Heeeel veel sterkte!
Liefs
gelukkigOud lidBerichten: 119Lid sinds: 1 januari 2005
am schreef:Mislola, fijn iets van je te lezen, heel erg veel sterkte!!
lolala. ik weet het niet, het duurt nog ff he tot je nod. kan natuurlijk 2 kanten op gaan, zwanger of niet... enige wat je kunt doen is afwachten. Maar koorstig?? ik herken het zelf niet (anderen misschien) zware borsten had ik ook altijd voor mijn nod. enige verschil dat het nu niet is afgenomen en bij de nod wel.
Ik kan je geen raad geven meis. succes
marjand schreef:Hey Meiden,
Hier nog leuk nieuws?
Ik moet nog steeds wachten..... Zal volgens de berekeningen zaterdag ongesteld moeten worden i.v.m. mijn late ei.
Hoop natuurlijk dat die ongi niet hoeft voor 9 maanden, maar weet het niet echt. Ben al 2 dagen aan de sch..t, en heb steeds een soort beurs gevoel daar binnen, wat dat nu weer moet zijn.... Ook veel haar verlies?! Had vandaag na het douchen echt een bosje in mijn handen!!!! WHAAAA!!! Ik wordt toch niet kaal?!
Nou weer even rustig...adem in adem uit.... wachten maar rustig (ja dat probeer ik dan) af.
Liefs en dikke kus.
miek4 schreef:Hier nog een 1981-er die hard haar best doet!!
Nog maar pas op het forum aanwezig, gestart in het forum zwanger worden na miskraam.
Dat zegt genoeg denk ik...
6 weken geleden ons kindje verloren na een zwangerschap van 12 weken en 6 dagen.
Maar goed... we gaan er weer voor!!!
Gerjanne1981 schreef:
MG1981---28 jaar---1e kindje----3e ronde--------NOD 12 september
Marjand---28 jaar ---1e kindje ---3e ronde -------NOD 13 september
Lolala-----28 jaar ---1e kindje----3e ronde--------NOD tussen 13 en 20 september
Noor----- 28 jaar-- 1e kindje--- 9e ronde -------- NOD 23 september
Wannabeeb ---27 jaar--1e kindje---2e ronde---NOD 26 september
Gelukkig---28 jaar----1e kindje-----5e ronde--- NOD 2 Oktober
miek´4---28 jaar---1e kindje----1e ronde na mk---NOD helaas onbekend
Zwanger:
Gerjanne1981----28 jaar--------1e kindje-------7e ronde------uitgerekend 11 februari 2010
Tweety27--------27 jaar--------1e kindje-------2e ronde na mk-uitgerekend 6 maart 2010
benangelique ---- 28 jaar ------ 1e kindje ------ 1e ronde ---- uitgerekend 18 maart 2010
AM --------------27 jaar -------1e kindje -------3e ronde ---- uitgerekend 4 april 2010
misslola-----------27 jaar--------1e kindje-------5e ronde-----uitgerekend +/- 27 april 2010
Nadine----------- 28 jaar ------ 1e kindje -------5e ronde ----- uitgerekend 4 mei 2010
Sively------------28 jaar--------1e kindje--------2e ronde-----uitgerekend 13 mei 2010
Sively schreef:Hey Miek, welkom. Hopelijk ben je snel terug zwanger en gaat het dan wel goed!
Ik weet pas dat ik zwanger ben en kan het nog niet geloven! Ben nu vijf weken ver en zal blij zijn als de eerste twaalf weken goed verlopen!
marjand schreef:Hoi meiden,
Ik denk dat ik mij zwanger kan melden hier, ik heb sinds woensdag elke dag een positieve test gehad....
Woensdag een extra gevoelige test van testpoint (s'avonds)
Donderdag een normale digitale test van CB (s'morgens)
Donderdag avond de test van CB met indicator
Dus denk zwanger..... 😃 Nu ben ik eigenlijk wel heel onzeker of het goed blijft gaan. Maar ja daar kan ik nu toch niks meer aan doen.....Afwachten dus maar....
wannabeeb schreef:Marjand,
GEFELICITEERD!!! Geniet ervan.
Vorige week ben ik tante geworden en gister op bezoek bij een vriendin die is bevallen. Het "Ik-wil-ook-zwanger-worden" gevoel is wel flink aangewakkerd. Het was er al, maar nu nog meer...
Pfff, waarom is het zo lastig om geduld te hebben...
Ik denk dat ik mij zwanger kan melden hier, ik heb sinds woensdag elke dag een positieve test gehad....
