Butterfly82 schreef:Thanks Jelske en Fiemo! Jullie zijn echt kanjers!
Ik heb net naar het ziekenhuis gebeld... Had eigenlijk niet verwacht dat er nog iemand zou zijn daar om een afspraak te maken. Ieks! Wordt dus wel die telefoon opgenomen! Misschien maar goed ook anders had ik het toch weer uitgesteld om naar de gyn te gaan... Nu kan ik 22 september al komen. Is best snel al, vind het wel spannend hoor! Het is wel een vrouwelijke gyn, dat vind ik wel fijn denk ik...
Goed van je dat je hebt gebeld voor een afspraak! Kan me voorstellen dat het eng was.
Hoop dat je mannetje ook snel weer de rust krijgt! Weet even niet wat ik meer moet schrijven.
Ik denk in ieder geval aan jullie!
Hier was het afgelopen maandag even paniek! Bloedverlies..........
Gelijk naar de verloskundige gebeld en zij heeft me wel iets kunnen gerust stellen. Sindsdien heb ik ook alleen nog maar een paar druppies oud bloed verloren. En dit kan pas nog een paar dagen aanhouden.
Uitgaande van mijn 6 weken kan het goed een innestellingsbloeding zijn geweest. Het is namelijk zo dat rond de 6 weken het vruchtje pas aankomt in de baarmoeder. De bevruchting vindt dus nog plaats in de eileider!
Wel krijg ik nu morgen al een echo! Voor mijn eigen gemoedsrust. De verloskundige heeft al aangegeven dat er waarschijnlijk nog geen hartactiviteit waar te nemen is en dat ik me dan niet gelijk ongerust moet maken. Degene die de echo maakt kan wel zien of het vruchtje overeenkomt met de aantal weken die ik berekent hebt.
Het is nog even spannend en af en toe nog aardig onzeker..............hoop dat ik vandaag door te werken wat meer afleiding heb. Maar iedere keer als ik naar het toilet ga blijft het toch spannend met wat je gaat aantreffen!!!