sjonge jonge, bij mij slaat die dementie ook toe zeg hahaha... ik lees helemaal niet tot het eind en maak een nutteloos, foutief lijstje :mrgreen:
Ignore me pleeeeez... zucht!
FiemoOud lidBerichten: 1.393Lid sinds: 9 maart 2009
Fiemo schreef:hahahhaha... sorry Tessa maar je schrijft het ook erg grappig op. Ik zie het al voor me dat je vriend naar je toe komt om je te knuffelen en jij projecteert je maaginhoud over hem heen en dan zijn beteuterd gezicht daarna... :mrgreen:
Ik heb (gelukkig tot nu toe) nog niet echt geurtjes waar ik misselijk van word, alleen van roken dus dat is positief. Ingebouwd alarm. Ook mijn misselijkheid wordt minder gelukkig. Op mijn werk waren ze gisteren echt verbaasd hoe mijn buik gegroeid was in 10 dagen. Ik had wat cursusdagen en weekend diensten gehad en ik zie dan weinig collegae. Ik kan niet wachten tot mijn echo op maandag.
Jij veel plezier vrijdag, leuk hoor!
En ik doe precies hetzelfde, hang het kannetje in de wc en ik houd mijn neus goed dicht als ik het overgiet.. getsie :shock:
Lein80 schreef:Welkom nieuwe meiden!
En gefeliciteerd voor de meiden met een mooie echo!
Mijn borsten beginnen echt HUGE te worden,ik had altijd een bescheiden b-cupje,maar het beginnen nu echt flinke prammen te worden,haha..gek hoor,al die veranderingen aan je lichaam.
Ik merk ook dat ik veel meer lichaamshaar krijg,ik was altijd gezegend met 3 haartjes op m'n benen..maar het wordt steeds meer.
Ook op m'n buik zitten heel veel donshaartjes,nog ff en mensen noemen me Bokito! :mrgreen:
Sann schreef:
Wat voor werk doe jij dan omdat je wakker moet blijven?