duitsedog schreef:Hier mijn bericht:
zijn vanmiddag naar de uroloog geweest voor de uitslag van de 3e controle. Afgelopen woensdag een monster van mijn man naar het lab gebracht, dat wordt dan onder de microscoop bekeken en geteld. Bij de eerste controle (3 mnd na de operatie) telden ze 25 mln. actieve zaadcellen. Dat was een goed resultaat; operatie geslaagd. Bij de tweede controle (6 mnd na operatie) waren het er nog 14 mln. Omdat mijn man toen ervoor ziek was geweest hadden wij de hoop dat het daar mee te maken had. De uroloog adviseerde ons toen wel om wat in te laten vriezen, just for sure. Dat hebben we toen in gang gezet, maar uiteindelijk hebben we pas volgende week de afspraak om wat spul in de vriezer te laten gooien, omdat ze in dat ziekenhuis de post/afspraak naar een oud adres van ons gestuurd hadden. En nu hebben we dus de 3e controle gehad (9mnd. na operatie) en het lijkt erop dat de boel bij mijn man nu dichtgeslibd is. Zeer weinig resultaat, niet te analyseren. Shit shit shit...
Als die oetlullen bij dat zhs nou de post naar ons goede adres gestuurd hadden, dan hadden we al 6 weken geleden wat in de vriezer gegooid en zat er hoogst waarschijnlijk nog iets bruikbaars in. Nu is het maar afwachten... In het ergste geval kom je niet eens meer voor IVF in aanmerking, ALS ik dat al zou willen...
Ik ben echt enorm teleurgesteld...
weet ook niet of ik bij jullie blijf schrijven, want de kans op ons 2e kindje is nu zo klein. Ik geloof zelfs niet meer in een spontaan wonder!!!
Uiteraard wens ik jullie heel veel succes en hoop dat iedereen voor 1 januari 2010 zwanger is. Zet hem op dames!!!
Oh wat een oetlullen zeg! :twisted:
en wat balen dat er maar zo weinig hoop is 😢
Wat kunnen ze dan nog voor jullie doen?
Dikke knuffel voor jou!