hallo,
ik ben geboren in 1986 en ben op zoek naar meiden van mijn leeftijd die ook bezig zijn om zwanger te worden.
gezellig kletsen, tips en ervaringen uit wisselen
helenOud lidBerichten: 107Lid sinds: 1 januari 2005
vlindertje23 schreef:Ik ben nooit aan de pil geweest... Hoeft ook eigenlijk niet, aangezien ik alleenstaand ben..
Ik kies er heel bewust voor om alleen een kindje te krijgen.
Mijn cyclus is altijd heel regelmatig geweest, zo rond de 32 dagen. Uitzonderingen daar gelaten. Maar ik heb inmiddels een volledige cyclus overgeslagen. Ga nu al naar een 60 dagen cyclus ofzo.. :shock:
Bedankt, jij ook succes!! :D
vlindertje23 schreef:Ik weet 100 % zeker dat ik niet zwanger kan zijn :mrgreen:
Ik vind het alleen zo vervelend.. Straks heb ik een afspraak en breekt m'n mensturatie door.. Zit ik daar min of meer als Jan met de korte-achternaam 😂
Maar, ik heb het inderdaad nooit eerder gehad neej.. 😞
Heb ook echt al dagen buikpijn... Zonder paracetamol is het bijna niet uit te houden.. Heb ergens de stille hoop dat ze gauw doorkomen. maar wanneer?? ;)
vlindertje23 schreef:Dreams.. Thanks! Ben afgelopen maandag geweest, maar de huisarts kon geen verklaarbare reden aangeven waarom het zo'n tijd uitblijft.. Hij zij zelfs dat het vrij normaal was :roll: Enige wat ie eventueel kon doen is me aan de pil zetten om het te regulieren, maar daar heb ik helemaal niks aan 😂 Dus.. we wachten geduldig.. Heb al de hele week vreselijke menstruatie krampen! En hopelijk wordt die onwijze pijn beloond met duivels, hihi.. 😛
Dat is ook het enige moment waarop ik ze wil zien! X daarop mogen ze wel weg blijven :mrgreen:
Ladylynn, welkom!! Tips.. Pjoeh.. Das een goeie! Ik zou proberen om je menstruatie lengte aan te houden, die je had voor je aan de pil begon. Afhankelijk daarvan zou je je eisprong kunnen uitrekenen. Als je op die dagen gemeenschap hebt, heb je de meeste kans om zwanger te raken!
Succes!!
dreams schreef:hoi puttenaar,
welkom. ik ben ook van februari 😂
ben zelf gestopt in maart
veel succes, hoop dat je gelijk een regelmatig cyclus krijgt
groetjes
dreams
puttenaar schreef:
Vlinder ben eigenlijk wel heel benieuwd waarom je zo jong al kiest om alleenstaande moeder te worden??
Als je er niet over wil praten, ook prima natuurlijk..
vlindertje23 schreef:puttenaar schreef:
Vlinder ben eigenlijk wel heel benieuwd waarom je zo jong al kiest om alleenstaande moeder te worden??
Als je er niet over wil praten, ook prima natuurlijk..
Oohh.. ik maak er geen geheim van hoor!! Ik kies ervoor om alleenstaand moeder te worden omdat ik me niet thuis voel in een relatie. Ik voel me daarin te onzeker.. Ben denk ik ook wel teveel op mezelf. Vind het veel fijner om alle beslissingen zelf te maken. M'n kinderwens wordt ook alleen maar groter en ik wil niet wachten tot ik 'de geoorloofde leeftijd' heb, dat moeder worden wel normaal is. Als jonge, en zeker alleenstaande, pas je immers niet in deze maatschappij helaas.. Voor mij voelt dit gewoon heel erg goed..