Heeft iemand hier al van gehoord dat als je zwanger bent: Je je buik niet in an houden/trekken??? zegt iemand dat iets of weet iemand hier iets van?
MG
MG1981Oud lidBerichten: 1.361Lid sinds: 21 mei 2008
Denise1986 schreef:Hoi Allemaal,
Ik ben weer eens bijgelezen! Bijna 10 pagina's moest ik nog bijlezen !
Wat leuk om te lezen dat er ondertussen al weer wat meer mensen goed nieuws hebben gebracht!
Bij mij blijft het goede nieuws nog even uit al denk ik zo!
Tenminste ik weet het echt niet!
begin mei gestopt met de pil, 25 mei mijn eerste ongesteldheid gehad! en sindsdien niets meer gehad!
Zwangerschapstesten zeggen negatief! wat nu? Ik word liever ongesteld dan het wachten op niets!
Iemand enig idee hoe dit kan en wat ik er mee/tegen kan doen?
Groetjes & liefs Denise
MG1981 schreef:Is dit ook ontpillen dan?
Wil zo graag mijn normale buikje terug tenzij ik echt zwanger ben maar helaas....
MG
MG1981 schreef:Heeft iemand hier al van gehoord dat als je zwanger bent: Je je buik niet in an houden/trekken??? zegt iemand dat iets of weet iemand hier iets van?
MG
MG1981 schreef:Ik heb de buik sinds de 22e (juni) en ben die vrijdag erop naar de dokter geweest en kreeg een inwendig onderzoek.
Zij zei dat mijn dikke darm op mijn eisprong reageerde en die heb ik dus na de 22e gehad.
Maar goed das nu een week later en nog zit ik met een dikke buik.
Ik eet normaal en niet veel junkfood om het ff zo te zeggen dus het kan ook niet zijn dat ik ben aangekomen.
Dus zou het mijn darmen moeten wezen maar het rare is ik kan gewoon normaal naar de wc mijn stoelgang is gewoon zoals hij altijd is.
Verder heb ik heel af en toe last dat mn rechterborst zeer doet en van die vage golven door mijn buik.
Ben totaal niet misselijk wel snel moe (wat wil je met dit weer...) en kan als ik uit ga van een normale cyclus (volgens arts) rond de 7e pas testen.
Het is allemaal zo zenuwslopend ik zit pas in mn 1e ronde en weet niet wat me allemaal over komt.
Maar wil ook niet te veel stress hebben mocht er wel wat in zitten....
Ook wel gezegd afwachten en nog eens afwachten.
En dat met je buik intrekken ik weet het niet maar mn schaamstreek is opgezet en kan mn buik nog gewoon intrekken.
Weet wel dat die buik me soms aardig in de weg zit.
Maar goed we tellen af naar de 7e toe dus dat is nog een week ploeteren met die buik en als het dan nog geen resultaat geeft zit ik zo weer in het stoeltje van de dokter.
Zo!!!!
:roll: MG
do-tje schreef:Nou m'n stoelgang is de laatste week wel wat moeilijker. Normaal heb ik nergens problemen mee en ben ik bij wijze van in een minuut klaar. Nu zit ik rustig 20 minuten en dan nog komt niet alles. Heeeel irritant!!
do-tje schreef:Echt heel irrrrrritant hoor! Zeker als je gewend bent binnen een minuut weer buiten te staan....
Ik kon me nooit iets voorstellen dat mensen daar boekjes bij gaan lezen. Nou ik kan me er nu iets meer bij voorstellen... :)
do-tje schreef:Ha ha ha Dummy, wat denk je dat ze ontvangen heeft in haar meest vruchtbare periode??!
Sorry, maar zat net echt te lachen hier achter m'n computer.
Maar het is een doordenkertje ja. En het is heel warm, dat houd je ook niet echt scherp.. Pfffff komt ook vrij weinig uit m'n handen vandaag...
