleen nog aan manlief voorleggen.
Hopelijk vind hij ze ook leuk, maar ik voorzie wel enige discussie :lol:
wannabeeb schreef:En om nog even terug te komen op het laatbloeier zijn of niet...
Ik vind ook niet dat we laatbloeiers zijn. Ik heb lekker gestudeerd, reizen gemaakt, samen met manlief genoten, paar jaar gewerkt en nu is eindelijk 'the next level' aan de beurt.
Als iemand eerder begint te werken (ik heb tot mijn 25ste gestudeerd) zal ze misschien ook eerder toe zijn aan kinderen, denk ik.
Nadine schreef:Mijn ouders hadden geen naam voor me als ik een jongen was geworden :shock:
benangelique schreef:mijn moeder was er tijdens haar zwangerschap van overtuigd dat ik een meisje zou worden en had dus ook geen jongensnaam bedacht haha.
bedankt voor je felicitatie am!
benangelique schreef:mijn moeder was er tijdens haar zwangerschap van overtuigd dat ik een meisje zou worden en had dus ook geen jongensnaam bedacht haha.
misslola schreef:benangelique schreef:mijn moeder was er tijdens haar zwangerschap van overtuigd dat ik een meisje zou worden en had dus ook geen jongensnaam bedacht haha.
Wat super dat je echo goed was!!!!
Morgen krijgen wij, als alles goed is, ons wondertje voor de eerste keer te zien!
Vind het nu toch wel spannend worden.
benangelique schreef:iedere echo is spannend! wat heb je je eerste echo al vroeg trouwens. is daar een reden voor?
lolala, wij zijn met een aantal vrienden heel close en die weten het al vanaf week 4,5 (toen dachten we 6 weken te zijn). we vonden het belangrijk dat zij het wisten omdat we hun steun goed kunnen gebruiken als het niet goed is of goed gaat.
verder weten onze moeders het natuurlijk ook (beide vaders leven niet meer).
op mijn werk weten ze het vanaf week 10; dit moest omdat ik met agressieve jongeren werk en niet meer fysiek ga ingrijpen bij een explosie. Vanaf volgende week ga ik het aan mijn leerlingen vertellen en ieder ander die het maar horen wil!
lolala schreef:Nadine schreef:Mijn ouders hadden geen naam voor me als ik een jongen was geworden :shock:
😃 da's wel optimistisch gedcht van hen!!
Nadine schreef:lolala schreef:Nadine schreef:Mijn ouders hadden geen naam voor me als ik een jongen was geworden :shock:
😃 da's wel optimistisch gedcht van hen!!
Nou.. het zit zo.. na al mijn broers.. wisten ze echt geen jongensnaam meer te bedenken 😂
Dus ik moest wel een meisje worden.. gelukkig maar ;)
benangelique schreef:wij hadden allebei geen bijzonder beste band met onze vaders (ik heb hem na mijn eerste niet meer gezien ivm scheiding en hij ons niet meer wilde zien). kindjelief gaat dus alleen kennismaken met oma's en niet met opa's. Wat je niet kent mis je ook niet is mijn ervaring!
benangelique schreef:precies joh! het gaat niet om het naampje maar om het beestje zeggen wij altijd maar :D
lolala schreef:
hoeveel broers heb jij? ben enig meisje tussen twee broers en dan nog de middelste ook hihi
Nadine schreef:lolala schreef:
hoeveel broers heb jij? ben enig meisje tussen twee broers en dan nog de middelste ook hihi
Dat houd ik liever even stil 😉 Anders raadt een bekende op dit forum straks wie ik ben 😂
Ik vraag me af hoe de anderen hadden geheten als ze een jongen waren geweest....
Of zal ik een apart topic maken?
jo-jootje schreef:Hallo Ladies,
Bij deze meld ik me ook nog even aan bij het bouwjaar 1981 om precies te zijn in april. Sinds mei ben ik getrouwd en in juni hebben we de start gemaakt om ervoor te gaan.
