@ Jorina, wat vervelend nieuws, hoop dat je je gauw beter voeld en het een plekje geeft en het gauw lukt en goed gaat!
Gister mijn echo gehad, manlief was weer eens aant treuzelen, dus precies 8 uur waren we er en mochten we meteen door naar de echokamer.
Gaat ze eerst vragen hoever denk je dat je bent dus ik zeg, volgens de verloskundige 10 weken en 2 dagen.
Is niet zo want ik ben ook erg dement 10 weken en 3 dagen :roll: , maar ik zelf denk 9 weken en 2 dagen.
Kom de gel op me buik en... DAAR WAS FRIEMELTJE!!!!!! met een hartje kloppend en wel :oops:
Wij hebben nu al zo een mooi kind haha. Alles was goed wat ze zo kon zien en friemeltje was 3,4 cm van hoofd tot billetjes.
Ze houden dus de uitgerekende datum aan van 2 januari 2010 😮
Dus manlief heeft in een keer raakgeschoten, toch leuk dat we ons kind later kunnen vertellen dat het op 4 april 2009 is gemaakt :mrgreen:
Wij hebben ook een heel bewegelijk kindje, best logisch aangezien mama in spe hooikoorts heeft en vaak moet niesen :mrgreen: Hebben ook de echo op dvd laten zetten zo mooi.Heb m al 10 keer bekeken :oops:
De handjes waren goed zichtbaar de voetjes het hartje en zelfs een stukje navelstreng! En het schattigste neusje wat je je maar kunt voostellen en heel mooi kraakbeen.
Friemeltje ligt met het hoofdje links aan de kant van me hartje met de handjes naast het hoofd en af en toe aant "zwaaien" en de beentjes hopla in de lucht.
Het is er maar 1 wat mijn manlief blijkbaar jammer vond :? Hij zei altijd ne 1 is zat, maar nu had die gehoopt en gedacht dat het er 2 waren, die mees verbaasd me met de dag :mrgreen:
Kregen 3 echo's, zegt ze opeens, ze hebben de instellingen verkeerd gezet dus toen heeft ze ze donkerder gezet en kreeg ik nog eens 2 extra(van de mooiste echo natuurlijk)
probeer ze nog in te scannen en zo snel mogelijk te laten zien.
Heb in mijn pauze op het werk, snel de echo's laten fotokopieeren, want we gingen het de ouders vertellen die avond en ze kregen een echolijstje met een echo van friemeltje erin.
Het was nog een moederdagkado omdat we toen op vakantie waren.
Dus 's avonds eerst bij schoonouders eten(wat duurt zo een dag dan lang!) en we gingen de vakantie foto's laten zien.
Dus Denni mijn vriend zei kom nou zitten we hebben nog een voorproefje om te laten zien, daarna halen we oma wel op.
(als die het weet weet iedereen het namelijk, dus dat moesten we zien te voorkomen)
Dus daar zaten ze dan en de echodvd werd opgezet, mijn schoonmoeder meteen bij het eerste beeld, EUHH ECHT???!?!! dus ik ja :oops: OHHH WAT LEUK en we werden meteen geknuffeld en gekust en ze hadden allebei traantjes in hun ogen.
Ja we dachten ze gaan trouwen, dan zullen volgend jaar wel de kindjes komen, maar het is nu dus al.(ze worden allebei voor het eerst oma en opa)
Toen de dvd was afgelopen wilden ze hem meteen nog een keer zien :mrgreen: toen rustig kunnen uitleggen wat wat was en het lijstje gegeven, wat ze dus nog niet mag neerzetten haha.
Daarna na mijn ouders gegaan, zelfde manier mijn moeder kijkt me verbaasd aan :shock: nee, ik ja nee dat is niet echt ik jawel das ons kindje, nee dat lieg je echt? jaahaaa, ik de echofoto's laten zien toen geloofde ze het pas :mrgreen:
Ooh wat leuk. Mijn vader geeft nooit ergens een reactie op ook niet toen mijn oma overleden was tijdens onze vakantie dus dat wist ik.
Ja gefeliciteerd. Het viel me eigenlijk echt tegen van me ouders, had zo gedacht dat ze anders zouden reageren, dus dat vond ik wel jammer. Ik weet immers hoe ze hebben gereageerd toen me zus zwanger was. Maar miss moet het nog allemaal doordringen.
Toen ik het lijstje gaf, kreeg ze wel beetje traantjes, oooh wat leuk vind ik echt leuk kado. Ja maar je mag het nog nergens neerzetten :mrgreen:
Mijn mama op het eind van de avond... mijn klein kindje krijgt een klein kindje :mrgreen:
Dus ja mensjes het is een heel lang verhaal geworden, maar ben ook zoooooooo enthousiast :mrgreen: kan er heel de dag over praten, maar moet me nog 1.5 week inhouden. Willen het pas aan de rest vertellen als we echtvoorbij de 12 weken zijn. Vandaag vraag ik mijn beste vriendin als getuigen en die vertel ik het wel dus ben benieuwd hoe ze reageerd.
Bedank voor jullie luister oogjes!