Muisje, goed toch dat je je eisprong zo goed voelt! Ik voelde 'm afgelopen maand ook voor t eerst en echt goed. Dus hoop ook dat het bij ons gelukt is... Nog steeds geen 😈 , dus heb goede hoop. En anders gewoon door naar de volgende ronde... Succes met ontvangen, Muisje 😂 ha ha ha
Jesje schreef:Wat grappig dat jullie dat ook hebben! Mijn haar wordt inderdaad vetter nu ik ben gestopt met de pil!
Ik weet van een collegaatje dat ze meer krullen krijgt als ze stopt met de pil!
Bizarre uitwerking toch?
@MG Hoe is het met jou? En je buik?
mevrouw bril schreef:Een streepje is inderdaad een streepje!
Gefeliciteerd hoor. Hoe lang ben je al over je NOD heen?
Echt spannend!
do-tje schreef:Ohhh meiden!!! Ik heb vanmorgen een test gedaan en ik had een vette plus!!! Ik ben dus zwanger!!!! Ohhh vind het zo bizar! En nog zo onwerkelijk! Ik stond met vriendlief in de badkamer en we waren niet heel verrast (ik heb m'n vriend van het weekend echt geterroriseerd met m'n humeurige buien!!), maar het drong ook nog niet echt tot ons door. Nou leuk he!!!
Mjaa, jij gefeliciteerd!!! Een streepje is een streepje ja!!!! Ha ha gefeliciteerd hoor!!
MG, had het al op een ander onderwerp gezegd, maar goed dat je je eigen buikje weer terug hebt! Lijkt me erg fijn. Hopen dat dit niet elke keer zo is zeg!
En Muisje nog gelukt met ontvangen?? ha ha ha! Blijf 'm leuk vinden! :lol:
Tijgertje schreef:hallo meiden,
zo even een paar dagen niet geweest en heb veel gemist! Do-tje gefeliciteerd wat goed joh! hoelang over gedaan? Veel plezier en geniet ervan! en Mjaa jij ook gefeliciteerd hopen dat het snel helemaal duidelijk word!
Haha muisje wat een verhaal!!! heb er echt om gelachen ik hoop dat het bij jou ook gelukt is!
Ik heb niet veel nieuws te melden ben aan het wachten op mijn vruchtbare dagen en die zijn als het goed is volgende week maandag dus van het weekend weer beginnen met klussen of ontvangen 😉 haha
grtjs
am schreef:Mmm MG 1981, kan volgens mij ook van het innestellen zijn, wat ik eens gelezen heb. Wanneer is je NOD??
Succes met testen!!!
Sylverstertje schreef:De pijn in mijn rechteronderbuik trekt nu wel langzaam weg... Alleen nog erg pijnlijke borsten..
Ik heb nog geen cyclus gehad (eerste ronde), dus ik gok mijn NOD op 21 juli, maar ik kan er helemaal naast zitten... Geen idee wanneer ik het kan verwachten precies... (of wanneer niet natuurlijk)
Tijgertje schreef:hallo meiden,
zo even een paar dagen niet geweest en heb veel gemist! Do-tje gefeliciteerd wat goed joh! hoelang over gedaan? Veel plezier en geniet ervan! en Mjaa jij ook gefeliciteerd hopen dat het snel helemaal duidelijk word!
Haha muisje wat een verhaal!!! heb er echt om gelachen ik hoop dat het bij jou ook gelukt is!
Ik heb niet veel nieuws te melden ben aan het wachten op mijn vruchtbare dagen en die zijn als het goed is volgende week maandag dus van het weekend weer beginnen met klussen of ontvangen 😉 haha
grtjs
do-tje schreef:Mjaa ik vind het ook erg raar allemaal hoor. Moet echt nog wennen, maar dat hoort er vast bij. Ik moet ook nog de dokter etc bellen, maar dat doe ik pas volgende week denk ik. Moet nog even zelf aan het idee wennen.
