ElinOud lidBerichten: 163Lid sinds: 1 januari 2005
Hey Jorina, ik moet nog tot zondag wachten, dan NOD. Hadden afgesproken dat we zaterdag alvast gaan testen, maar weet niet of ik dat durf. Zie erg tegen die teleurstelling op.
11peet11 schreef:@ Lotty: ben je al wel aan het temperaturen (minimaal 2 maanden)??? Anders wordt je waarschijnlijk weer terug gestuurd met die mededeling.... Als je naar dokter gaat en je hebt getempt, neem je lijst/curve mee, dan kan hij zien of er wel elke maand een eisprong is geweest. Mocht dat niet zo zijn dan kan de ha je Clomid voorschrijven.
Mocht je wel een eisprong hebben gehad elke maand, dan doen ze eerst nog een zaadanalyse.
En lijkt alles goed dan sturen ze je door naar de gyn/fertiliteitskliniek.
Tenminste.............zo ging het bij mij, alleen werd ik dus zwanger bij ronde 1 tempen.
Enneh....gewoon om de dag klussen he?! Ook voor jou is er hoop meid!
cin. schreef:@amy zei nu pas dat je ook meeschrijft welkom.
@iedereen ik ben geslaagd met een 7. Ben echt super blij er valt een hele last van me af. 😃 😃 :D
mamavandamian schreef:Ik heb het eigenlijk niet tegen haar gezegd over die snoepjes maar tis iets wat ik zelf denk zeg maar. Het is wel verstandig om alles te noteren wat hij eet en drinkt en die snoepjes ach die geef ik gewoon niet hahahahahahaha gelukkig heb ik het hem al wijs kunnen maken nu en als het niet zo is dan kan ik het hem ook zo weer wijs maken dat is nu nog wel makkelijk op deze leeftijd hahahahahahahahaha (lekker gemeen he)
Huiswerk is nog niet helemaal af, moet nog een zakelijke brief schrijven maar dan in het engels dus het slimste is eerst in het ned te doen en dan vertalen naar engels. Maar heb nu wel alles af wat ik volgende week af moet hebben. Je krijgt idd erg veel huiswerk maar dat komt omdat deze opleiding maar een jaar duurt (en dan nog niet eens echt een jaar van nu tot mei 2010 :shock: en dan in mei examen en dan nog eens 8 weken stage lopen hihihihihi) dus het is flink aanpoten maar tot nu is het nog wel heel leuk en snap ik de meeste dingen nog wel. Spaans is trouwens ook wel leuk, tot nu toe dan het wordt natuurlijk nog veel moeilijker 😉 si señoritas 😃
Nou ik ga lekker mijn bedje in lekker slapen en dan morgen overdag even een rustdag gezellig met damian truste en tot morgen!!!!!!!!
Elin schreef:IK DENK DAT IK ZWANGER BEN!!!!!!!!
Heb net getest en een heel licht streepje!!!!!!!!!!
Ik zet foto even op hyves, wat denken jullie?????
Liefs,
Elin
duitsedog schreef:Oh, leuk die opleiding, we hebben bij ons op het secretariaat ook een meid die eerst algemeen secretaresse wilde worden, maar nu ook de medische kant op gaat, vind ze toch veeeeeel leuker. Dus nu blijft ze ook voor haar volgende stage-periode bij ons 'hangen'.
Hoe lang moet je nog? En is het een omscholing of ben je later begonnen??