Ik zit nu in ronde 3 dus en zondag de 6e is mijn NOD.
Afgelopen maand de ovulatietest gebruikt en kwam erachter dat ik in de 3e week mijn eisprong had. Hopen nu dat gelukt is en anders volgende maand maar weer proberen met de testen. toch een stuk praktischer te weten wanneer je "moet" . En het klussen wordt er gelukkig niet minder op.
nog even reageerde op bovenstaande berichten; ik had Michael geheten als ik een jongetje was.
groetjes,
jo-jootje
benangelique schreef:streepjes zijn net zo duidelijk hoor en een stuk voordeliger!
benangelique schreef:ik heb idd geen ovulatietesten gebruikt, maar als ik zie hoe makkelijk de zwangerschapstesten af te lezen zijn/waren moet dat met ovulatietesten toch ook geen probleem zijn?
lolala schreef:Wie is er eigenlijk met ovu-testen bezig?
lolala schreef:leeuwinnetje schreef:Wij zijn pas met namen begonnen, toen ik zwnager was en nu zijn we er nog niet 100% uit, we blijven soms wisselen en we blijven het moeilijk vinden!
Nou en dan moet je er nog twee hebben ook toch :D?
leeuwinnetje schreef:lolala schreef:leeuwinnetje schreef:Wij zijn pas met namen begonnen, toen ik zwnager was en nu zijn we er nog niet 100% uit, we blijven soms wisselen en we blijven het moeilijk vinden!
Nou en dan moet je er nog twee hebben ook toch :D?
idd, nog moeilijker! ;)
benangelique schreef:iedere echo is spannend! wat heb je je eerste echo al vroeg trouwens. is daar een reden voor?
lolala, wij zijn met een aantal vrienden heel close en die weten het al vanaf week 4,5 (toen dachten we 6 weken te zijn). we vonden het belangrijk dat zij het wisten omdat we hun steun goed kunnen gebruiken als het niet goed is of goed gaat.
verder weten onze moeders het natuurlijk ook (beide vaders leven niet meer).
op mijn werk weten ze het vanaf week 10; dit moest omdat ik met agressieve jongeren werk en niet meer fysiek ga ingrijpen bij een explosie. Vanaf volgende week ga ik het aan mijn leerlingen vertellen en ieder ander die het maar horen wil!
jo-jootje schreef:@marjand moet je echt een hele week er bij optellen? en had je al eerder getest en was het toen wel in de 2e week?
Ik ben namelijk wel benieuwd of je altijd een ei dan hebt in de 3e week of dat het erg kan verschillen. Volgens mij kan er maar een paar dagen tussen zitten dan. Ik heb een gemiddelde cyclus van 29/30 dagen.
@ anoniempje welke testen gebruik je dan?
jo-jootje schreef:@marjand moet je echt een hele week er bij optellen? en had je al eerder getest en was het toen wel in de 2e week?
Ik ben namelijk wel benieuwd of je altijd een ei dan hebt in de 3e week of dat het erg kan verschillen. Volgens mij kan er maar een paar dagen tussen zitten dan. Ik heb een gemiddelde cyclus van 29/30 dagen.
@ anoniempje welke testen gebruik je dan?
anoniempje schreef:lolala schreef:Wie is er eigenlijk met ovu-testen bezig?
Ikke.
benangelique schreef:am, wat stond er in het april-topic?
am schreef:hey meiden, ben er weer!
Alles was helemaal goed!! lag mooie te draaien en te trappelen, zo leuk. kreeg wel een inwenidge echo, vond ik wel genant maar ja, een keer op dat scherm kijken en je hebt niet meer door dat je in je blote kont ligt.
over drie weken de nekplooimeting.
ANgelique, ik weet het niet meer precies, moet ik even opzoeken, maar moet nu werken!!
marjand schreef:hallo meiden,
Alles goed hier? Nog mensen zwanger of ander leuk nieuws?