MG: balen die klachten zeg!!
Voor iedereen die aan het wachten is: ik hoop dat de tijd een beetje snel gaat en jullie snel zekerheid hebben!!
Ik duim voor jullie!!
MG1981 schreef:Nou ik weer last van de zoveelste klacht.
Kan wel een lijst gaan maken man.
Sinds vanmorgen heel veel jeuk aan de rechterkant van mn buik in mn zij.
Echt heel irri wat het is ik weet het niet geen bultjes te zien of irritatie ( behalve de strepen van het krabben dan) maar goed.
Ik voel me net miss steunenberg en durf bijna niet meer te zeggen als ik weer wat heb.
De kerels van mn werk waar ik mee in de pauze zit zeggen al "wacht maar tot je zwanger bent dan krijg je nog genoeg te voorsduren als je hier al last van hebt".
Nou we zullen zien de test was nega vanmorgen dus over 3 dgn als mn nod er nog niet is ga ik weer testen.
Dus mocht ik mensen lastig vallen met mn klachten bij deze SORRY!
Het kan heel praktisch zijn voor degene die ook aan het ontpillen zijn en aan mn klachten kunnen zien wat er allemaal wel niet bij komt kijken.
😃 zo!
En nu het internet opzoeken wat die jeuk teweeg brengt.
MG
MG1981 schreef:Nou ik weer last van de zoveelste klacht.
Kan wel een lijst gaan maken man.
Sinds vanmorgen heel veel jeuk aan de rechterkant van mn buik in mn zij.
Echt heel irri wat het is ik weet het niet geen bultjes te zien of irritatie ( behalve de strepen van het krabben dan) maar goed.
Ik voel me net miss steunenberg en durf bijna niet meer te zeggen als ik weer wat heb.
De kerels van mn werk waar ik mee in de pauze zit zeggen al "wacht maar tot je zwanger bent dan krijg je nog genoeg te voorsduren als je hier al last van hebt".
Nou we zullen zien de test was nega vanmorgen dus over 3 dgn als mn nod er nog niet is ga ik weer testen.
Dus mocht ik mensen lastig vallen met mn klachten bij deze SORRY!
Het kan heel praktisch zijn voor degene die ook aan het ontpillen zijn en aan mn klachten kunnen zien wat er allemaal wel niet bij komt kijken.
😃 zo!
En nu het internet opzoeken wat die jeuk teweeg brengt.
MG
MG1981 schreef:K moet het toch ergens kwijt en idd mn man zegt ook je hebt ook telkens wat.
Nou nu zijn het mn borsten die doen zeer helemaal de tepels en zezijn vol.
En ik ben zwaar moe gister lag ik er al om 21:45 in!
Vandaag weer heel moe.
Morgen gaat ik ff een test doen en dan zien we wel is ie nega dan over 3 dgn weer.
MG
muisje32 schreef:MG1981 schreef:K moet het toch ergens kwijt en idd mn man zegt ook je hebt ook telkens wat.
Nou nu zijn het mn borsten die doen zeer helemaal de tepels en zezijn vol.
En ik ben zwaar moe gister lag ik er al om 21:45 in!
Vandaag weer heel moe.
Morgen gaat ik ff een test doen en dan zien we wel is ie nega dan over 3 dgn weer.
MG
hoi hoi. klaag maar lekker raak hoor!!!!
wat een kwelling zeg :!: :!: kan me voorstellen dat t lang duurt zo.
echt balen!!
hoop voor je dat je vlug je antwoord krijgt. hopelijk in de positieve zin en anders in de zin v d 😈 .
dit is natuurlijk ook niet leuk. succes en duim voor je!!!
muisje32 schreef:ik denk dat je moet doen wat je gevoel je ingeeft. en als dat naar de ha gaan is dan doe je dat.
je kunt inderdaad afwachten maar dat ligt per persoon ook verschillend.
ik weet niet wat ik zou doen!!! doen wat je gevoel je ingeeft, dat is mijn advies 😉
succes met hetgeen wat je gaat doen en veel geduld toegewenst!!!
gr. muisje32
muisje32 schreef:fijn om te horen!!! geduld is een schone zaak (hoor wie t zegt)!!!!
miss ongeduld herself :roll: zit m nu al te knijpen.HIHI.
komt goed meis.
