GuestOud lidBerichten: 5.389Lid sinds: 1 januari 2005
1 ding is wel irri je kan je banner niet aanpassen aan je eisprong want volgends mijn banner is vandaag me eisprong maar ik had hem maandagavond al
zon schreef:
Lin: ja ik begrijp er ook niets van ff....las net hier ergens dat je als je een positieve ovutest heb je de dag ERNA vruchtbaarst bent...maar in dit geval lijk ik toch echt gisteren mijn eisprong al hebben gehad...
Maar goed...zaad leeft zo 48 uur...dus als mijn eisprong toch vandaag is dan is t ook goed..
zon schreef:ja zelf tot 7 dagen heb ik wle eens gelezen...
maar goed...ik ga me er niet meer druk om maken....heb ik besloten...proberen dan he...haha
zon schreef:ow ik heb begrepen maar 12 uur!! heel kort maar
Goosje schreef:Tina ik heb ook een beetje gevoeld deze rronde maar kon er niet zo heel erg wijs uit worden. Hier staat wat meer info:
http://www.zozwanger.nl/index.php?optio ... &Itemid=49
Ook nog ff wat info over je eisprong voelen, heb ikzelf wel veel aan!!
http://www.zozwanger.nl/index.php?optio ... &Itemid=50
Lin23 schreef:Ik ben weer een verward mensje, hihi:
Na de artikelen over de stand van je baarmoedermond voelen en draderig slijm vlak voor je eisprong, dacht ik: ik zal het eens in de gaten houden en af en toe proberen. Deze week had ik weinig last van slijm, maar vandaag best veel en toen ik wat slijm vlak bij de baarmoeder wegpakte (sorry voor de details :oops:) kon ik er een behoorlijk draad van trekken!! Nu weet ik dus niet of dit dan misschien een eisprong aankondigt.. haha: schiet lekker op zo. Wat dat betreft is het wel handig als je al een beetje weet hoe je cyclus is en hoe je lichaam verandert enzo. Mijn NOD zal dus waarschijnlijk ergens tussen 6 sept en 11 sept zijn, maar zeker weten doe ik het niet!
Goosje schreef:Ik denk dat het voor iedereen elke ronde steeds duidelijker wordt en je je lichaam steeds meer leert kennen. En we kunnen natuurlijk veel leren van elkaar gelukkig. Tot nu toe sta ik soms nog voor een raadsel.....
Tina schreef:@Sylverstertje
Foliumzuur slik ik al een paar maanden, al voordat ik stopte met de pil. Sylverstertje, slik jij allebei die vitamines? Is dat niet te veel?
zon schreef:
Hier nog niets....zou in 1ste instantie vandaag testen als mijn temperatuur nog "hoog" was en ik niet ongesteld werd. Nu ben ik het niet van plan. Heb afgelopen maandag al getest en die was negatief. Dan zou die toch minstens licht positief moeten zijn geweest?