puttenaarOud lidBerichten: 462Lid sinds: 27 juni 2009
tessa en struffle hoe is het nu???
struffle schreef:IK BEN ZWANGER!!!!
Mijn god, dat had ik toch echt niet verwacht, haha, jiiiiiiiiiiiihaaaaaaaaaaaaaaa!!!
Tessa23 schreef:struffle maakt het spannnnnnnend haha..
ff kopie hier hoor anders moet ik in 4 onderwerpen hetzelfde schrijven..
Hey meiden ,
Ben vanmorgen naar de HA geweest , hij heeft mn buik na gevoeld , niks vreemd aan verder ,mocht ik over 2 weken nog niet ongesteld zijn mag ik terug komen , hij wilt zich er dan verder in verdiepen, moest wel bloed prikken voor suiker , schildklier en zwanger (wat hij ook niet verwacht nu) maar suiker en schildklier omdat dat in de familie zit bij ma en oma en daarom kon het ook uit blijven zei hij.
Nog wat , ik ben als de dood voor bloedprikken , zit ik daar met mn vriend , heb ik een jonge meid , zegt ze oooo hier geen ader te zien , moeten we toch naar andere arm , en ja daar komt de prik , ik al lang misselijk omdat het niet wou , kwam daar dus ook geen bloed uit!! was door mij zei ze omdat ik zo bang was , en toen kwam er een ander bij een oudere en hup gelijk goed 😖 lag niet aan mij zei ze.. en dan moet je net als ik zo bang zijn dan duurd het aardig lang!
Tessa23 schreef:Hoe is t verder puttenaar? x
struffle schreef:hoi steef
dit topic is niet heel actief 😉 het jonge meiden forum (met meer dan 500 pagina's) is dat wel, daar wordt volop gekletst door veel verschillende mensen. Maar je kunt ook gerust hier je vragen stellen hoor!
Hoe lang zijn jij en je vriend al samen? Mooi dat jullie besloten hebben er straks voor te gaan! Waarom dan pas eigenlijk, als ik vragen mag?
Moet er sowieso rekening mee houden dat je lichaam van slag kan raken na het stoppen met de pil en dat het normaal is dat het een paar maanden duurt voor je een normale cyclus hebt.
Janini vind het gaaf dat jij nu al voor je tweede gaat, ik zou ook graag een klein leeftijdsverschil willen denk ik, maar mn vriend moet er nog even over nadenken haha. Hoe bevalt het moederschap als jonge moeder?
Janini vind het gaaf dat jij nu al voor je tweede gaat, ik zou ook graag een klein leeftijdsverschil willen denk ik, maar mn vriend moet er nog even over nadenken haha. Hoe bevalt het moederschap als jonge moeder?
struffle schreef:leuk al die 86-ers hier!! Maar ben ik nu de enige uit 86 die zwanger is? :shock: 😮
Daar moet ZEKER verandering in komen meiden, doe daar eens wat aan 😂
Even goed jullie best doen, want ik wil natuurlijk wel ervaringen kunnen uitwisselen he...
struffle schreef:lin ja ik denk dat het niet lang meer duurt, misschien max 3 rondes. Haha nu maar hopen dat t zo is hee 😉
Lekker hoor, allebei die financiele zekerheid, werken jullie naar je zin?
Wij wilden ook eerder hoor, die wens was er al heel vroeg, zeker 3 jaar, maar toen woonden we nog anti-kraak en die onzekerheid wilden we niet hebben: sinds we een eigen huisje hebben mocht het komen! Mn pa had het daarom al een jaar eerder verwacht ('zodra de verf droog was') hahaha!
Miimii die cyste zagen ze bij mn echo, ze dacht eerst dat het een volle blaas was, maar die cyste is 5 bij 6cm en als hij groter wordt kan dat zowel voor de baby en mezelf gevaarlijk worden. Bij 10cm kan hij om zijn as gaan draaien en in de weg gaan liggen voor de baby. Bovendien ga je dan door een hel van de pijn. Ook kan de eierstok uiteindelijk knappen waardoor je dus een eierstok kwijt bent...
Maar hij kan ook vanzelf weer verdwijnen. Maar omdat dit zo onzeker is dénk ik dat we extra echo's kijken om de ontwikkeling in de gaten te houden (daar hoop ik op).
En ons babykamertje hadden we al met 6 weekjes hahaha! We waren er vroeg bij. Zagen zo'n gave kamer op marktplaats die we hebben gekocht omdat we die kans niet wilde laten schieten.
Heb echt geen zin om te koken, wat gaan jullie eten?
Princesse schreef:Hallo steef, als je nog geen 24 bent dan is het goed 😃
ik word ook pas in augustus 24 hoor, maar we zijn al begonnen, de dagen gaan zo langzaam voorbij jeetje :evil:
geralda schreef:Hallo allemaal,
nou ik ben dus met de pil gestopt sinds vorig jaar februari, ik wil jullie niet ontmoedigen maar houden jullie er rekening mee dat het ook weleens wat langer kan duren?
we zijn inmiddels getrouwd (18-09-2009) was een geweldige dag.
aan alle meiden die nu net beginnen zou ik willen zeggen, wacht nog met temperaturen en ovulatie testen, je maakt jezelf gek!!
ik kan jullie vertellen dat als je dus een jaar verder bent het echt vervelend wordt, ineens is iedereen om je heen zwanger of hebben een kindje! maar goed ik hoop nu dat het bij ons ook snel zo mag zijn!
veel succes allemaal!!
en ik hou jullie op de hoogte!!
liefs geralda
Tessa23 schreef:Puttenaar , hoe is t met je ??
Hier goed , gister jarig geweest en ook begonnen met mn ovu testen..ben benieuwd wanneer mn ei komt!
miimii schreef:@Geralda jeetje jij ook al zo lang bezig..ik ook...gestopt met de pil nov 2008! en oko nog steeds niet zwanger helaas!
Houden ook hoop...maar de moed zakt me weleens in me schoenen!
Ik wil deze maand met ovu testen gaan beginnen..ga ze vandaag bestellen..hoop dat ik hierdoor weet wanneer me eisprong is..heb altijd wel een regelmatige cyclus! wel veel stress gehad afgelopen jaar..dus miss heeft dat er ook behoorlijk ingehakt!
Ik hoop dat dit ons jaar wordt..! Voor iedereen hier hoop ik dat we dit jaar een mooi wondertje in ons armen mogen houden!!
xx
Anmiek schreef:Hoi hoi,
heb vanmorgen toch getest, een heel goedkoop staaf testje,
en welja om de spanning er in te houden grgrgr.... de tweede streep was vaag, het was wel licht gekleurd maar geen strakke streep.
Nu wacht ik denk ik nog maar 2 dagen en dan maar een digitale test kopen..
iemand tips?
Liefs