Tijgertje schreef:hoi Muisje,
Ja het heeft doorgezet. gelukkig maar weten we weer waar we aan toe zijn. Ik had idd al gekeken op internet over ovulatietesten. Het gekke is dat ik echt dacht me ovulatie gevoeld te hebben (dit was s ochtends) en in die nacht hadden we geklust 😃 dus ik dacht we zitten goed.
Maar we gaan gewoon weer proberen. Ik hou gewoon 37 dagen en langer aan dan weet ik zeker dat ik goed zit. Maar wat is jou cyclus kort joh! ben je net pas gestopt met de pil? Ik ben eind december gestopt en we hebben tot mei met condoom gedaan om mijn cyclus op gang te laten komen enz. En ik heb vaak 37 dagen gehad en dan 2 keer langer heel gek.
Helaas gister weer een migraine aanval gehad erg vervelend. Dit heb ik vaak tijdens mijn :twisted: maar ook wel daarbuiten. Ze zeggen en ik weet niet wie "ze" zijn maar dat het ook wel gebeurd dat als je zwanger bent je geen last meer hebt van migraine ik hoop zo dat dat bij mijn ook het geval is.
grts
hoi hoi,
ja, van de ene kant balen dat de 😈 er is maar ook weer een opluchting want dan weet je dat je opnieuw kunt beginnen. had ik ook!!!
mijn cyclus is inderdaad kort, waarom?
ik heb op 29 mei jl. mijn spiraal laten verwijderen en heb 2 dgn. later mijn 😈 gekregen. en wel meteen voor 7 dgn. lang 😮
dat duurde toch lang. dus had eigenlijk ook verwacht dat ik as. zondag weer mijn 😈 zou krijgen!!!
nu was dat afgelopen zaterdag al :!: :!: weet ook niet waarom. misschien was de 1e wel een reactie op t verwijderen van mijn spiraal.
ben benieuwd hoelang t nu weer duurt tot de volgende 😈 !!! hopelijk blijft ie nou 9 mnd. weg.
zou wat zijn, toch!!
even over de migraine.
ik heb(zolang) ik t me kan herinneren daar al last van sinds ik voor de 1e keer mijn 😈 kreeg.
toen was ik ongeveer 14 jr.
ben nu 32 jr. en heb er nog steeds last van. met de pil meer en iets heftiger dan met de spiraal. maar veel verschil zit er niet tussen.
hoop nu dat t nog meer naar de achtergrond verdwijnt, tenminste dat heb ik horen vertellen als je hormoon-vrij bent.
heb afgelopen maandag nog een flinke koppijn gehad.maarja, naproxennetje doet dan wonderen!!!
hoop ook tijdens de zwangerschap hoofdpijn-vrij te zijn. hier ben ik nog t bangste voor omdat ik dan mijn medicijnen niet mag slikken.
en als t echt erg is dan pakte ik een pilletje en met een beetje geluk zakte t dan binnen t uur.
ook niet altijd maar wel vaak.
en dat mag dan niet!!!
maar we zien t wel.
ik hoop dat t bij jou ook wegblijft!!! weet heel goed wat t is. 😞
nou, groetjes...