BabiiOud lidBerichten: 10.267Lid sinds: 25 augustus 2009
Ik ga geen 80 dingen tegelijk gebruiken. Mijn gyn raad foliumzuur + tarwekiemolie aan (zal wel goed zijn). Dus dan doe ik dat maar. Vitaminen heb ik genoeg :D
susannelilian schreef:@Babii: ja klopt, hoezo? Heb jij dat nu?
susannelilian schreef: en een vriendin van me is er heel snel zwanger door geraakt!
susannelilian schreef:Waarom is het raar dat er in die dagravit vitamine A zit?
Ik ga het wel gewoon navragen bij mn gyn wat ik het beste kan doen!
Hoor het wel als je weer reactie hebt gehad van Ankie he?!
susannelilian schreef:Dat zwanger worden gebruik je ook alleen als je zwanger wordt, zodra je het bent ga je over op wat anders. Behalve bij Dagravit mama en baby, dat kan je ook tijdens je zwangerschap blijven gebruiken. De vitamine A is in teveel pas als de baby met je verbonden zit via de navelstreng en dat is pas vanaf de 6de a 8ste week zwangerschap. Ik ga vrijdag bij de gyn vragen, de assistente kon me helaas niet verder helpen...
susannelilian schreef:@Leonec: Wanneer ben je dat gaan gebruiken en hoeveel tijd na het beginnen erbij was je zwanger? Denk je dat het je geholpen heeft om zwanger te raken? En heeft het je cyclus ook beinvloed? Raad je het mij ook aan? Zo ja, waarom wel en zo nee, waarom niet?
lin1984 schreef:nog 1 dagje chlomid... pffff.. gelukkig!!!
Voel me niet zo super!!! Geukkig een goede afleiding gehad... Kermis!! Vrijdag weer een echo laten maken om te kijken hoe of wat... ben benieuwd!!! Erg spannend!!
sylvia22 schreef:
Hoop, worden die spuiten vergoed? of moet je daar appart voor laten verzekeren?
Babii schreef:@ hoop, nee het is een echte injectie die gezet moet worden:
En vaak moet je daar een prikcursus voor gevolgd hebben :).
hoop1970 schreef:nee!
hopelijk is het hele circus volgende maand niet meer nodig :D
susannelilian schreef:Hey dames,
Ik heb toch gekozen voor VSM, de vitamines en de visolie... Leek me het beste omdat ik zo de ADH van vitamine A niet overschrijd... Ga er morgen mee beginnen!
Marleen301 schreef:@Kimberley spannend voor je zometeen! En inderdaad intensief klussen de komende uren! 😉
Hoop voor je dat het wel meteen de 1e keer raak is, zou mooi zijn!
@Leonec, ook fijn voor je dat je zo vaak terecht kan voor een echo. Kan me voorstellen dat je dat zeer gerust stelt inderdaad.
Ik ben vandaag bij de gyn geweest en heb (weer) een kuur Provera gekregen met daarbij een kuurtje Clomid 50 mg....
Helaas is het niet anders en mag ik er ook aan geloven. Verder waren de uitslagen goed maar heb dus echt het PCOS syndroom.
Ze heeft nog wel even gekeken hoe het met de eierstokken stond en daar kon je nu ook duidelijk zien dat er min 6-7 eitjes in 1
eierstok zaten waarvan de grootste 1 cm was. Morgen dus maar weer met goede moed opnieuw de kuur starten en hopen dat
het na de 1e kuur Clomid zijn resultaat behaalt, ben erg benieuwd in ieder geval.
lin1984 schreef:Een goede morgen allemaal!!!
Vandaag mag ik weer een echo laten maken om te kijken of chlomid zjin werk doet! Ben benieuwd!!
Weet iemand hoevaak je daarna terug moet komen?? Wil kijken of ik dan een beetje rekening kan houden met mijn werk, niemand weet er namenlijk iets vanaf! en dat willen we nog even proberen te houden zo!
Hoe doen jullie dat?? of hoe hebben jullie dat gedaan?? Hebben jullie het gewoon verteld??
Ben benieuwd!!
Ik laat straks wel weer wat horen hoe het geweest is bij biometrie..
Succes allemaal!!
Babii schreef:Nou hier gisteren 2 knaltesten gehad :). En vandaag weer een positieve test.
MatCare!!! Bovenste van vanochtend, onderste van vanavond!!!
Digitale CD!!! Van vanochtend!!!
lin1984 schreef:Heejj..
Ben naar het zkh geweest.. er groeit 1 goed eitje!! Ben benieuwd moet woensdag weer terug voor echo, ze denk dat ik di,woe,do vruchtbaar ben!!
Dus wij gaan aan de slag!!
Groetjes
hoop1970 schreef:Hey Syl, wat lees ik... moet je toch gaan spuiten?
bah! balen zeg dat de clomid niks doet. 😢
Maaaaaaaaar.... als je net zo goed reageert op het spuiten als ik... 😃
Ben gister voor de 1e follikel meting geweest...en 2 eitjes 12 en 10 mm, maandag weer, als ze in de verwachting hun 2 mm per dag doorgroeien dan ergens woe de IUI.
Moet je nu eerst weer wachten op ongi of weer provera/primolut gaan slikken?
hoop1970 schreef:spannend.....eh.....ja best wel, en ook weer niet...
ik had ook verwacht vrijdag heel erg zenuwachtig te zijn, ivm nieuwe arts, maar was het niet...
ik zag best heel erg tegen het spuiten op, maar dat is dus zo'n ENORME meevaller geweest, echt maak je daar absoluut geen zorgen over, en wat betreft de puregon, die kan per dag aangepast worden hoor...ze kijken naar de echo, en evt. ook nog bloedwaarde (gister moest ik ook nog oestradiol laten prikken) en afh. van die uitslagen kunnen ze de puregon ophogen, vandaar dat ook wordt geadviseerd om s'avonds te spuiten, dan kan je meteen de dosering aanpassen die overdag wordt afgesproken.
De pen is ook heel simpel, geen gedoe met spuitjes e.d. gewoon de dop draaien naar het aantal eenheden, naaldje erop draaien, klaar!
Succes maar weer met de provera!