Jelske schreef:@Misslola; heel begrijpelijk dat je even je gedachtes wil gaan verzetten! Maar als ik naar je banner kijk en zie dat je eigenlijk 'net' bezig bent met proberen zwanger te worden en dan nu al in de put? Kom meisje, er is meer in het leven dan proberen zwanger te raken. Laat het niet je hele leven beheersen, kijk om je heen en geniet van de kleine dingen. Ben je gezond? Heb je een goede relatie? Is je partner gezond? Heb je fijne familie/vrienden? Leuke baan? hobbys? Allemaal zaken om mee bezig te zijn en te koesteren. Het duurt gemiddeld een jaar voordat je zwanger bent (en ja, natuurlijk zijn er meiden die meteen de 1e maand zonder pil zwanger raken!) dus laat niet het hoofd nú al hangen. Als je het niet vertrouwd, vraag dan een doorverwijzing naar de gyn. en tot die tijd gewoon lekker zelf klussen en vooral genieten van het leven! En ja, dat kan ik zeggen na 3jr proberen en nog niet zwanger ;-)
Zeker koester ik die dingen allemaal. Weet ook dat we relatief gezien nog maar kort bezig zijn.
Ik heb nog geen kindje en heb inderdaad begin september een mk gehad.
We weten inderdaad dat we zwanger kunnen raken!
Maar we hebben de afgelopen jaren zoveel meegemaakt. Net zoals zoveel meiden in dit topic.
Heb gewoon even een baaldag..........en voorlopig hou ik me even van het forum.
Maar wilde wel nog even reageren!
Jij heel veel succes met zwanger worden, hopelijk voor jou gauw een positieve test!