Ja vrijdag lady's night gehad , was erg leuk! en zaterdag avond lekker thuis want ben echt verkouden bah..
Werkse dan he 😉
Tessa23Oud lidBerichten: 3.927Lid sinds: 29 september 2009
Tessa23 schreef:Ja vrijdag lady's night gehad , was erg leuk! en zaterdag avond lekker thuis want ben echt verkouden bah..
Werkse dan he 😉
puttenaar schreef:Struffle:
Wat fijn dat je je ei gevonden heb!! super...
Lin:
Hopelijk voor jouw ook snel een ei!!
Hier is alles nog hetzelfde, zelfde kwaaltjes en denk dat ik morgen vroeg ga testen voor dat ik ga werken..
Heb er goed gevoel over, maar je weet maar nooit!!
struffle schreef:puttenaar schreef:Struffle:
Wat fijn dat je je ei gevonden heb!! super...
Lin:
Hopelijk voor jouw ook snel een ei!!
Hier is alles nog hetzelfde, zelfde kwaaltjes en denk dat ik morgen vroeg ga testen voor dat ik ga werken..
Heb er goed gevoel over, maar je weet maar nooit!!
wat voor kwaaltjes heb je dan?
struffle schreef:puttenaar heb je al getest????????????
Tessa23 schreef:Jammer meid, maar we horen het wel van je of je het weekend je nod hebt gehad of niet..
struffle schreef:balen puttenaar!!
de testjes van kruidvat zijn heel gevoelig, misschien kun je die proberen?
struffle schreef:Nou lin jouw ei is dus onderweg, ik hoop dat ie er snel is en vooral dat je ronde dus korter is dan voorheen, want dat is echt niet grappig meer!!
Hoeveelste ronde zitten julie trouwens? En vanaf wanneer zijn jullie al bezig?
Wij zijn mei/juni begonnen en dit is ronde 5 nu.[/color]
Tessa23 schreef:Dank je puttenaar! Lief van je!
Gun het jullie meiden ook zooo ! Ik ben net pas begonnen.. jullie al langer!
puttenaar schreef:Ik praat maar me met 2 onderwerpen, en nog haal ik ze door de war :oops:
Struffle;
Heb me kwaaltje staan bij topic 'beginnen in juni'
Daar zit jij ook bij,toch!!??
Vergeetachtig kan ik er ook wel bij zetten ha ha ha
Tessa:
Succes met het vinden van je ei!!
En hopelijk word dit jouw maand!!!
Lin23 schreef:Dank je 😊 Vandaag was het streepje weer een stuk lichter, dezelfde kleur als donderdag dus ik stop met testen. Vanavond nog een wat zwemmertjes er naartoe sturen en dan een spannende twee weken tegemoet. Dit is de eerste keer dat ik (bijna) zeker weet wanneer mijn nod is.
Tessa: succes met het vinden van je ei! Zal binnenkort wel komen.
Puttenaar: ik vind het nog steeds spannend zo met jou. Misschien een bloedtest laten doen bij de huisarts? Met zo'n regelmatige cyclus kan het toch bijna niet anders dan dat het raak is?? Of ben je ziek geweest of iets anders waardoor je eisprong uitgesteld kan zijn? Succes!
Iedereen fijn weekend
Tessa23 schreef:Jammer puttenaar!
Ik heb gister een positieve ovu test gehad , wel geklust natuurlijk ,ben benieuwd of ik hem voel springen net zo als vorige keer , had toen 2 dagen positief resultaat , ook op zondag en maandag. Best appart dat ik precies de verwachte dag een positieve ovu test had.
puttenaar schreef:Oh lin voor jouw word het nu zo spannend!!
Ik duim voor je hoor!!
puttenaar schreef:
Gister thuis gekomen van me werk, erg misselijk..
Heb ik buikgriep 😢 , echt wel 15 keer naar de wc geweest om over te geven!!
Dus hopelijk is het snel over!!
struffle schreef:[color=#8000BF]puttenaar jeetje mina 15 keer overgegeven!! Kijk je uit dat je niet uitdroogt? Goed blijven drinken en vitamines slikken! Veel beterschap!
Gelukkig gaat het vandaag wel weer beter..
Heb vandaag er niets meer uitgespuugd en heb net ook rijst met kip gegeten..
Dus denk dat het van het weekend wel weer redelijk over is!! Gelukkig...
Fijn weekend allemaal!!
En ik hou het in de gaten met jullie tessa en lin!!!