Dus denk zwanger..... 😃 Nu ben ik eigenlijk wel heel onzeker of het goed blijft gaan. Maar ja daar kan ik nu toch niks meer aan doen.....Afwachten dus maar....
Nadine schreef:misslola, hoe gaat het met jou?
marjand schreef:Hey Lieffie's,
Ik wil jullie bedanken voor al de lieve berichtjes die jullie mij schrijven.... Weet niet echt hoe ik me voel, eigenlijk heel blij maar ook heel onzeker. Is denk ik zelfbescherming, voor het geval dat het mis gaat......
Ben echt nu al super moe, en bijna heel de dag door een soort misselijk gevoel. Maar dat heb ik al een dag of 3.... Verder weet ik dus echt niet hoe ik me voel, nogal onwerkelijk......
Ga zo op kraamvisite bij mijn beste vriendinnetje want die is weer mama geworden....
Tot snel!!!
gelukkig schreef:Sively schreef:Hey Miek, welkom. Hopelijk ben je snel terug zwanger en gaat het dan wel goed!
Ik weet pas dat ik zwanger ben en kan het nog niet geloven! Ben nu vijf weken ver en zal blij zijn als de eerste twaalf weken goed verlopen!
Hi Sively!
Toch Zwanger he!! 😂 Gefeliciteerd!!!
Ik had nog even terug gelezen op dit form, je had toen net wat bloed verlies gehad, dat was dus toch een inesteling geweest!!!!
Geniet er van!
Liefs ;)
marjand schreef:Dank je Sively!!!
Hoe gaat het met jou? Hoe voel jij je?
Hier steeds blijer.... hoop dat het goed blijft gaan. Het is zo pril allemaal.... We kunnen toch niks meer als af wachten maar hoop er wel erg op...Ben best een beetje bang dat het een teleur stellling word. Maar geniet wel van de misselijkheid, dat is toch een teken dat er gewerkt wordt daar binnen....
Noor schreef:Wachten, wachten en nog eens wachten....
Het stomme van deze ronde is dat ik mijn ei heb gemist. Of ik ben te laat begonnen met mijn ovu testen, of ik ben te vroeg gestopt, omdat ik dacht dat ik hem toch al gemist had. Of de testen hebben het deze keer niet aangegeven, omdat ik gewoon niet zorgvuldig genoeg ben geweest. Kortom ik heb geen idee wanneer mijn NOD gaat worden deze keer....
Nogmaals afwachten dus.... zucht!
Ondertussen hebben mijn mannetje en ik een behoorlijke dip gehad. We hebben het er samen over gehad wanneer het deze ronde niet raak is. Wat dan? Ik heb wel gemerkt dat ik veel verder wil gaan dan dat hij wil. Al die medische rompslomp, zoals hij het noemt, wil hij niet! Kan nog leuk gaan worden dus.......
wannabeeb schreef:Volgens FF heb ik mijn ei al op dag 11 van mijn cyclus gehad. Erg vroeg dus.
Ik weet niet of ik hier vertrouwen in heb, ben namelijk pas sinds het begin van deze cyclus begonnen met temperaturen.
Maar als het klopt zou mijn nod dus een beetje naar voren verschuiven. Dag 10 wel erg veel afscheiding gehad, dus misschien toch een teken voor mijn ei. Wel goed geklust op die dag, dus hopelijk heeft het gewerkt.
Nog een weekje geduld hebben...
Puckje schreef:Hoi allemaal,
Ik ben nieuw hier en was eens door het forum aan het bladeren, leuk dat hier leeftijdsgenoten zitten dus sluit ik me hier bij aan.
In mei ben ik voor het eerst zwanger geweest, dit heeft helaas maar kort geduurd. Vorige maand hetzelfde verhaal, dus inmiddels heb ik 2x een miskraam gehad omstreeks 5 weken. We willen er uiteraard toch voor blijven gaan, het was lastig deze maand om uit te rekenen wanneer er geklust zou moeten worden, dus we hebben het maar ruim genomen 😉 Dit weekend zou ik kunnen testen... ik ben heel benieuwd! De vorige keer heb ik tijdens de dagen omstreeks innesteling vanalles gevoeld, het leek wel of ik ongesteld zou moeten worden. Het gekke is dat ik dat deze keer weer gehad heb. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het deze keer, dus de 1e maand na miskraam, alweer zou lukken. Maar het zou natuurlijk fantastisch zijn. Ik heb in ieder geval de testjes alweer klaar liggen.
Groetjes!