Monalisa schreef:waarom is je banner begonnen met cyclusdag 1?
Sylverstertje schreef:Het MG, wanneer dacht je dat je NOD was?
Ik heb ook maar een gok van 30 dagen... als het korter is dan heb ik eerder antwoord, en als het langer duurt hoop ik dat het raak is.. nog 11 dagen voor mij, lijkt geen vordering in te komen zeg... lijkt wel of ik al 2 weken aan het wachten ben op mijn NOD, terwijl er pas een paar dagen voorbij zijn...Pfff... ongeduldig.. Wil echt weten of het ontpillen is of iets anders 😃
Vandaag zo'n lieve baby gezien, zo klein, zo schattig....
Ik wil ook!
MG1981 schreef:@muisje32,
Hier vandaag klachten vrij en helaas nog geen nod.
Ik heb me voor genomen lekker rustig aan te doen en er niet teveel mee bezig te zijn.
Heb gister lekker gelopen met mn hond en muziek op mn kop en dat werkt wel.
We wachten gewoon op mn nod en als het te lang duurt bellen we de ha.
Meer kan ik niet doen toch?
MG
Ps: tnx voor de bezorgdheid doet me goed.
muisje32 schreef:MG1981 schreef:@muisje32,
Hier vandaag klachten vrij en helaas nog geen nod.
Ik heb me voor genomen lekker rustig aan te doen en er niet teveel mee bezig te zijn.
Heb gister lekker gelopen met mn hond en muziek op mn kop en dat werkt wel.
We wachten gewoon op mn nod en als het te lang duurt bellen we de ha.
Meer kan ik niet doen toch?
MG
Ps: tnx voor de bezorgdheid doet me goed.
graag gedaan, leid een beetje de aandacht van mezelf af. :roll:
t beste is inderdaad wat afleiding zoeken. en dan maar afwachten!!!
hou je in de gaten!!!
gr. muisje32
tinkergek schreef:Nou ik ben weer helemaal bijgelezen.
Mjaa & Do gefeliciteerd met het goede nieuws.
MG hoe staat het ervoor met jou vandaag?
Ik heb via babybrabbel een vruchtbaarheids kalender gemaakt en zou mijn eisprong hebben op 18 juli, maar ik voel hem altijd super duidelijk.
Nu voelde ik gister avond rond een uur of 11 dat ik mijn eisprong kreeg, eerder dan die kalender dus.
En laat ik nou zondag laat om 00.00 nog geoefend hebben dus misschien een kans dat het raak is.
Zou wel heel leuk zijn natuurlijk.
Tijgertje schreef:Hallo zo heb ook weer ff bijgelezen. hoefde gelukkig niet veel bij te lezen. had wel tussendoor gelezen alleen niet gereageerd had niet veel te melden...
Muisje alles goed? heb je al goed nieuws?
Ik heb vorige week ovulatietest gekocht ik was er zo mee bezig en mijn cyclus is zo onregelmatig. Mijn vriend zei dat het nog helemaal niet hoeft en daar had hij wel gelijk in we hebben het net 1 keer echt geprobeerd maar het was meer voor mijn eigen gevoel. Ik had wel uitgerekend wanneer mijn eisprong is en dat is morgen dus van het weekend gestart met testen en ja hoor gister gaf de test duidelijk aan dat mijn eisprong de komende 24 -36 uur zal plaats vinden. Dus we zijn nog flink aan hjet oefenen 😉
Ik hoop natuurlijk dat het nu raak is maar we zullen wel zien.