Butterfly82 schreef:Inderdaad stabiel nu bij mijn vader. Al ruim een jaar nu... hadden we toen nooit verwacht. Hij zou december 2007 geopereerd worden; één long verwijderen. Helaas tijdens de operatie toch uitzaaiingen gevonden en zonder ook maar iets weg te halen is hij toen weer dichtgemaakt. Een behoorlijke klap dus... Hierna aan moeten sterken en chemo gehad. Deze is heel goed aangeslagen en de tumor is gekrompen van 7 naar 1,5 cm. Op de rontgenfoto's lijkt dat nog steeds zo te zijn. Komende maand krijgt hij wel weer een scan om het zeker te weten. Wel heel spannend, maar we gaan er maar vanuit dat de foto's niet liegen. Dus gelukkig al ruim een jaar stabiel!! Hopelijk blijft het voorlopig zo, want zou zo graag hebben dat hij nog opa wordt... Van mijn kindje dan ook, wat mijn schoonzusjes zijn ook allebei gestopt met de pil, maar zij weten het niet van elkaar en eentje ook niet van mij! 😃 Wordt dus misschien nog leuk....
Ik heb 1 juni mijn NOD... hopelijk blijft het eindelijk weg... ben in augustus al gestopt met de pil. Maar goed, er zijn er altijd langer bezig! Ik houd moed!
Ik zal voor je duimen dat de 😈 😈 weg blijven.
Wij zijn in februari gestopt. En net als iedereen hopen wij ook dat we snel een positieve test in handen mogen.
@Coo1
Ook een vervelende situatie. Probeer er toch met je partner over te praten.
Ik snap dat het nu allemaal nog heel vers is. En dat je schoonmoeder ook veel aandacht vraagt.
Ik kan je eigenlijk hierover geen raad geven, behalve dan met je partner te blijven praten.