Puckje schreef:Dank jullie, jeetje dat zijn wel 2 hele snelle reacties zeg! Voelt meteen al goed zo, we kunnen fijn met elkaar mee leven zo.
Hoe kan ik reply-en op jullie berichtjes zonder meteen een nieuwe bericht te plaatsen?
misslola schreef:Puckje schreef:Hoi allemaal,
Welkom...........en gelijk spannend voor jou.
Ik weet wat het is om een mk te hebben gehad. Kleine twee weken geleden is het ons ook overkomen.
Ik zal in ieder geval voor je duimen net als voor alle andere dames op het forum.
Liefs
Puckje schreef:Jeetje... ook al miskraam...
Ik weet hoe rot en onzeker je je nu voelt... Sterkte!misslola schreef:Puckje schreef:Hoi allemaal,
Welkom...........en gelijk spannend voor jou.
Ik weet wat het is om een mk te hebben gehad. Kleine twee weken geleden is het ons ook overkomen.
Ik zal in ieder geval voor je duimen net als voor alle andere dames op het forum.
Liefs
Puckje schreef:Hoi allemaal,
Ik ben nieuw hier en was eens door het forum aan het bladeren, leuk dat hier leeftijdsgenoten zitten dus sluit ik me hier bij aan.
In mei ben ik voor het eerst zwanger geweest, dit heeft helaas maar kort geduurd. Vorige maand hetzelfde verhaal, dus inmiddels heb ik 2x een miskraam gehad omstreeks 5 weken. We willen er uiteraard toch voor blijven gaan, het was lastig deze maand om uit te rekenen wanneer er geklust zou moeten worden, dus we hebben het maar ruim genomen 😉 Dit weekend zou ik kunnen testen... ik ben heel benieuwd! De vorige keer heb ik tijdens de dagen omstreeks innesteling vanalles gevoeld, het leek wel of ik ongesteld zou moeten worden. Het gekke is dat ik dat deze keer weer gehad heb. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het deze keer, dus de 1e maand na miskraam, alweer zou lukken. Maar het zou natuurlijk fantastisch zijn. Ik heb in ieder geval de testjes alweer klaar liggen.
Groetjes!
miek4 schreef:Puckje schreef:Hoi allemaal,
Welkom hier!!! Spannend voor je!! Ik ga voor je duimen hoor...
misslola schreef:Het zwanger worden heb ik nooit als iets vanzelfsprekends gevonden.
Misschien ook wel omdat er binnen onze vriendkring al genoeg is gebeurt en gezien hebben.
Het blijft gewoon een wonder...............en dat zullen wij ook ooit in onze handen hebben.
Puckje schreef:misslola schreef:Het zwanger worden heb ik nooit als iets vanzelfsprekends gevonden.
Misschien ook wel omdat er binnen onze vriendkring al genoeg is gebeurt en gezien hebben.
Het blijft gewoon een wonder...............en dat zullen wij ook ooit in onze handen hebben.
Dat is een positieve instelling; ooit zullen we het wonder in onze armen houden, laten we daar vanuit gaan!
Ik heb altijd wel gezegd dat het een geschenk is als je zwanger kùnt raken, maar nu we zelf steeds zo heen en weer geschommeld worden realiseer ik me nog beter dat het echt niet allemaal zo vanzelfsprekend is. Moet zeggen dat het in mijn omgeving altijd redelijk makkelijk gelukt is, daar ben ik wel een beetje jaloers op hoor :oops: :oops:
1981 schreef:Hoi allemaal. Ben ook van 1981 en zit al eventjes op dit forum, mar nog nie bij dit topic.
Als eerste wil ik alle 1981-ers succes wensen. Laten we hope op veel zwangere 1981-ers.
Mijn NOD was afgelopen maandag, tot nu toe 2 negatieve testen gehad, helaas.
Nog steeds niet ongi. Hebben sommigen van jullie wel eens gehoord dat er dan toch nog een positieve test kan kome of moet ik het nu maar loslaten voor deze maand?
Puckje schreef:
Hoi en welkom!
Ik heb ditzelfde gehad en dacht ook negatieve testen te hebben. Ik heb toen zo'n extra gevoelige test gekocht en die was wel positief. Schijnbaar was m'n HCG nog te laag om te testen met een ' gewone' test. Ik heb nogal een onregelmatige cyclus, dus dat was heel goed te verklaren. Je zou dit dus misschien eens kunnen proberen. Via de link op deze site kun je deze test vrij goedkoop bestellen, anders misschien de Predictor Vroege zwangerschapstest bij de Kruidvat ofzo, maar deze kost 10- of 11 euro per stuk.
