Storm1987 schreef: zo even alles weer bijgelezen.
Esiie wat een enorme studieschuld.... :shock: hoe kon je dit zo hoog laten oplopen? Wat volg je voor studie? Ik heb in mijn laatste jaar van mijn opleiding ook overwogen om een studiebeurs te nemen, ik kreeg het gewoon bijna niet meer meer rond elke maand. Ik kon mijn baantje niet houden omdat ik 32 uur stage moest lopen (onregelmatige diensten) en 1 dag naar school moest. Gelukkig voor mij kwam de oplossing weer op het juiste moment 😊 Ik kon invallen bij een oud stage adres dus kon zo toch nog wat bijverdienen. Het was pittig en hard werken, ik heb in die tijd weinig voor mezelf kunnen kopen maar wát ben ik blij dat ik het zonder studiebeurs gered heb. Ik zou er nu namelijk echt niet aan moeten denken om nog een enorme schuld te moeten hebben. Vind de vaste lasten die we nu elke maand hebben al belastend genoeg 😉
Struffle: Mijn kat loopt mij sinds mijn 3de week van mijn zwangerschap overal achteraan. Tot vervelends toe. Sta net de badkamervloer met chloor te boenen, rent die kat de badkamer binnen voor de 80ste keer :twisted: Gelukkig nog net te pakken gekregen anders had ik chloor pootjes op mijn nieuwe bank gehad :twisted: Ik vind het echt irritant hoe erg dat beest aan me hangt. Ik ben al niet zo'n kattenmens, maar mijn vriend wel 😉 hij wilt ook constant op schoot, pff.
Anne: bjna 9 weken meis! Ik heb s avonds ook echt een buik. Pff.... overdag gaat het wel maar savonds! Bij mij beginnen de kwaaltjes iets af te nemen, sinds week of 8/9 gaat het iets beter. maar ik kots nog wel af en toe hoor hahaha. En ik heb echt enorme borsten.... ik moet nodig aan de nieuwe bh's!
Wil jij trouwens weten wat het geslacht is van de baby?? Wij laten over 5 weken een geslachtsbepaling doen. Ik kan echt neit wachten ik ben zo benieuwd!
Ik weet het, en heb er ook ECHT buikpijn van!
Ik heb 4 jaar studiefinanciering gekregen (nu niet meer dus) ook vanwege mijn particuliere opleiding nu..
waarvan 3 jaar op mezelf. Daar kreeg ik dus een uitwonende + aanvullende beurs voor, wat toch wel een paar honderd euro in de maand was. Toen erg leuk, nu dus niet meer.
Daarbij komt dan nog de OV-schuld natuurlijk, wat ook niet misselijk is!
Mijn vriend baalt er ook echt heeeel erg van hoor, die houdt helemaal niet van schulden e.d
Ik wil tzt het geslacht niet weten, mn vriend wel geloof ik :mrgreen: