MilaOud lidBerichten: 8.663Lid sinds: 27 juni 2008
kim ik krijg bij de leeftijdsbanners een plaatje van een baby in de buik, maar ik wil ean ander plaatje hoe krijg ik dat?
susannelilian schreef:@Sylvia: je hebt een pb-tje!
lin1984 schreef:Heejj!!
Ik mag morgen beginnen met chlomid! Vind het erg spannend!! Vanmiddag met een smoes, later pauze(14.00-15.00 uur .. )erg vreemd zolaat als je vroeg afgewerkt bent(16.30uur)
Zag er nog normaal uit, zoals zou moeten!!
Ben trouwens vrij weinig ongesteld , terwijl dat normaal veel langer is!?
Fijn weekend allemaal!!!
Babii schreef:lin1984 schreef:Heejj!!
Ik mag morgen beginnen met chlomid! Vind het erg spannend!! Vanmiddag met een smoes, later pauze(14.00-15.00 uur .. )erg vreemd zolaat als je vroeg afgewerkt bent(16.30uur)
Zag er nog normaal uit, zoals zou moeten!!
Ben trouwens vrij weinig ongesteld , terwijl dat normaal veel langer is!?
Fijn weekend allemaal!!!
Komt omdat je emnstruatie opgewekt is 😉 Dat is dus een ontrekkingsbloeding en die is vrijwel altijd minder hevig.
Zodra je Clomid slikt zal je zien dat je menstruatie ook stukken lichter wordt 😃 Vanaf de eerste dag dat je Clomid slikt eigenlijk (wordt het een soort slijm)
leonec schreef:haha , waarom denk je 2 ?
Babii schreef:Wat zegt je voorgevoel over mijn ei Sylvia 😛
Ik denk ook 2 hoor Leonec... Zijn ze tegelijk gesprongen??
susannelilian schreef:@Kim: mijn duimen draaien ook! Laat je morgen even weten hoe het gegaan is? Ik heb vanmorgen de laatste 2 clomid pillen ingenomen en nou maar afwachten of eitjes gaan groeien! Heb alleen eergisterochtend even lichtflikkeringen gezien, maar verder heb ik gelukkig niet al teveel last gehad van de bijwerkingen :)
Babii schreef:Ow.... En als ze er helemaal niet meer zitten dan gaat het niet goed volgens mij?
Babii schreef:Eerlijk gezegd wordt ik gefrustreerd van die ziekenhuisbezoeken :oops:
Heb me toch de zenuwen.. Zal het goed gaan, gaat het niet goed? Heb echt hele lichte steekjes links..
Babii schreef:Volgens mijn gyn niet? Hij zegt dat ie speciaal gel heeft en gebruikt. Hoe moet je dat dan wegkrijgen uit je doos?
Had net vieze witte klonten van die gel :oops:
Babii schreef:Doorzichtig en van Proseed ofzo?
Zou best kunnen dat het slijm het mee naar buiten voert. Ik heb nog geen vruchtbaar slijm? Wel steekjes nu :P
Babii schreef:Denk dat, dat per ziekenhuis verschilt of?
susannelilian schreef:Sylvia, kan het dan gaan kwaad om dat zwanger worden te slikken als je net een paar dagen zwanger bent? Je weet het namelijk vaak niet vanaf dag 1 natuurlijk, je test pas als je over tijd bent. En moet je daarna perse zwanger zijn gebruiken? Wat doet dat dan? Hoe lang slik jij dat zwanger worden al? Hmmmm lees nu wat je als laatste zei, welke pillen kan ik dan beter gebruiken dat Etos zwanger worden? Heb je over die pillen ook al goede verhalen gehoord?
susannelilian schreef:@babii: waar kan je die tarwekiemcapsules kopen? En kan dat echt geen kwaad? Waar is dat precies goed voor dan? En hoe weet die vrouw dat die capsules geholpen hebben?
@sylvia: oke, dankje! Dan ga ik ze toch ook morgen maar gewoon kopen.... Dan hoef ik niet nog aparte foliumzuurtabletten te slikken toch? Daar zit echt genoeg foliumzuur in?
susannelilian schreef:Moet ik dan de Etos zwanger worden tabletten EN de karwetiemcapsules slikken?
susannelilian schreef:Oke, wacht dan nog ff met kopen 😉 Laat je het nog even weten? Wil het beste doen om zwanger te raken! Is zoveel vitamine E trouwens wel goed?