Tis maar een tip, maar misschien kun je er wat mee! Succes ermee en laat je weten hoe het afloopt?
1981 schreef:Puckje schreef:
Lees net dat je een mk hebt gehad....en nu weer aan het proberen bent.
Wens je veel sterkte meid.
Thanxvoor je reactie, hoe heet die extra gevoeleige test?
Ik denk dat ik eerst maar eens even een weekj ga wachten (als ik dat red) en het een beetje los ga laten.
Ik laat je in eder geval weten hoe het afloopt.
Laat jij het ons ook weten?
julia01 schreef:Hallo meiden
Ik ben nieuw op dit forum. Ook ik ben van dit geweldige bouwjaar. Mijn man en ik zijn nu intussen een jaar bezig om zwanger te worden. In die tijd zijn we geen enkele keer zwanger geweest. Nu zijn we aan het twijfelen of we het medische circuit in willen of niet. Ik wordt er intussen een beetje moedeloos van. Het lijkt wel of iedereen tegenwoordig zwanger is behalve wij...... Maar gelukkig zie ik op dit forum dat er veel meer stellen zijn met dit probleem.
Vandaag is mijn NOD, heb nog hoop dat ik het niet word. Maar ik voel dat het alweer in aantocht is 😢
Liefs Julia
julia01 schreef:Hallo meiden
Ik ben nieuw op dit forum. Ook ik ben van dit geweldige bouwjaar. Mijn man en ik zijn nu intussen een jaar bezig om zwanger te worden. In die tijd zijn we geen enkele keer zwanger geweest. Nu zijn we aan het twijfelen of we het medische circuit in willen of niet. Ik wordt er intussen een beetje moedeloos van. Het lijkt wel of iedereen tegenwoordig zwanger is behalve wij...... Maar gelukkig zie ik op dit forum dat er veel meer stellen zijn met dit probleem.
Vandaag is mijn NOD, heb nog hoop dat ik het niet word. Maar ik voel dat het alweer in aantocht is 😢
Liefs Julia
julia01 schreef:Hey,
Mijn ongi is er nog steeds niet. Maar had zaterdag echt het gevoel dat het ging komen. Maar nu nergens meer last van.
Ben 1x eerder 4 dagen overtijd geweest, en toen werd ik gewoon ongesteld. Dus nog even afwachten..... Spannend!
X Julia
leeuwinnetje schreef:julia01 schreef:Hey,
Mijn ongi is er nog steeds niet. Maar had zaterdag echt het gevoel dat het ging komen. Maar nu nergens meer last van.
Ben 1x eerder 4 dagen overtijd geweest, en toen werd ik gewoon ongesteld. Dus nog even afwachten..... Spannend!
X Julia
Spannend, hopelijk blijft de ongi weg en ben je zwanger!!!
Wanneer ga je testen??
Puckje schreef:Hoi meiden,
Gisteren was mijn nod-dag, ik had nog niets van aanzet tot ongesteld ofzo dus ik heb er maar een testje tegenaan gegooid... en jahoor: een test-streepje! Jiehaaaa!!
Maar tot onze grote verbazing werd ik vanmorgen ongesteld... out of the bleu alsnog 😢 ... ik begrijp er helemaal niets van. Ik geloof niet dat het een tussentijdse of doorbraakbloeding ofzo is, het voelt ook echt als ongesteld.
Balen zeg...
lolala schreef:Puckje schreef:
Doe anders nog een test meid.. ze zeggen toch dat een soort bloedingen nog kan in het begin.. als ik het juist begrepen heb natuurlijk!!!
Wat een wereld... ongesteld met positieve test en geen 😈 met negatieve test!
Hoe kan een mens er nog aan uit? :?
MG1981 schreef:Ach ik was ff in de war hahaha!
Maar goed ben door naar october werd vanmorgen onig.
Denk dat ik gewoon een lange cyclus heb en dat die van 26 kwam door de rust van mn vakantie.
MG
misslola schreef:Voor een aantal is het weer spannend.
Ik denk zelf dat ik nu de klusweek in ga. We gaan er dus goed tegenaan deze week. ´
Hopelijk heb ik dan op mijn verjaardag een positieve test in handen. Dat zou dan het beste en leukste cadeautje ooit worden!!!!
Ik duim voor jullie!!!!
Liefs
lolala schreef:Dat zelf testen is inderdaad verraderlijk 😉
Vooral als je positief test en dan ongi wordt! dat zou ik vreseljk vinden!
zucht hier blijft het wachten maar duren!