zonOud lidBerichten: 1.033Lid sinds: 1 januari 2005
duim voor je!!
Theetje schreef:Nou Sylvestertje toch nog spannend dus, hoe staat het er inmiddels voor? Hoop het voor je!!!
Dianneke schreef:@ zon wat vervelend dat je je zo naar voelt tijdens je menstruatie, daar had ik vroeger en met de pil ook altijd last van, maar nu juist niet meer
Dianneke schreef:Muisje, je bent niet de enige die moeite heeft om het vele klussen vol te houden. Ik vind het af en toe ook maar niks, zelfs om de dag. Als ik echt een hele drukke werkdag heb gehad, plof ik het liefst alleen nog op de bank en vervolgens in bed. Ik baal er ook van dat ik zo'n lange cyclus heb: minder kans en meer weken zonder menstruatie...
Lin: nog even geduld, nu komt het vast snel!
Dianneke schreef:Muisje, heel herkenbaar wat je schrijft, alleen mijn man heeft er zo langzamerhand ook weinig zin meer in, vooral omdat het niet spontaan meer gaat, in het weekend idd wel, maar doordeweeks, allebei drukke werkdag gehad (allebei arts) en dan is het soms echt moeten.
Dianneke schreef:Inmiddels meer mensen nod in oktober dan in september! En toch ook al best wel wat zwangeren gelukkig.
Dianneke schreef:puttenaar, dat zou goed een voorbode van de vruchtbare periode kunnen zijn, maar het kan ook een spermarest zijn :oops: daar heb ik me ook wel eens bijna in vergist :oops:
struffle schreef:
Mijn stukje even bijgewerkt...
September
Zonneschijn80........eerste kindje..............derde ronde...........NOD 28 augustus????--> 12 sept: nog geen ongi...
Lin23...................eerste kindje..............tweede ronde.........NOD ??? --> 11 augustus eerste dag van deze ronde, 22 sept nog geen 😈
Dianneke..............eerste kindje..............derde ronde............NOD 20 september (uitgegaan van cyclus van 37 dagen)
Loezz...................eerste kindje.............derde ronde............NOD 27 september
Daantje................eerste kindje..............derde ronde............NOD 30 september
Oktober
Muisje32...............eerste kindje..............vijfde ronde...........NOD 5 oktober
Struffle................eerste kindje..............vierde ronde...........NOD 7 oktober
Theetje................eerste kindje.............vierde ronde...........NOD 7 oktober
Puttenaar..............eerste kindje..............vierde ronde..........NOD 7 oktober
Tina.....................eerste kindje..............vierde ronde...........NOD 8 oktober
Goosje.................eerste kindje...............vierde ronde...........NOD 8 oktober
Zon......................eerste kindje.............vierde ronde...........NOD 9 oktober
Zwanger
Sylvestertje...........eerste kindje..............derde ronde...........NOD 11 september ZWANGER
Marjand...............eerste kindje..............derde ronde............NOD 7 september ZWANGER
Esmee83...............eerste kindje..............tweede ronde.........ZWANGER
Jesje...................eerste kindje.............tweede ronde.........ZWANGER
Mimimabo.............eerste kindje.............derde ronde...........ZWANGER
Aanpassen aub!!!
Mama-to-be...........eerste kindje.............?? ronde................NOD ???
Bibiwillemijn..........eerste kindje.............?? ronde................NOD ???
Demi1983.............eerste kindje.............?? ronde................NOD ???
Maudje ................eerste kindje.............?? ronde...............NOD ???
Sonja2009.............eerste kindje..............?? ronde...............NOD ???
H83.....................eerste kindje.............tweede ronde.........NOD 24 augustus
Bloempie...............eerste kindje............tweede ronde..........NOD 24 augustus